GuidZP400 |
b21e14d0-de90-4ca5-922c-20ec420daca9
|
Biuletyn |
576868-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Krapkowice
|
Regon |
53141309900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krapkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-303
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 466 800
|
Zamawiajacy fax |
774 466 888
|
Zamawiajacy email |
umig_przetargi@krapkowice.pl
|
Adres strony url |
www.bip.krapkowice.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.krapkowice
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.krapkowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED na terenie miasta i gminy Krapkowice
|
Numer referencyjny |
BZP.271.10.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest: wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach stalowych oraz betonowych oraz wymiana opraw oświetleniowych zamontowanych w formie zawieszanej na wysięgnikach naściennych i na słupie oświetleniowym. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na dwie części: (Część I) Zadanie nr 1 oraz (Część II) Zadanie nr 2.
Część I (Zadanie nr 1) „ Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED na terenie miasta i gminy Krapkowice”, wymiana opraw obejmuje m.in.:
- wymianę 27 szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach na oprawy LED
- zdemontowanie materiałów, które należy poddać utylizacji
- zaleca się dokonanie wizji lokalnej
Część II (Zadanie nr 2) „Wymiana opraw oświetleniowych w ciągu ul. Podgórnej oraz ul. Rybackiej w Krapkowicach”, wymiana opraw obejmuje m.in.:
- wymianę opraw oświetleniowych zlokalizowanych w ciągu ul. Podgórnej i ul. Rybackiej, które są zamontowane w formie zawieszanej na wysięgnikach naściennych (9 opraw) i 1 oprawa na słupie oświetleniowym, na oprawy zawieszane typu LED
- wykonanie uchwytu mocującego oprawę do wysięgnika – 9szt
- montaż linki zabezpieczającej - 9 szt.
- pomalowanie na kolor czarny 9 wysięgników naściennych
- zdemontowanie materiałów, które należy poddać utylizacji
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z aktualnym stanem technicznym wysięgników.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi polegającej na wymianie opraw oświetleniowych lub utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego o wartości brutto nie mniejszej niż 30.000,00 złotych
2.3.2 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować jednym pracownikiem z uprawnieniami do pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych: SEP grupa E do 1 kV oraz uprawnieniami do pracy pod napięciem PPN. Osoba ta posiada aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokościach powyżej 3 m.
2.3.3 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować podnośnikiem samochodowym o wysokości roboczej pozwalającej na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz samochodem o ładowności min. 1 t.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej dokument należy złożyć dla każdego partnera z osobna. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, składa również te dokumenty w odniesieniu do tych podmiotów.2.Dokumenty podmiotów zagranicznych jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w ppkt. 1.4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie ppkt.1.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zasadę określoną w ppkt 2.2 stosuje się odpowiednio. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazany przez wykonawcę dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę przedmiotowego dokumentu lub oświadczenia znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności jeśli jest przechowywany przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanego oświadczenia lub dokumentu, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg.załącznika nr 4 do SIWZ,
b)wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg. załącznika nr 7 do SIWZ.
c)wykaz sprzętu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami-wg. załącznika nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 2. Karty katalogowe proponowanych opraw LED wraz z danymi fotometrycznymi,10.1Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokonał wyboru wykonawcy w przypadku:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - urzędowej stawki podatku VAT - wówczas wykonawca otrzyma wynagrodzenie liczone od wartości netto, określonej w ofercie, powiększone o VAT w aktualnej wysokości,
2)zmiany podwykonawcy, wykazanego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykazanego na Formularzu ofertowym, a jednocześnie będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, jeśli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Zmiany do umowy będą ponadto możliwe, w przypadku zaistnienia którejkolwiek okoliczności, o której mowa w art. 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy, przy spełnieniu wymogów określonych odpowiednio w ust 1a i 1b art.144 ustawy.
3.Zmiany do umowy muszą być dokonane w formie pisemnej aneksem do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED na terenie miasta i gminy Krapkowice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I (Zadanie nr 1) „ Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED na terenie miasta i gminy Krapkowice”, wymiana opraw obejmuje m.in.:
- wymianę 27 szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach na oprawy LED
- zdemontowanie materiałów, które należy poddać utylizacji
- zaleca się dokonanie wizji lokalnej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wymiana opraw oświetleniowych w ciągu ul.Podgórnej oraz ul.rybackiej w Krapkowckiej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II (Zadanie nr 2) „Wymiana opraw oświetleniowych w ciągu ul. Podgórnej oraz ul. Rybackiej w Krapkowicach”, wymiana opraw obejmuje m.in.:
- wymianę opraw oświetleniowych zlokalizowanych w ciągu ul. Podgórnej i ul. Rybackiej, które są zamontowane w formie zawieszanej na wysięgnikach naściennych (9 opraw) i 1 oprawa na słupie oświetleniowym, na oprawy zawieszane typu LED
- wykonanie uchwytu mocującego oprawę do wysięgnika – 9szt
- montaż linki zabezpieczającej - 9 szt.
- pomalowanie na kolor czarny 9 wysięgników naściennych
- zdemontowanie materiałów, które należy poddać utylizacji
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z aktualnym stanem technicznym wysięgników.
|
| |