Dostawa aparatu do ciągłych technik nerkozastępczych i respiratora stacjonarnego.

Data publikacji 2020-07-30
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
Miejscowość Złotów
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568134-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa aparatu do ciągłych technik nerkozastępczych i respiratora stacjonarnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d119428-849a-4181-bda5-1c6881ea8dff
Biuletyn 568134-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego
Regon 30000900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Złotów
Zamawiajacy kod pocztowy 77-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 067 2632233 w. 420,
Zamawiajacy fax 672 635 878
Zamawiajacy email przetargi@szpital.zlotow.pl,
Adres strony url www.szpital.zlotow.pl
Adres strony internetowej www.szpital.zlotow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.zlotow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.zlotow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów . Budynek A, Sekretariat pok. A 101
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatu do ciągłych technik nerkozastępczych i respiratora stacjonarnego.
Numer referencyjny 23/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa aparatu do ciągłych technik nerkozastępczych i respiratora stacjonarnego.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Część 1 - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy część 2 - 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow kreślenie warunków: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – (załącznik nr 5 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – (załącznik nr 5 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy do oferty załączyć aktualny dokument w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679), tj. deklarację zgodności lub Certyfikat CE. Świadectwa/dokumenty potwierdzające dopuszczenia oferowanego wyrobu medycznego do używania.
Inne dokumenty niewymienione Katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące zaoferowanego sprzętu, potwierdzające, że zaoferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niezależnie od treści art. 144 PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w razie wystąpienia następujących okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany nazwy i innych danych Stron Umowy, w przypadku zmiany tych danych, 2) zmiany cen jednostkowych na niższe niż zaoferowane, 3) zmiany oferowanego sprzętu na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania oferowanego sprzętu z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wyższej niż oferowana, 4) zmiany stawki podatku VAT – przez odpowiednią zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Strony są zobowiązane do niezwłocznego zawarcia odpowiedniego aneksu w przypadku wystąpienia zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany określone w punkcie poprzedzającym nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, w szczególności nie mogą skutkować niekorzystną dla niego zmianą wartości Umowy. 3. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnione i w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę. 4. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparat do ciągłych technik nerkozastępczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Aparat do ciągłych technik nerkozastępczych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Respirator stacjonarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Respirator stacjonarny
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)