GuidZP400 |
ce446a8e-ead6-4d8c-acd8-71f0024a2815
|
Biuletyn |
567717-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
15012365700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sabinowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62/64
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(34) 34-77-000, (34) 34-77-100,
|
Zamawiajacy fax |
(34) 34-77-104
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cspsp.pl,
|
Adres strony url |
www.cspsp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielna państwowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cspsp.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, sekretariat komendanta
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa wieprzowego i wołowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
|
Numer referencyjny |
WT.2370.16.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie:
ZADANIE I: wędlin i wyrobów wędliniarskich, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1.A do SIWZ.
oraz
ZADANIE II: mięsa wieprzowego i wołowego, których szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi załącznik nr 1.B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1.B do SIWZ
2. Wymienione w załączniku 1.A oraz 1.B ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć.
3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w SIWZ oraz dołączonych do niej załącznikach.
4. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
5. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każdą zrealizowaną dostawę.
6. Stawka podatku od towarów i usług określona została dla poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia w załącznikach 1.A oraz 1.B do siwz, zgodnie z ustawą
o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
7. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i w pierwszym gatunku.
8. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca nieodpłatnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od 27.09.2020r.) lub do wyczerpania wartości całkowitej umowy lub do wyczerpania maksymalnych ilości danego asortymentu.
2. Dostawy będą realizowane w partiach od 1 (jednej) do 3 (trzech) razy w tygodniu, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 – 10.00, w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem. Zamówienie złożone w piątek realizowane będzie w poniedziałek następnego tygodnia.
3. Dostawy przypadające w święta i dni wolne od pracy będą podlegały odrębnemu telefonicznemu uzgodnieniu
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiająca nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiająca dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia w zakresie postawionych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SIWZ)
2. Zestawienie asortymentowo – ilościowo – cenowe (Wzór stanowi Załącznik nr 1.A oraz 1.B do SIWZ)
3. Upoważnienie osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika z dołączonych do oferty dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy
4. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu musi zostać złożony przed upływem terminu składania ofert. Wadium w kwocie określonej w SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą tj. 30 dni od terminu składania ofert. Oryginał w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz lub kopia w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza.
5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającą na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór zostanie zamieszczony wraz z informacjami z otwarcia ofert, o których mowa w pkt. 14.30. oraz 14.31. SIWZ, na stronie internetowej www.cspsp.pl)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium, które winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:
Nr zadania Wysokość wadium
I 8.000,00 zł
II 5.000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, w formie przelewu na rachunek zamawiającej w NBP o/o Katowice nr 02 1010 1212 0016 5813 9120 0000. Zamawiająca uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli w dniu otwarcia ofert wadium będzie się znajdowało na koncie Zamawiającej.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
3. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającej w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiająca nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez Zamawiającą w SIWZ.
5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ .
6. Wymagany termin ważności wadium, wniesionego w formie innej niż pieniądz, musi obejmować 30 dniowy okres związania ofertą, którego bieg rozpoczyna się wraz z upływem ostatecznego terminu składania ofert (dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest pierwszym dniem terminu związania ofertą).
7. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej ze wskazanych wyżej form zostanie odrzucona.
8. Zamawiająca zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiająca zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiająca niezwłocznie zwróci wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiająca zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawca traci wadium, gdy:
1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy (wezwanie do uzupełnienia dokumentów), nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25. ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana cen jest możliwa jedynie w sytuacji gdy:
a. zmianie ulegnie stawka podatku VAT, co zostanie unormowane odpowiednim aneksem do umowy – dotyczy ceny brutto. Zmiana będzie dotyczyć kwoty odpowiadającej różnicy w podatku.
b. zajdą przesłanki określone w art. 144. ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843);
c. Zmiana cen może nastąpić również w przypadku jeśli wskaźnik wzrostu cen żywności za ostatnie 12 miesięcy (miesiąc do miesiąca), ogłaszany przez Główny Urząd Statystyczny, przekroczy 103%. Podwyżka nie może przekroczyć kwoty odpowiadającej połowie wzrostu wskaźnika, wyliczonej w stosunku do dotychczas umówionej ceny
2. Zmiana cen może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy i może nastąpić dwukrotnie w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
3. Zmiana cen winna zostać udokumentowana wnioskiem, z uzasadnieniem o zmianie cen, który powinien zostać złożony 7 dni wcześniej, przed zaproponowaną datą zmiany cen. Zmiana może zostać dokonana jedynie za zgodą obu stron i wymaga sporządzenia aneksu do umowy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. Wykonawca wyodrębni i oznaczy klauzulą „TAJNE” (wyraźny czerwony napis) te elementy oferty, które zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności., zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010). 3. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią informacje odczytane na otwarciu ofert, zgodnie z art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie ujawni tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione, oraz wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W celu wykazania zasadności zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą uzasadnienie dokonania takiego utajnienia z jego oferty tych informacji w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1010)
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem. Wykonawca taki zobowiązany jest do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy o ile było wymagane. 2. Umowa może zostać zawarta w terminie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty pod warunkiem, iż zaistnieją przesłanki określone w art. 94 ust. 2 pkt. 1 a) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, Zamawiająca przed podpisaniem umowy może żądać dostarczenia uchwały, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu spółek handlowych lub odpisu umowy spółki, zezwalającego na zaciąganie takich zobowiązań. 4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (s.c., konsorcja), Zamawiający może zwrócić się przed podpisaniem umowy o przedłożenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
|