GuidZP400 |
8c4a65ca-843b-448c-a533-338025e130c2
|
Biuletyn |
568419-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
90538318300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-681
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 417 448
|
Zamawiajacy fax |
261 416 110
|
Zamawiajacy email |
dariuszwzp@10wsk.mil.pl
|
Adres strony url |
www.10wsk.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.10wsk.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sukcesywne bielizny pościelowej, ubrań i obuwia BHP
|
Numer referencyjny |
88/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy sukcesywne bielizny pościelowej, ubrań i obuwia BHP
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.4 ppkt. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
- 40.000,00 zł - dla zadania nr 1
- 7.000,00 zł - dla zadania nr 2
- 28.000,00 zł - dla zadania nr 3
- 4.000,00 zł - dla zadania nr 4
- 7.000,00 zł - dla zadania nr 5
- 6.000,00 zł - dla zadania nr 6
- 60.000,0 zł - dla zadania nr 7
- 12.000,00 zł - dla zadania nr 8
- 6.000,00 zł - dla zadania nr 9
- 20.000,00 zł - dla zadania nr 10
- 13.000,00 zł - dla zadania nr 11
- 9.000,00 zł - dla zadania nr 12
- 800,00 zł - dla zadania nr 13
- 400,00 zł - dla zadania nr 14
- 6.700,00 zł - dla zadania nr 15
- 2.800,00 zł - dla zadania nr 16
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz min. 2 dostaw ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. pkt. 3.1 SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.4 ppkt. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto:
- 40.000,00 zł - dla zadania nr 1
- 7.000,00 zł - dla zadania nr 2
- 28.000,00 zł - dla zadania nr 3
- 4.000,00 zł - dla zadania nr 4
- 7.000,00 zł - dla zadania nr 5
- 6.000,00 zł - dla zadania nr 6
- 60.000,0 zł - dla zadania nr 7
- 12.000,00 zł - dla zadania nr 8
- 6.000,00 zł - dla zadania nr 9
- 20.000,00 zł - dla zadania nr 10
- 13.000,00 zł - dla zadania nr 11
- 9.000,00 zł - dla zadania nr 12
- 800,00 zł - dla zadania nr 13
- 400,00 zł - dla zadania nr 14
- 6.700,00 zł - dla zadania nr 15
- 2.800,00 zł - dla zadania nr 16
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o gotowości do złożenia próbek na wezwanie Zamawiającego
Certyfikat na bieliznę szpitalną - Tekstylia w Systemie Ochrony Zdrowia lub inną zgodna z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie - dla zadania nr 1
Oświadczenie o posiadaniu dopuszczania do użytku w służbie zdrowia na materiał - w zakresie zadania nr 1 i 7 i gotowości do przedłożenia odpowiedniego dokumentu na wezwanie Zamawiającego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Obowiązująca w firmie rozmiarówka - w zakresie zadania nr 7
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Poszwy, prześcieradła, podkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ.
1. Tkanina 100% bawełny, splot skośnorządkowy o gramaturze co najmniej 160g/ m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni.
2. Kolor - biały. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pościeli białej np. z dodatkiem kolorowych (jednolitych) wzorów geometrycznych ( paski, romby prostokąty, kwadraty) o powierzchni nie większej niż 20% powierzchni.
3. Zakład na poszwę na minimum 30 cm, na poszewki minimum 20 cm.
4. Produkty muszą być oznaczone logo Szpitala o wymiarach szer. x wysokość 5,0 x 5,0cm.w kolorze granatowym (załącznik nr 4 do SIWZ) w odległości po 2,5 cm od brzegu tkaniny (od rogów) na wysokości po 2,5 cm od górnego/dolnego rogu pościeli poszwy itd.
5. Oznakowania wyrobów (logo i skrócona nazwa oddziału) sitodruk trwały odporny na pranie, detergenty, gotowanie, i wybielanie oraz proces obróbki termicznej do 190 st. C, skrótem nazwy komórki wewnętrznej szpitala wg załączonego "Wykazu skrótów nazw komórek organizacyjnych do znakowania pościeli, pod logo szpitala" (Załącznik nr 6 do SIWZ).
6. Powłoki na koc, prześcieradła, podkłady, powłoczki oznakowane w 2 przekątnych rogach na jednej płaszczyźnie w górnym lewym i prawym dolnym rogu, poniżej logo nazwa skrócona komórki organizacyjnej szpitala (załącznik nr 6 do SIWZ)
7. Oferowana pościel musi posiadać certyfikat na bieliznę pościelową szpitalną - Tekstylia w Systemie Ochrony Zdrowia lub inną zgodną z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie.
