GuidZP400 |
77bb4ad5-c184-4888-a722-c80222f16b52
|
Biuletyn |
567169-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
|
Regon |
89004717900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Paderewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 877 183
|
Zamawiajacy fax |
748 877 103
|
Zamawiajacy email |
sadowska@szpital.walbrzych.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.walbrzych.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.szpital.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SPZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.szpital.walbrzych.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpital.walbrzych.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. E. Biernackiego, 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego 10 SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
|
Numer referencyjny |
ZP/Pn/8/SMJU/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w okresie 24 miesięcy do magazynu Zamawiającego z podziałem na części:
Część nr 1 – sprzęt do procedur iniekcyjnych, infuzji
Część nr 2 – sprzęt do procedur anestezjologicznych i terapii oddechowej
Część nr 3 – sprzęt do procedur ogólnomedycznych, chirurgicznych
Część nr 4 - sprzęt medyczny drobny
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiący załącznik nr 1B do niniejszej SIWZ.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a)okres gwarancji i rękojmia obejmująca cały okres trwania umowy.
b)Nazwy międzynarodowe, postać, oraz ilości przedmiotu zamówienia określają formularze
asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik 1 B do formularza ofertowego.
c)Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 36 miesięcy liczonych od daty
dostawy.
d)Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie
z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
e)Termin dostawy do 4 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznie, e-mail lub faksem.
f)Termin dostawy tzw. „pilnej” do 48 godzin od daty i godziny złożenia zamówienia przez
Zamawiającego.
g)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i
standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane
parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany
przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
h) W razie wątpliwości, że oferowane produkty spełniają wymagania SIWZ Wykonawca zobowiązuje się
do dostarczenia na wezwanie Zamawiającego bezzwrotnych próbek każdej pozycji danego
pakietu/części na który została złożona oferta. W przypadku niedostarczenia próbek oferta zostanie
odrzucona jako niespełniająca wymagań SIWZ.
h)Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była
identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
2. W sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy
Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania większego zakresu
dostaw (danego produktu) – max do 20% wielkości zamówienia, po stawkach (cenach) i na warunkach
(terminach dostaw) określonych w ofercie Wykonawcy.
3. Prawo opcji obowiązuje w okresie obowiązywania umowy o przedmiotowe zamówienia. W przypadku
skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę w formie pisemnego
oświadczenia, a Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia w zakresie z niego
wynikającego.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy
Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
5. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12) – 23) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. W celu wykazania wstępnego braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 2 a i 2 b do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp, załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie - Wykonawca składa z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
.zdolność zawodowa
w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2. Zdolność techniczna
Opis warunku: o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca który, wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
- dla części nr 1 – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie do szpitali sprzęt medyczny jednorazowego użytku o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każde;
- dla części nr 2 – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie do szpitali sprzęt medyczny jednorazowego użytku o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każde;
- dla części nr 3 – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie do szpitali sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości brutto nie mniejszej niż 130 000,00 zł każde;
- dla części nr 4 – wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie do szpitali sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł każde;
3) oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego:
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
6. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.
7. OFERTA WSPÓLNA:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
8. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Pzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby;
3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU INNEGO PODMIOTU:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie w formie pisemnej, które określa:
a) zakres dostępnych zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
2) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby, Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 odbywa się zgodnie z art. 36 b ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5.
10. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI POWIERZENIA WYKONANIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM :
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców.
11. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji Wykaz dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), 3) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów:
a) kopię Certyfikatu Rejestracyjnego oferowanych wyrobów medycznych
b) karty katalogowe oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Oraz - w razie wątpliwości, że oferowane produkty spełniają wymagania SIWZ Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na wezwanie Zamawiającego bezzwrotnych próbek każdej pozycji danego pakietu/części na który została złożona oferta. W przypadku niedostarczenia próbek oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ),
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów:
a) kopię Certyfikatu Rejestracyjnego oferowanych wyrobów medycznych
b) karty katalogowe oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
Oraz - w razie wątpliwości, że oferowane produkty spełniają wymagania SIWZ Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na wezwanie Zamawiającego bezzwrotnych próbek każdej pozycji danego pakietu/części na który została złożona oferta. W przypadku niedostarczenia próbek oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów.
