GuidZP400 |
3cf74850-e697-41ac-a2c6-7d632a7813ac
|
Biuletyn |
568300-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
|
Regon |
13530000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. M. Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-031
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
815 375 965
|
Zamawiajacy fax |
815 375 965
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umcs.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.umcs.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://pzp.umcs.pl/umcs/elearning
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pzp.umcs.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pzp.umcs.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://pzp.umcs.pl
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://pzp.umcs.pl/umcs/elearning
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
PN/12-2020/DZP-a
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek UMCS w Lublinie z podziałem na poniżej wymienione części:
Część 1 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 1 – 5 szt.,
Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 2 – 20 szt.,
Część 3 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 3 - 20 szt.,
Część 4 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 4 – 15 szt.,
Część 5 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 5 – 15 szt.,
Część 6 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 6 - 15 szt.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (odpowiednio dla części)
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny oraz bezpłatne ewentualne przeglądy okresowe (gwarancyjne) - jeśli są takie wymagane dla zachowania gwarancji, na oferowany sprzęt zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, instalację w miejscu przez niego wskazanym, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia zamówienia jednostkowego, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia / opisie oferowanego towaru (załącznik do SIWZ), Wykonawca winien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowane za cenę określoną w ofercie i umowie.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy (dotyczy wszystkich części postępowania):
1) prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
2) realizacja prawa opcji polegać będzie na ewentualnym zwiększeniu do 40% ilości urządzeń wielofunkcyjnych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego dla każdej części postępowania. Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach:
a) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne przewidziane dla przedmiotu zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa;
b) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
c) cena jednostkowa sprzętu zamawianego w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w formularzu oferty Wykonawcy;
d) warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
11
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego faksem lub drogą elektroniczną.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty:
a) Część 1: przynajmniej dwie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto minimum 20 000,00 zł każda*
b) Część 2: przynajmniej dwie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto minimum 4 000,00 zł każda*
c) Część 3: przynajmniej dwie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto minimum 10 000,00 zł każda*
d) Część 4: przynajmniej dwie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto minimum 10 000,00 zł każda*
e) Część 5: przynajmniej dwie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto minimum 10 000,00 zł każda*
f) Część 6: przynajmniej dwie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto minimum 9 000,00 zł każda*
Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. 2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. A. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: - Wykazu dostaw (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem), w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia opisanego w pkt 5.2 ppkt 3) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (w formie oryginału w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem) określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia), Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji z otwarcia ofert, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty, zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty). 3. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru (w formie oryginału w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiotu zamówienia.
3. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. 4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. 5. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą), pod adresem: https://pzp.umcs.pl i pod oznaczeniem oraz nazwą postępowania wskazaną w niniejszym ogłoszeniu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 1 – 5 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego faksem lub drogą elektroniczną
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 1 – 5 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 2 – 20 szt.,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego faksem lub drogą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 2 – 20 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 3 - 20 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego faksem lub drogą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 3 - 20 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 4 – 15 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego faksem lub drogą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 4 – 15 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 5 – 15 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego faksem lub drogą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 5 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 5 – 15 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część 6 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 6 - 15 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia wynosi do 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia jednostkowego faksem lub drogą elektroniczną.
|
Zalacznik krotki opis |
Część 6 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Nr 6 - 15 szt. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
|
| |