GuidZP400 |
03ccdbe5-9e33-4419-9854-f80e07715efe
|
Biuletyn |
567996-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29498700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sudecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stronie Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-550
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8141488 w. 248,
|
Zamawiajacy fax |
748 141 494
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wcpd.pl,
|
Adres strony url |
www.wcpd.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/wcpd
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://platformazakupowa.pl/pn/wcpd
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/wcpd
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/wcpd
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Jeżeli oferta jest sporządzona w formie pisemnej należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej, ul. Sudecka 3A, 57-550 Stronie Śląskie, gabinet nr 21 (sekretariat), II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów medycznych 2020
|
Numer referencyjny |
ZP.231.6/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2020 poz. 346). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Zestawienie asortymentowo-cenowe – odpowiedni dla danej części (pakietu) Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Sposób złożenia oświadczenia jest tożsamy ze sposobem, w jaki została złożona oferta.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość́ dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia siły wyższej. W/w postanowienie dot. siły wyższej wymienione stanowi zmianę, na które Zamawiający może wyrazić́ zgodę, lecz nie stanowi one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. Zmiana umowy może być́ dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić́ Zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację umowy. Nie wymagają formy aneksu do umowy:zmiany adresowe, zmiana siedziby i adresu do korespondencji, zmiana numeru rachunku bankowego,ustawowe zmiany stawki podatku VAT.Zamawiający dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić, zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ (projekt umowy).
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
drobny sprzęt medyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
rękawice medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
artykuły medyczne inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
|
| |