GuidZP400 |
475bc345-4c76-4c41-bad4-043e8bed68c0
|
Biuletyn |
578158-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
|
Regon |
00031334800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cieszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 854 92 00
|
Zamawiajacy fax |
33 852 12 24
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpitalslaski.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalslaski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl lub https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Oddziału obserwacyjno-zakaźnego, Oddziału gruźlicy i chorób płuc oraz Poradni gruźlicy i chorób płuc i Poradni chorób zakaźnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
|
Numer referencyjny |
ZP 597/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego pomieszczeń Oddziału obserwacyjno-zakaźnego, Oddziału gruźlicy i chorób płuc oraz Poradni gruźlicy i chorób płuc
i Poradni chorób zakaźnych Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie wraz z jego rozmieszczeniem - opis przedmiotu zamówienia zawarto w pkt. II SIWZ oraz szczegółowe opisy asortymentu zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opisach asortymentu. Ilości poszczególnych asortymentów zostały określone w Formularzu cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ. Wskazane w kolumnie „Symbol asortymentu” Formularza cenowego symbole odpowiadają opisom zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opisach asortymentu.
2.Zamówienie jest współfinansowane z budżetu Województwa Śląskiego w ramach udzielonej Powiatowi Cieszyńskiemu pomocy finansowej.
3.Zaoferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz posiadać rozwiązania dostosowane do wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
4.Na dostarczony asortyment Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia do 28 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1
pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia
ukazania się informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego:
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem
dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie
wspólnie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, złoży aktualne na dzień złożenia, następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wzornik zawierający min. 5 kolorów krzeseł o symbolu asortymentowym „KS1” – w formie pliku PDF lub wskazaniu linka do strony producenta z podaniem oferowanych kodów kolorów,
b) wzornik kolorów tapicerki krzeseł i sof o symbolach asortymentowych „KS2”, „SOF1”, „SOF2” – w formie pliku PDF lub wskazaniu linka do strony producenta z podaniem oferowanych kodów kolorów,
c) oświadczenie, że:
• blaty z płyty wiórowej melaminowej dwustronnie użyte do wykonania oferowanych mebli posiadają klasę higieniczności E1 i podwyższonej trwałości, w klasie odporności na ścieranie 3A zgodnie z normą EN 14322 lub normą równoważną,
• zastosowane do wykonania oferowanych mebli okleiny posiadają odporność na promieniowanie UV, równe lub wyższe od wartości 6 zgodnie z normą ISO 4892-1 lub normą równoważną,
• oferowane krzesła o symbolach asortymentowych „KN1” i „KN2” posiadają atesty zgodności z normami: PN- EN 1335-1:2004 , PN-EN 1335- 2:2009, PN-EN 1728:2012 lub normami równoważnymi,
• pianki użyte do wykonania oferowanych krzeseł o symbolach asortymentowych „KN1”, „KN2”, „KS2” są trudnopalne,
• oferowane krzesło o symbolu asortymentowym „KS1” posiada wytrzymałość zgodnie
z normami EN 16139:2013, EN 1022 lub normami równoważnymi,
• oferowane krzesło o symbolu asortymentowym „KS2” jest zgodne z normą EN 16139:2013 lub normą równoważną,
• oferowane krzesło o symbolu asortymentowym „KS2” jest zgodne z wymaganiami norm PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 lub normami równoważnymi.
W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie V.3. a)-c) SIWZ, składają łącznie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ,
2) wypełniony Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ,
3) dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli (np. KRS, CEiDG),
4) upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów,
o których mowa w ust. 3),
5) inne dokumenty i oświadczenia Wykonawcy (np. stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, potwierdzające reprezentację Wykonawcy i innych podmiotów, itp.).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł, słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określone zostały w pkt. VIII SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegóły w zakresie zmian umowy zostały określone w Załączniku nr 5 SIWZ - paragraf 9.
|
IV 4 4 data |
2020-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|