Dostawa pomocy dydaktycznych w podziale na części w ramach projektu pt. „Lepszy start w przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych i uniwersalnych uczniów z terenu Gminy Stryszów” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Data publikacji 2020-07-30
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Gmina Stryszów
Miejscowość Stryszów
Województwo małopolskie
Branża
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568223-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391200009, 375240007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1 - materiały dydaktyczne.
Część nr 2 - wyposażenie.
Część nr 3 - mapy, książki, gry.
Część nr 1 - materiały dydaktyczne: 463 pozycje asortymentowe.
Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi sprzęt dydaktyczny, mikroskopy, wagi, lornetki, kompasy, kalkulatory kieszonkowe, globusy.
Część nr 2 - wyposażenie:18 pozycji asortymentowych
Dostawą objęte są meble niezbędne do doposażenia szkół w tym między innymi stoły, biurka krzesła.
Część nr 3 - mapy książki, gry: 144 pozycje asortymentowe
Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi gry edukacyjne, pakiety oprogramowania edukacyjnego, mapy, atlasy, plansze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6A – 6C do SIWZ– Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef59d72f-4a91-400a-9766-06921b6662e4
Biuletyn 568223-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Stryszów
Regon 72182108000000
Zamawiajacy miejscowosc Stryszów
Zamawiajacy kod pocztowy 34-146
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0 33 879 74 12
Zamawiajacy fax 0 33 879 74 23
Zamawiajacy email gmina@stryszow.pl
Adres strony url www.stryszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.stryszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 34-146 Stryszów 149
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych w podziale na części w ramach projektu pt. „Lepszy start w przyszłość - rozwój kompetencji kluczowych i uniwersalnych uczniów z terenu Gminy Stryszów” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny IiR.271.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część nr 1 - materiały dydaktyczne. Część nr 2 - wyposażenie. Część nr 3 - mapy, książki, gry. Część nr 1 - materiały dydaktyczne: 463 pozycje asortymentowe. Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi sprzęt dydaktyczny, mikroskopy, wagi, lornetki, kompasy, kalkulatory kieszonkowe, globusy. Część nr 2 - wyposażenie:18 pozycji asortymentowych Dostawą objęte są meble niezbędne do doposażenia szkół w tym między innymi stoły, biurka krzesła. Część nr 3 - mapy książki, gry: 144 pozycje asortymentowe Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi gry edukacyjne, pakiety oprogramowania edukacyjnego, mapy, atlasy, plansze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 6A – 6C do SIWZ– Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: - dla części nr 1 - jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); - dla części nr 2 i części nr 3 Zamawiający nie ustanawia warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których jest mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie informacji określonych w załączniku Nr 7 do SIWZ. (dotyczy części nr 1).
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz cenowo-asortymentowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6A - 6C do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeśli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się możliwość zmian umowy w następujących okolicznościach: a) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, b) zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, c) zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, d) zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych), e) zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego), f) ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, g) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych, h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. m) zmiana zasad rozliczania wynagrodzenia w zakresie podatków od towarów i usług w związku z obowiązkiem stosowania podzielonej płatności oraz w zakresie wskazania przez Wykonawcę numeru rachunku bankowego Wykonawcy zgłoszonego w wykazie podatników zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT.
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zakres dostawy obejmuje 463 pozycje asortymentowe. Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi sprzęt dydaktyczny, mikroskopy, wagi, lornetki, kompasy, kalkulatory kieszonkowe, globusy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39120000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa obejmuje 18 pozycji asortymentowych. Dostawą objęte są meble niezbędne do doposażenia szkół w tym między innymi stoły, biurka krzesła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6B do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mapy, książki, gry.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37524000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje dostawę 144 pozycji asortymentowych. Dostawą objęte są pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji zajęć w tym między innymi gry edukacyjne, pakiety oprogramowania edukacyjnego, mapy, atlasy, plansze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6C do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)