7. OFERTA WSPÓLNA:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
8. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Pzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby;
3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU INNEGO PODMIOTU:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie w formie pisemnej, które określa:
a) zakres dostępnych zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
2) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na którego zasoby, Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 odbywa się zgodnie z art. 36 b ust. 2 ustawy Pzp.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5.
10. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI POWIERZENIA WYKONANIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM :
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców.
11. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień Umowy zawartej z Wykonawcą w zakresie dostaw, terminu
wykonania i wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) gdy producent zakończy produkcje lub wycofa ze sprzedaży (rynku) zaoferowany przedmiot umowy przez Wykonawcę w ofercie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia dostawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innego produktu o lepszych właściwościach, parametrach technicznych i jakościowych, niż podanych w niniejszej specyfikacji;
2) zmiany przedmiotu umowy w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez
Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającemu produktowi będącemu przedmiotem umowy, pod
warunkiem, że nowy produkt spełnia minimum wszystkie wymagania produktu objętego ofertą w
zakresie jego zgodności z SIWZ i nie powoduje zwiększenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien
szczegółowo udokumentować;
3) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron,
które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu zamówienia w umówionym terminie, przy czym nie
dotyczy to okoliczności związanych z zapewnieniem łańcucha dostaw przez Wykonawcę. Nie będą
stanowiły podstawy przedłużenia terminu realizacji umowy opóźnienia w dostawach materiałów przez
podwykonawców bądź dostawców na rzecz Wykonawcy, problemy z transportem po stronie
Wykonawcy, problemy finansowe Wykonawcy skutkujące wstrzymaniem dostaw przez podwykonawców
lub dostawców wykonawcy etc.;
4) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy
Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu
dostaw z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy;
5) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości Umowy,
o której mowa w § 3 niniejszej umowy lub w przypadku zmiany wielkości przedmiotu zamówienia, o
której mowa w § 6 umowy lub w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych –
przedłużenie terminu nie więcej niż o 6 miesięcy;
6) Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 4 umowy, będzie podlegać waloryzacji w trakcie
obowiązywania umowy w przypadku zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę. Waloryzacja zostanie dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia. Waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po upływie 60 dni od dnia obowiązywania nowej kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę;
7) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
8) zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości
wynagrodzenia umownego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez
zmian
9) Zmianę ceny w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta produktu w
trakcie realizacji niniejszej umowy- z zachowaniem zasady proporcjonalności.
10) obniżenie ceny produktów w przypadku akcji promocyjnych prowadzonych przez Wykonawcę lub
producenta,
11) Zmiana ceny w przypadku zmiany stawek urzędowych, Wykonawca przedstawia listę produktów, których ceny uległy zmianie.
12) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia
zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b) modyfikowały równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był
przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
2. Warunki dokonania zmian:
a) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania
zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej,
b) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia wniosku
o zmianę postanowień umowy,
3. Wniosek, o którym mowa w ppkt. 2) musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
2. W sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy
Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania większego zakresu
dostaw (danego produktu) – max do 20% wielkości zamówienia, po stawkach (cenach) i na warunkach
(terminach dostaw) określonych w ofercie Wykonawcy.
3. Prawo opcji obowiązuje w okresie obowiązywania umowy o przedmiotowe zamówienia. W przypadku
skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę w formie pisemnego
oświadczenia, a Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia w zakresie z niego
wynikającego.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy
Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
5. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
13. Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
14. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa spowoduje odtajnienie zastrzeżonych informacji.
15. Za wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa uważa się udowodnienie spełnienia :
1) informacja ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inny posiadający wartość gospodarczą,
2) informacja nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności poprzez wskazanie konkretnych okoliczności, czynności, które zostały podjęte przez Wykonawcę jak np. wykazanie się wewnętrznymi regulaminami, pozwalającymi przypuszczać, iż informacja nie może zostać upubliczniona.
16. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu wzoru formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
17. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy (np. art. 86 ust. 4 ustawy) lub odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
18. W przypadku, gdy w jednym dokumencie Wykonawca zawrze informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa oraz informacje, do ujawnienia których Zamawiający będzie zobowiązany, Zamawiający ujawni cały dokument, zaś Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za niewłaściwe zabezpieczenie informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa.
19. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wezwanie do wyjaśnienia zaoferowanej przez niego ceny w trybie art. 90 ust. 1 ustawy Pzp, a złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa pod warunkom, że Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2020-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|