Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia TIK i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w podziale na 4 zadania.

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567747-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 391621006, 485200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia TIK i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w podziale na 4 zadania:

1) Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych dla 6 szkół podstawowych i ponadpodstawowych;
2) Zadanie 2: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla 4 szkół podstawowych i ponadpodstawowych;
3) Zadanie 3: Dostawa programów multimedialnych dla 2 szkół (podstawowej i ponadpodstawowej);
4) Zadanie 4: Dostawa stołu laboratoryjnego dla nauczyciela do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 we Wrocławiu;

w ramach projektu „Klucz do przyszłości – program rozwoju kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław i Gminy Czernica” (zwanego dalej „Projektem”).

2. Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020:
1) Numer i nazwa Osi priorytetowej: 10 Edukacja
2) Numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej
3) Numer i nazwa Poddziałania: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT WROF.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3baa6f80-d8e8-474b-b4bc-6c96e082e073
Biuletyn 567747-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego
Regon 93191178400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzegomska
Zamawiajacy adres numer domu 49a
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-611
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 798 67 00,
Zamawiajacy fax 71 798 42 00
Zamawiajacy email kwolicka@ckz.edu.pl, rlukaczyk@ckz.edu.pl
Adres strony url http://www.ckz.edu.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Klucz do przyszłości – program rozwoju kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław i Gminy Czernica”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Zamawiającym jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, w imieniu której działa Pani Anna Chołodecka - Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego, z/s przy ul. Strzegomskiej 49a, 53-611 Wrocław na podstawie: 1) Pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia nr 358/I/JO/19 z dnia 26.08.2019r. 2) Umowy Partnerskiej na rzecz realizacji projektu z dnia 11.02.2019r. Każda ze szkół wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz), występować będzie w umowie jako Zamawiający i zawierać będzie umowę z wybranym Wykonawcą na zakresy wskazane w siwz (na mocy stosownego pełnomocnictwa udzielonego każdemu dyrektorowi przez Prezydenta Miasta Wrocławia). Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu przeprowadza postępowanie przetargowe na podstawie upoważnień jakie otrzymało od dyrektorów poszczególnych placówek wskazanych w siwz.
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ckz.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ckz.edu.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty, pod rygorem nieważności, należy złożyć w formie pisemnej (zgodnie z zapisami siwz).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Kształcenia Zawodowego, ul. Strzegomska 49a, 53-611 Wrocław (budynek A, I piętro, pokój nr 112)
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia TIK i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w podziale na 4 zadania.
Numer referencyjny 7/PN/J/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia TIK i pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w podziale na 4 zadania: 1) Zadanie 1: Dostawa i montaż wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych dla 6 szkół podstawowych i ponadpodstawowych; 2) Zadanie 2: Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla 4 szkół podstawowych i ponadpodstawowych; 3) Zadanie 3: Dostawa programów multimedialnych dla 2 szkół (podstawowej i ponadpodstawowej); 4) Zadanie 4: Dostawa stołu laboratoryjnego dla nauczyciela do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 we Wrocławiu; w ramach projektu „Klucz do przyszłości – program rozwoju kompetencji kluczowych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław i Gminy Czernica” (zwanego dalej „Projektem”). 2. Projekt jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020: 1) Numer i nazwa Osi priorytetowej: 10 Edukacja 2) Numer i nazwa Działania: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej 3) Numer i nazwa Poddziałania: 10.2.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej - ZIT WROF.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Wskazany powyżej okres jest maksymalnym okresem realizacji zamówienia (6 tygodni - 42 dni). Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny (6 tygodni - 0 punktów, 5 tygodni - 20 punktów, 4 tygodnie - 40 punktów).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Rozdział VII ust. 2 siwz) – z zastrzeżeniem ust. 5. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 2 stosuje się. 11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 346), a Wykonawca wskazał to w złożonej ofercie (informacje takie należy umieścić w ust. 12 formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz).
Inne dokumenty niewymienione 1. Treść oferty stanowi wypełniony; 1) „Formularz oferty” stanowiący załącznik nr 5 do siwz 2) „Arkusz kalkulacyjny dla Zad. ….” (dla Zadania, dla którego składana jest oferta) stanowiący załącznik nr 1 dla Zadania 1; załącznik nr 2 dla Zadania 2, Załącznik nr 3 dla Zadania 3 i załącznik nr 4 dla Zadania 4 do swiz. 2. Wraz z ofertą muszą zostać złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 1 siwz; 2) dla Zadania 1 (wyłącznie): a) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony https://www.cpubenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście PassMark CPU Mark jakie osiąga oferowany przez Wykonawcę procesor dla laptopa nauczycielskiego - min. 5 770 punktów w teście Pass Mark CPU Mark; b) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony http://www.videocardbenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście Passmark G3D Mark jakie osiąga oferowana przez Wykonawcę karta graficzna dla laptopa nauczycielskiego - min. 1 400 punktów w teście Passmark G3D Mark; c) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony https://www.cpubenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście PassMark CPU Mark jakie osiąga oferowany przez Wykonawcę procesor dla laptopa dla ucznia - min. 5 770 punktów w teście Pass Mark CPU Mark; d) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony http://www.videocardbenchmark.net z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście Passmark G3D Mark jakie osiąga oferowana przez Wykonawcę karta graficzna dla laptopa dla ucznia - min. 840 punktów w teście Passmark G3D Mark; e) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony https://www.androidbenchmark.net/device_list.php z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście PassMark jakie osiąga oferowany przez Wykonawcę „Tablet dla ucznia” (w zakresie wydajności) - min. 1900 punktów w teście Pass Mark; f) wydruk (na dzień przygotowywania oferty) ze strony https://www.androidbenchmark.net/device_list.php z wynikiem wskazującym ilość punktów w teście PassMark jakie osiąga oferowany przez Wykonawcę „Zestaw robota cz2.: tablet” (w zakresie wydajności) - min. 1 900 punktów w teście Pass Mark; 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. UWAGA: Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą 3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. UWAGA: Jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika wprost z ogólnodostępnych dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i ust. 3 wówczas Wykonawca zobowiązany jest do ich załączenia do oferty - w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Zamawiający zaleca wykorzystanie wzorów formularzy stanowiących integralną część niniejszej siwz. