GuidZP400 |
39004fd9-92e5-4593-bfab-d3c56a260f78
|
Biuletyn |
568497-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
|
Regon |
41039047500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wrocławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
247
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gostyń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
65 322 42 60,
|
Zamawiajacy fax |
65 322 42 78
|
Zamawiajacy email |
kppspgostyn@psp.wlkp.pl,
|
Adres strony url |
www.gostyn.psp.wlkp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gostyn.psp.wlkp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gostyn.psp.wlkp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wrocławska 247, 63-800 Gostyń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
|
Numer referencyjny |
PT.237.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
W ramach zamówienia systemu łączności zaplanowana jest dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie radiowych stacji bazowych, zdalnie sterowanych w trzech lokalizacjach na terenie powiatu gostyńskiego tj.:
1. ul. Powstańców Wlkp. 4, 63-810 Borek Wlkp. gm. Borek Wlkp. budynek remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Borku Wielkopolskim;
2. ul. St. Nadstawek 1 C, 63-830 Pępowo, gm. Pępowo budynek remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Pępowie;
3. ul. Szkolna 3, 64-125 Poniec, gm. Poniec budynek remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Poniecu;
oraz centralnej jednostki sterującej systemu łączności radiowej, dwóch konsoli dyspozytorskich, zainstalowanych w Stanowisku Kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Gostyniu oraz rejestratora rozmów.Praca 3 radiowych stacji wyniesionych na kanale powiatowym ma odbywać się w trybie tzw. „votingu”, gdzie zasada działania opiera się na jednoczesnym pomiarze siły sygnału odbieranego przez wszystkie stacje, następnie jego przesłaniu do centralnej jednostki sterującej systemu, gdzie następuje wyselekcjonowanie sygnału o najlepszych parametrach, który zostaje skierowany do odsłuchu, na konsole sterujące systemem. Kontrolery radiowych stacji bazowych zdalnie sterowanych, oprócz pracy na kanale powiatowym, muszą umożliwiać chwilowe, automatyczne przejście na kanał selektywnego alarmowania i realizację alarmowania jednostek OSP z wykorzystaniem sygnalizacji STQC przy użyciu na stacji bazowej dowolnego typu radiotelefonu bazowego. Ponadto w radiowych stacjach bazowych zdalnie sterowanych ma być zaimplementowana funkcja zmiany kanału radiowego. Obsługa zamawianego sytemu ma odbywać się poprzez konsolę dyspozytorską, wyposażoną w ekran dotykowy, zainstalowaną w stanowisku kierowania. W konsoli należy zaimplementować obsługę radiotelefonów zdalnie sterowanych w trybie votingu oraz lokalnych radiotelefonów podłączonych do centralnej jednostki sterującej. Architektura zamawianego systemu ma umożliwiać łatwą rozbudowę poprzez dodanie kolejnych konsol i kolejnych radiowych stacji bazowych zdalnie sterowanych i lokalnych. Architektura zamawianego systemu ma działać w oparciu o sieć VPN Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu. Ze strony Zamawiającego zapewniony zostanie dostęp do sieci VPN, konfiguracja urządzeń dostępowych nie jest przedmiotem niniejszego Zamówienia. Zamawiający dostarczy wykonawcy skonfigurowaną sieć VPN i przydzieli numery IP dla dostarczonych urządzeń, jeżeli będzie taka konieczność.
|
Cpv glowny przedmiot |
32570000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem system łączności radiowej - o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126 ze zm.), składa informację: a) z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 5. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. 2. Oświadczenia: a) dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3. W szczególności, Zamawiający dopuszcza:
1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
2) skrócenie terminu realizacji zamówienia,
3) zmniejszenie zakresu prac stanowiących przedmiot umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, również na skutek niezgodności treści oferty z treścią SIWZ, która jest wynikiem niezawinionego błędu Wykonawcy lub Zamawiającego, popełnionego na etapie tworzenia dokumentacji postępowania,
4) zmniejszenie umówionego wynagrodzenia w razie ustalenia, że Wykonawca kalkulując wynagrodzenie uwzględnił elementy nie stanowiące przedmiotu umowy,
5) zwiększenie zakresu prac w ramach przedmiotu zamówienia, w razie zaistnienia zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, również na skutek niezgodności treści oferty z treścią SIWZ lub na skutek siły wyższej.
6) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę, tj.:
a) siły wyższej,
b) zmian dokumentacji, gdy zmienia się zakres świadczenia wskazany w umowie (z uwzględnieniem art. 140 pzp),
7) wykonywanie Umowy w odmienny sposób niż umówiony (zamienne urządzenia, materiały lub technologie), jeżeli jest to konieczne ze względu na zasady wiedzy technicznej (w tym cechy, funkcjonalność) lub jest to korzystne dla zamawiającego,
8) konieczność zmiany miejsc dostawy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
9) zmiana miejsc użytkowania, wykonania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy, oraz zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych lub zmian adresów Zamawiającego,
10) wystąpienia okoliczności umożliwiających zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy,
11) przedłużających się czynności administracyjnych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy.
4. Okoliczności wskazane w ust. 2 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednak nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Strony niniejszej umowy mają prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć - niezależnych od Wykonawcy, przyczyn zależnych od Zamawiającego oraz działania siły wyższej. Zgłoszenie żądania zwalnia Stronę ze skutków niewykonania zobowiązania w terminie umówionym. Termin te ulega przedłużeniu stosownie do czasu usunięcia skutków – na mocy porozumienia Stron. Zmiana terminu może wystąpić wyłącznie o czas trwania i czas usunięcia skutków działania ww. czynników.
6. Strony niniejszej umowy mogą wystąpić z żądaniem zmiany umowy, nie później niż w terminie 14 dni od powzięcia informacji o zaistnieniu powyższych zdarzeń lub okoliczności.
7. Każda ze Stron dotknięta skutkami siły wyższej jest zobowiązana do zmniejszenia opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych.
8. Strony nie mają prawa do zapłaty za dodatkowe koszty poniesione w związku
z usuwaniem skutków wystawienia siły wyższej i zmianę sposobu realizacji Umowy celem zmniejszenia opóźnienia.
9. Ciężar dowodu w zakresie ustalenia przyczyn niezachowania terminów spoczywa na Stronie wnioskującej o zmianę.
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Adres elektroniczny Zamawiającego: kppspgostyn@psp.wlkp.pl
|