GuidZP400 |
ef59d72f-4a91-400a-9766-06921b6662e4
|
Biuletyn |
568223-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Stryszów
|
Regon |
72182108000000
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stryszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-146
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0 33 879 74 12
|
Zamawiajacy fax |
0 33 879 74 23
|
Zamawiajacy email |
gmina@stryszow.pl
|
Adres strony url |
www.stryszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.stryszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
34-146 Stryszów 149
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych w podziale na części w ramach projektu pt. „Lepszy start w przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych i uniwersalnych uczniów z terenu Gminy Stryszów” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Numer referencyjny |
IiR.271.9.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1 - materiały dydaktyczne.
Część nr 2 - wyposażenie.
Część nr 3 - mapy, książki, gry.
Część nr 1 - materiały dydaktyczne: 463 pozycje asortymentowe.
Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi sprzęt dydaktyczny, mikroskopy, wagi, lornetki, kompasy, kalkulatory kieszonkowe, globusy.
Część nr 2 - wyposażenie:18 pozycji asortymentowych
Dostawą objęte są meble niezbędne do doposażenia szkół w tym między innymi stoły, biurka krzesła.
Część nr 3 - mapy książki, gry: 144 pozycje asortymentowe
Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi gry edukacyjne, pakiety oprogramowania edukacyjnego, mapy, atlasy, plansze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6A – 6C do SIWZ– Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- dla części nr 1 - jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
- dla części nr 2 i części nr 3 Zamawiający nie ustanawia warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których jest mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie informacji określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ. (dotyczy części nr 1).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz cenowo-asortymentowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6A - 6C do SIWZ.
2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeśli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się możliwość zmian umowy w następujących okolicznościach:
a) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
b) zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
c) zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego,
d) zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych),
e) zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego),
f) ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia,
g) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych,
h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,
i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa,
j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
m) zmiana zasad rozliczania wynagrodzenia w zakresie podatków od towarów i usług w związku z obowiązkiem stosowania podzielonej płatności oraz w zakresie wskazania przez Wykonawcę numeru rachunku bankowego Wykonawcy zgłoszonego w wykazie podatników zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres dostawy obejmuje 463 pozycje asortymentowe. Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi sprzęt dydaktyczny, mikroskopy, wagi, lornetki, kompasy, kalkulatory kieszonkowe, globusy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39120000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa obejmuje 18 pozycji asortymentowych. Dostawą objęte są meble niezbędne do doposażenia szkół w tym między innymi stoły, biurka krzesła.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6B do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mapy, książki, gry.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37524000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę 144 pozycji asortymentowych. Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi gry edukacyjne, pakiety oprogramowania edukacyjnego, mapy, atlasy, plansze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6C do SIWZ.
|
| |