Sukcesywne dostawy wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa wieprzowego i wołowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567717-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151311006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie:
ZADANIE I: wędlin i wyrobów wędliniarskich, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1.A do SIWZ.
oraz
ZADANIE II: mięsa wieprzowego i wołowego, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1.B do SIWZ
2. Wymienione w załączniku 1.A oraz 1.B ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w SIWZ oraz dołączonych do niej załącznikach.
4. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
5. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę.
6. Stawka podatku od towarów i usług określona została dla poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia w załącznikach 1.A oraz 1.B do siwz, zgodnie z ustawą
o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
7. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku.
8. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce446a8e-ead6-4d8c-acd8-71f0024a2815
Biuletyn 567717-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
Regon 15012365700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sabinowska
Zamawiajacy adres numer domu 62/64
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (34) 34-77-000, (34) 34-77-100,
Zamawiajacy fax (34) 34-77-104
Zamawiajacy email przetargi@cspsp.pl,
Adres strony url www.cspsp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cspsp.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, sekretariat komendanta
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa wieprzowego i wołowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Numer referencyjny WT.2370.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie: ZADANIE I: wędlin i wyrobów wędliniarskich, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1.A do SIWZ. oraz ZADANIE II: mięsa wieprzowego i wołowego, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1.B do SIWZ 2. Wymienione w załączniku 1.A oraz 1.B ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w SIWZ oraz dołączonych do niej załącznikach. 4. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64. 5. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę. 6. Stawka podatku od towarów i usług określona została dla poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia w załącznikach 1.A oraz 1.B do siwz, zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r. 7. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku. 8. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 27.09.2020r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu. 2. Dostawy będą realizowane w partiach od 1 (jednej) do 3 (trzech) razy w tygodniu, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 10.00, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. Zamówienie złożone w piątek realizowane będzie w poniedziałek następnego tygodnia. 3. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu
Okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SIWZ) 2. Zestawienie asortymentowo – ilościowo – cenowe (Wzór stanowi Załącznik nr 1.A oraz 1.B do SIWZ) 3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy 4. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony przed upływem terminu składania ofert. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz lub kopia w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającą na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór zostanie zamieszczony wraz z informacjami z otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 14.30. oraz 14.31. SIWZ, na stronie internetowej www.cspsp.pl)
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Nr zadania Wysokość wadium I 8.000,00 zł II 5.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ . 6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą). 7. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie odrzucona. 8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawca traci wadium, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana cen jest możliwa jedynie w sytuacji gdy: a. zmianie ulegnie stawka podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy – dotyczy ceny brutto. Zmiana będzie dotyczyć kwoty odpowiadającej różnicy w podatku. b. zajdą przesłanki określone w art. 144. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843); c. Zmiana cen może nastąpić również w przypadku jeśli wskaźnik wzrostu cen żywności za ostatnie 12 miesięcy (miesiąc do miesiąca), ogłaszany przez Główny Urząd Statystyczny, przekroczy 103%. Podwyżka nie może przekroczyć kwoty odpowiadającej połowie wzrostu wskaźnika, wyliczonej w stosunku do dotychczas umówionej ceny 2. Zmiana cen może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy i może nastąpić dwukrotnie w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 3. Zmiana cen winna zostać udokumentowana wnioskiem, z uzasadnieniem o zmianie cen, który powinien zostać złożony 7 dni wcześniej, przed zaproponowaną datą zmiany cen. Zmiana może zostać dokonana jedynie za zgodą obu stron i wymaga sporządzenia aneksu do umowy
IV 6 1 srodki ochrony 1. Wykonawca wyodrębni i oznaczy klauzulą „TAJNE” (wyraźny czerwony napis) te elementy oferty, które zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności., zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010). 3. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią informacje odczytane na otwarciu ofert, zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie ujawni tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W celu wykazania zasadności zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uzasadnienie dokonania takiego utajnienia z jego oferty tych informacji w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010)
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem. Wykonawca taki zobowiązany jest do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy o ile było wymagane. 2. Umowa może zostać zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty pod warunkiem, iż zaistnieją przesłanki określone w art. 94 ust. 2 pkt. 1 a) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, Zamawiająca przed podpisaniem umowy może żądać dostarczenia uchwały, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpisu umowy spółki, zezwalającego na zaciąganie takich zobowiązań. 4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (s.c., konsorcja), Zamawiający może zwrócić się przed podpisaniem umowy o przedłożenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy wędlin i wyrobów wędliniarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 7.1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 27.09.2020r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu. 7.2. Dostawy będą realizowane w partiach od 1 (jednej) do 3 (trzech) razy w tygodniu, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 10.00, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. Zamówienie złożone w piątek realizowane będzie w poniedziałek następnego tygodnia. 7.3. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu.
Zalacznik krotki opis 1. Zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.A do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego i wołowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 7.1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 27.09.2020r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu. 7.2. Dostawy będą realizowane w partiach od 1 (jednej) do 3 (trzech) razy w tygodniu, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 10.00, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. Zamówienie złożone w piątek realizowane będzie w poniedziałek następnego tygodnia. 7.3. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu.
Zalacznik krotki opis 1. Zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik 1.B do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1.1B do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)