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej siwz. 5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty i załączników były ponumerowane. 7. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każda zmiana, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i dopuszczalne są zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach: 1) warunki istotne, w szczególności: a) opisane w § 3 ust. 5 umowy (Zał. 8 i 9 do siwz) - a wskazane poniżej; b) zmiany lub uzupełnienia umowy w innym – niż termin – zakresie, w przypadku gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczność w szczególności prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw; 2) warunki nieistotne, w szczególności: a) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; b) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy; c) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; d) zmiany obowiązujących przepisów prawa; e) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot umowy. Warunki opisane w § 3 ust. 5 umowy (Zał. 8 i 9 do siwz) Termin końcowy może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy; 3) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność w szczególności prawna, techniczna lub ekonomiczna za którą żadna ze storn nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Kryterium oceny ofert: Cena brutto - 60% (60 pkt) Termin realizacji - 40% (40 pkt), przy czym: Realizacja zamówienie w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Dostawa i montaż wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych dla 6 szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium oceny ofert: Cena brutto - 60% (60 pkt) Termin realizacji - 40% (40 pkt), przy czym: Realizacja zamówienie w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
Zalacznik krotki opis 1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i montażu fabrycznie nowego wyposażenia TIK oraz pomocy dydaktycznych do 6 szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zamontowania, zmontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie - dla każdego rodzaju dostarczanego wyposażenia TIK - instruktażu dla maksymalnie 4 osób wskazanych przez Dyrektorów każdej ze szkół wskazanych w ust. 4, w zakresie obsługi urządzeń (podłączenie, włączenie i wyłączenie, demonstracja podstawowych funkcji). Szkolenie na trwać minimum 15 min dla każdego modelu urządzenia. 4. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sucharskiego, ul. Komuny Paryskiej 36-38, 50-451 Wrocław; 2) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mariusza Zaruskiego, ul. Bobrza 27, 54-220 Wrocław; 3) Szkoła Podstawowa nr 42, ul. Wałbrzyska 50, 52-314 Wrocław; 4) Szkoła Podstawowa nr 76 z Oddziałami Sportowymi im. I Armii Wojska Polskiego2, ul. Wandy 13, 53-320 Wrocław; 5) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, ul. Zemska 16c, 54-438 Wrocław; 6) Technikum nr 12 im. Stanisława Staszica, Jana Wł. Dawida 9-11, 50-527 Wrocław. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 1”). 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. 7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 8. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 9. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla 4 szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium oceny ofert: Cena brutto - 60% (60 pkt) Termin realizacji - 40% (40 pkt), przy czym: Realizacja zamówienie w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
Zalacznik krotki opis 1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wyposażenia i pomocy dydaktycznych (zwanych dalej „pomocami”) do 4 szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław - w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkołach wymienionych w ust. 3 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zamontowania, zmontowania, ustawienia i podłączenia przedmiotu zamówienia (w zakresie tego wymagającym). 3. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 3, ul. Inflancka 13, 51-354 Wrocław; 2) Szkoła Podstawowa nr 28 im. Generała Leopolda Okulickiego, ul. Grecka 59, 54-403 Wrocław; 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1, ul. Zemska 16c, 54-438 Wrocław; 4) Technikum nr 12 im. Stanisława Staszica, Jana Wł. Dawida 9-11, 50-527 Wrocław. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 2, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 2”). 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone. 6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 7. Przy dostawie pomocy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 8. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 9. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 - Dostawa programów multimedialnych dla 2 szkół (podstawowej i ponadpodstawowej) gminy Wrocław
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium oceny ofert: Cena brutto - 60% (60 pkt) Termin realizacji - 40% (40 pkt), przy czym: Realizacja zamówienie w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
Zalacznik krotki opis 1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia programów multimedialnych (zwanych dalej „programami”) do 2 szkół Gminy Wrocław (podstawowej i ponadpodstawowej) - w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w szkołach wymienionych w ust. 3 oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 2. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół: 1) Szkoła Podstawowa nr 28 im. Generała Leopolda Okulickiego, ul. Grecka 59, 54-403 Wrocław; 2) Liceum Ogólnokształcące nr IV im. Stefana Żeromskiego, ul. Stacha Świstackiego 12-14, 50-430 Wrocław. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 3, stanowiącym załącznik nr 3 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 3”). 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone programy były nieuszkodzone. 5. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 6. Przy dostawie programów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 7. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 8. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 - Dostawa stołu laboratoryjnego dla nauczyciela do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 we Wrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium oceny ofert: Cena brutto - 60% (60 pkt) Termin realizacji - 40% (40 pkt), przy czym: Realizacja zamówienie w terminie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy - 0 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt Realizacja zamówienie w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt
Zalacznik krotki opis 1. W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia stołu laboratoryjnego dla nauczyciela do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 we Wrocławiu, z siedzibą: ul. Zemska 16c, 54-438 Wrocław - w tym do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanego pomieszczenia we wskazanej szkole oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń. 2. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotowego zadania zobowiązany jest również do zmontowania, zamontowania i ustawienia przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 4, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz (zwanym dalej „Arkuszem 4”). 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony. 5. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 6. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 7. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. 8. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)