8. Podkład akuszeryjny flanelowy:
a) biały o wym. minimalnych 110 x 180 cm
b) Bawełna 100% o gramaturze nie mniejszej niż 160g/m2 przy kurczliwości do 5%, temperatura prania 90 stopni.
c) artykuły muszą być oznaczone logo szpitala o wymiarach szer. x wysokość 5,0 x 5,0cm.w kolorze granatowym (załącznik nr 4 do SIWZ) w odległości po 2,5 cm od brzegu tkaniny (od rogów) na wysokości po 2,5 cm od górnego/dolnego rogu podkładu na jednej płaszczenie (z jednej strony).
d) Oznakowania wyrobów sitodruk ( logo i skrócona nazwa oddziału) w sposób trwały odporny na pranie, detergenty, gotowanie, i wybielanie oraz proces obróbki termicznej do 170 st. C, skrótem nazwy komórki organizacyjnej wg załączonego "Wykazu skrótów nazw komórek organizacyjnych do znakowania pościeli, pod logo szpitala" - wykaz skrótów nazw komórek organizacyjnych - załącznik nr 1 do SIWZ
e) Oferowane podkłady muszą posiadać certyfikat na bielizną pościelową Szpitalną - Tekstylia w Systemie Ochrony Zdrowia lub inną zgodną z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie.
f) Materiał musi mieć dopuszczenie do użytku w służbie zdrowia.
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Koce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Koszule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Worki do bielizny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ręczniki frotte
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Poduszki antyalergiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ubrania lekarza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ.
1. Odzież wykonana z tkaniny o gramaturze 164+/-8g/m2: poliester 65%, bawełna 35%, do prania w temperaturze 95oC. Wymienione artykuły w formularzu cenowym Wykonawca musi oznaczać logo szpitala trwałą metodą haftu na lewej górnej kieszeni bluzy (logo kolor granatowy lub bordowy), spodnie i spódnice na tylnej wewnętrznej stronie paska skrócona nazwa 10WSzKzP (oznakowanie w sposób trwały i odporny na pranie). Logo na wyrobach musi mieć wymiary: szerokość x wysokość 5x5cm lub 8x8cm (lewa górna kieszeń bluzy). Wzór logo – załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Artykuły od poz. 1 do poz. 5 formularza konstrukcja odzieży musi zapewniać wygodę i bezpieczeństwo użytkownikom stosownie do wykonywanej pracy. Spodnie i spódnice w pasek na szlówki regulowane gumką. Spodnie i spódnice z rozporkiem na zamek certyfikowany – rozporek kryty. Kieszeń górna bluz podzielona na dwie części – jedna mniejsza – na dwa długopisy, druga większa na telefon komórkowy. Bluzy na bokach muszą mieć „pęknięcia”.
3. Odzież wymieniona w formularzu cenowym powinna być wykonana z wyjątkową starannością, ściegi krawieckie powinny być proste, ciągłe, nieprzerwane w jednakowej odległości od brzegów tkaniny, obrzucenia powinny być wykonane na maszynach typu overlock z maszynowym przyjęciem zbędnych części materiału. Szwy w miejscach zespoleń różnych części odzieży jak i przy podwinięciach nie powinny powodować ściągania i zmarszczenia tkaniny. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do użycia wysokiej, jakości napów typu spring (mocne, odporne na maglowanie).
4. Każda sztuka i opakowanie zbiorcze musi być oznaczone metką zawierającą informację o wyrobie tj. trwałe oznaczenie rozmiaru, skład tkaniny i sposób konserwacji.
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na zaoferowaną odzież na okres 12 miesięcy od wydania z magazynu Zamawiającego, nie dłużej jednak niż 15 miesięcy od dnia dostawy.
6. Rozmiary odzieży Zamawiający ustali po wyborze Wykonawcy. Wszystkie rozmiary muszą być w jednej cenie. Ubrania z poz 1,2,3, 6 Bluza, spodnie i spódnica pakowane osobno. Odzież z poz 7 pakowana w kpl. Bluza + spodnie.
7. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego będzie obowiązany przedłozyć obowiązującą w firmie rozmiarówkę. Zamawiający na każdym złożonym zamówieniu wysłanym do Wykonawcy określi długość rękawa (długi lub krótki) oraz czy bluza ma posiadać kołnierzyk czy stójkę.
8. Materiał musi mieć dopuszczenie do użytku w służbie zdrowia.
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Koszulki polo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Bielizna termiczna, skarpetki, koszulki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Ubrania - różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Klapki, drewniaki dla personelu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na zaoferowane obuwie na okres 12 miesięcy od wydania z magazynu Zamawiającego, nie dłużej jednak niż 15 miesięcy od dnia dostawy.
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie antypoślizgowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na zaoferowane obuwie na okres 12 miesięcy od wydania z magazynu Zamawiającego, nie dłużej jednak niż 15 miesięcy od dnia dostawy.
Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Czapki, bandy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Czepki jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Serwety operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Rękawiczki, rękawice - różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z formularzem cenoym i zapisami SIWZ. Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ
|
| |