GuidZP400 |
2628f1b0-2862-49d0-9326-a701ae852035
|
Biuletyn |
568341-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska
|
Regon |
00000155400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Politechniki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-661
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48222345927,
|
Zamawiajacy fax |
+48226286075
|
Zamawiajacy email |
Dominika.Jastrzebska@pw.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
publiczna szkoła wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.pw.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.pw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych Politechniki Warszawskiej, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa, II piętro, klatka A, pok. 204
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów oraz urządzeń branży elektrycznej niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
|
Numer referencyjny |
ZP.D.ML.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów oraz urządzeń branży elektrycznej niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – specyfikacja asortymentowa/formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa OC) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia:
1. Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. (Jeżeli nastąpi wykazanie spełnienia warunku z pkt. 2.2. rozdziału 5 SIWZ na zasadach określonych art. 22a ustawy Pzp, to Zamawiający uzna dokument potwierdzający spełnienie warunku przez podmiot trzeci).
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
7. Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:
7.1. Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany
przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką).
7.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono
z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej.
7.3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2
do SIWZ.
7.4. Specyfikacja asortymentowa - Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
1) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców);
2) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
3) zmiana sposobu spełnienia świadczenia – na skutek niedostępności na rynku produktów wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych produktów – zmiana produktów na równoważne lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, z zastrzeżeniem, że nie będzie stało to w sprzeczności z zapisami art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;
4) konieczność przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy;
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
6) wystąpienia siły wyższej.
3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności następujące zdarzenia:
1) wojnę, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;
2) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;
3) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z
wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę;
4) klęski żywiołowe: huragany, powodzie, trzęsienie ziemi;
5) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców;
6) inne zdarzenia losowe.
4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę faksem, pocztą elektroniczną lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy.
5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych.\
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.
7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu do Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego adresem do korespondencji jest:
Politechnika Warszawska Dział Zamówień Publicznych, ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa,
faks; (+48 22) 628-60-75; e-mail: martyna.lubelska@pw.edu.pl. Dane adresowe podane w sekcji I
Zamawiający poz. I.1) nie są adresami do kontaktu w postępowaniu. 2. Wykonawca, który podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić
dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w
szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem
skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące
wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków
technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym
przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu
zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy,będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono
prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w
tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zamawiającego w celu związanym z powyższym postępowaniem. Zgodnie z art. 13 ust. 1i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO” i ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie
niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, że: 1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa; 2)
administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych
osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl 3) Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w celu związanym z niniejszą
procedurą; Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji ustawowych zadań nałożonych
na Politechnikę Warszawską, będącą uczelnią publiczną, na zasadach określonych w przepisach o
zamówieniach publicznych w związku z art. 44 ust. 4 ustawy o finansach publicznych poprzez
doprowadzenie do wyboru wykonawcy w oparciu o: a) Przepisy Pzp – nie dotyczy, b) Regulacje
wewnętrzne w zakresie zamówień publicznych (zarządzenia Rektora PW) – dotyczy zamówień nie
objętych reżimem Pzp (art. 4 pkt. 8), c) Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu
Spójności na lata 2014-2020 zwanych dalej „wytycznymi” (o ile zamówienie jest dofinansowane ze
środków unijnych w ramach programów operacyjnych; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja procedury w oparciu o art. 8 ustawy
Pzp oraz tym, którym na podstawie odrębnych przepisów przysługuje prawo kontroli, jak również zostaną
udostępnione w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej; 5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane w okresie, wyznaczonym w wewnętrznych aktach prawnych PW na przechowywanie i
archiwizowanie dokumentów wydanych pośrednio na podstawie rozporządzenia prezesa Rady Ministrów
z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, któremu podlega ADO; 6)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem przedmiotowego Zapytania ofertowego i wynikającym z postanowień zarządzenia,
związanym z udzielonym zamówieniem publicznym oraz wynikającym z postanowień zarządzenia i
wytycznych, związanym z udzielonym zamówieniem publicznym (dotyczy zamówień dofinansowanych);
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany (w tym nie podlegają profilowaniu), stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada
Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust.
3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci będzie musiał, podczas
pozyskiwania danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,
wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane
osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
|