Dostawa artykułów medycznych 2020

Data publikacji 2020-07-30
Data zakończenia 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Stronie Śląskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567996-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03ccdbe5-9e33-4419-9854-f80e07715efe
Biuletyn 567996-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29498700000000
Zamawiajacy adres ulica Sudecka
Zamawiajacy adres numer domu 3A
Zamawiajacy miejscowosc Stronie Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 57-550
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8141488 w. 248,
Zamawiajacy fax 748 141 494
Zamawiajacy email zamowienia@wcpd.pl,
Adres strony url www.wcpd.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/wcpd
Adres strony internetowej narzedzia https://platformazakupowa.pl/pn/wcpd
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/wcpd
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/wcpd
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Jeżeli oferta jest sporządzona w formie pisemnej należy ją złożyć w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej, ul. Sudecka 3A, 57-550 Stronie Śląskie, gabinet nr 21 (sekretariat), II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów medycznych 2020
Numer referencyjny ZP.231.6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. 2020 poz. 346). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Zestawienie asortymentowo-cenowe – odpowiedni dla danej części (pakietu) Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Sposób złożenia oświadczenia jest tożsamy ze sposobem, w jaki została złożona oferta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość́ dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia siły wyższej. W/w postanowienie dot. siły wyższej wymienione stanowi zmianę, na które Zamawiający może wyrazić́ zgodę, lecz nie stanowi one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. Zmiana umowy może być́ dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić́ Zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację umowy. Nie wymagają formy aneksu do umowy:zmiany adresowe, zmiana siedziby i adresu do korespondencji, zmiana numeru rachunku bankowego,ustawowe zmiany stawki podatku VAT.Zamawiający dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić, zgodnie z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ (projekt umowy).
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa rękawice medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa artykuły medyczne inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów medycznych stanowiących Towar, określony w pakietach od 1 do 4, do Apteki Zamawiającego, w dni powszednie, przez okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia stanowią poszczególne pozycje pakietów od 1 do 4, określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Częstotliwość dostaw zależy od typu pakietu: pakiet nr 1 drobny sprzęt medyczny: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 2 rękawice medyczne: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet nr 3 opatrunki: 2 do 4 razy na miesiąc, pakiet 4 artykuły medyczne inne: jeden raz na kwartał.
  

Criterion

Kryteria Oferowana cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin usunięcia wad i uchybień w dostawie (maksymalnie 7 dni)
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)