GuidZP400 |
0ca73b01-51e9-4679-b236-8e4e889451b3
|
Biuletyn |
577804-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
|
Regon |
43099240200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Biernackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 740 86 14
|
Zamawiajacy fax |
81 740 39 34
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spszw.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.janbozy.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://janbozy.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://janbozy.bip.lubelskie.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
www.miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
|
Numer referencyjny |
DZP.3311-21D/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiot zamówienia.
3.1.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców na Kuchnię Szpitalną, z przeznaczeniem do przygotowania posiłków dla pacjentów Szpitala, według 4 nw. zadań:
zadanie nr 1 – Dostawa warzyw i owoców całorocznych,
zadanie nr 2 – Dostawa warzyw i owoców sezonowych,
zadanie nr 3 – Dostawa warzyw przetworzonych,
zadanie nr 4 – Dostawa warzyw i owoców mrożonych.
3.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obligatoryjne wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi oraz zakres, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
3.1.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
4.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
4.1.1. Dostawy przedmiotu zamówienia, następować będą sukcesywnie, przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 1 października 2020 r.
4.1.2. Zagwarantowanie dostaw cząstkowych:
- 3 razy w tygodniu do godz. 900, w odniesieniu do zadana nr 1,2,
- 1 raz w tygodniu do godz. 900, w odniesieniu do zadana nr 3,4,
zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym Wykonawcy, staraniem i na jego koszt według przekazywanych na bieżąco potrzeb, za wyjątkiem niedziel i świąt.
4.1.3. W przypadku kumulacji dni wolnych od pracy, Zamawiający zastrzega prawo złożenia dodatkowego zamówienia oraz telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia.
4.2. Miejsce dostawy: Magazyn Żywności, położony przy ul. Biernackiego 9.
4.3. Warunki realizacji zamówienia:
4.3.1. Podane w załączniku ilości asortymentu mają charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości produktów zapotrzebowanych w SIWZ, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze.
4.3.2. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej jej wartości.
4.3.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność z warunkami przechowywania opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4.3.4. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej, handlowej, w nieodpowiednim opakowaniu, Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia i zgłosić reklamację osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy chyba, że do stwierdzenia niewłaściwej jakości towarów dojdzie w terminie późniejszym. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad w tym samym dniu, co dostawa, do godziny 15°°.
4.3.5. Zamawiający nie wymaga, aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
4.3.6. Zamawiający informuje, iż posiada wdrożony system zarządzania środowiskowego, zgodnie z normą ISO 14001.
4.3.7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.4. Warunki płatności:
4.4.1. Forma i termin płatności: przelew 60 dni.
4.4.2. Zamawiający nie dopuszcza się formy przedpłat.
4.4.3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zatwierdzony zakład, wpisany do rejestru zakładów, prowadzony przez powiatowego inspektora sanitarnego lub państwowego granicznego inspektora sanitarnego, spełniający wymagania odnośnie bezpieczeństwa żywności i żywienia, zgodnie z art. 61 i 62 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. z 2020 r. poz. 284, ze zm.) w trybie i na zasadach określonych w rozporządzeniu nr 852/2004 i rozporządzeniu nr 882/2004 – dla zad. nr 4
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
10.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w pkt. 5.1.6. SWIZ, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczenia lub dokumentów wskazanych w ppkt. 10.2-10.3 SIWZ, tj.:
10.2. zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, tj.
- certyfikat system zabezpieczenia jakości zdrowotnej HACCP,
dla przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. z 2020 r. poz. 284, ze zm) – dot. zad. nr 4.
10.3. Oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie dostarczane artykuły żywnościowe będą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, podlegającym wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej i przestrzeganiu zasad higieny – dot. zad. nr 1-3.
|
Zakresie warunkow udzialu |
dot. zad nr 4:
7.1.1. Na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1.1.:
- aktualnej decyzji w sprawie zatwierdzenia zakładu, tj. zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów prowadzonego przez państwowego inspektora sanitarnego, państwowego granicznego inspektora sanitarnego, podlegającego urzędowej kontroli organów PIS.
Podmioty występujące wspólnie:
składają dokument wskazany w pkt 7.1.1. na każdy z podmiotów z osobna.
7.1.2. Na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 5.1.3.:
- wykazu pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wraz z aktualnymi decyzjami o dopuszczeniu pojazdów do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot.
Wzór wykazu pojazdów przedstawiono w Załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
10.1. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w pkt. 5.1.6. SWIZ, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczenia lub dokumentów wskazanych w ppkt. 10.2-10.3 SIWZ, tj.:
10.2. zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom, tj.
- certyfikat system zabezpieczenia jakości zdrowotnej HACCP,
dla przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. z 2020 r. poz. 284, ze zm) – dot. zad. nr 3,4.
10.3. Oświadczenia Wykonawcy, iż wszystkie dostarczane artykuły żywnościowe będą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, podlegającym wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej i przestrzeganiu zasad higieny – dot. zad. nr 1,2.
|
Inne dokumenty niewymienione |
9.1. Na potwierdzenie okoliczności określonych w art. 24 ust 1, pkt. 23, w związku z art. 25 ust. 1, pkt. 3) ustawy Wykonawca, dostarczy Zamawiającemu dokument, o którym mowa w pkt. 9.2. SIWZ, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj.:
9.2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wzór zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
9.3. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
11.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i takie pełnomocnictwo powinni dołączyć do oferty.
11.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum lub każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy wchodzącego w skład konsorcjum lub spółki cywilnej muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę (konsorcjanta lub wspólnika).
11.3. Zgodnie z art. 141 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
11.4. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
11.5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa podmiotów występujących wspólnie będzie wówczas załącznikiem do umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem sytuacji obniżenia ceny na artykuły żywnościowe (§ 2 ust. 4) oraz ust. 2 i 3 poniżej.
2. Strony ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp.
Ponadto Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) zmiany nazwy produktu, nazwy producenta, gramatury opakowania – przy niezmienionym produkcie.
b) zmiany danych podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku przekształceń, przejęć).
Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
3. Ponadto, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę cen jednostkowych netto, w przypadku:
a) klęski żywiołowej (typu susza, powódź, grad), w drodze obustronnych negocjacji ustalenia poziomu cen jednostkowych, które nie mogą być wyższe niż średnie ceny rynkowe występujące na giełdzie Rolno-Spożywczej i publikowanej na stronie internetowej.
Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć jednak 10% wzrostu wartości cen w umowie.
Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.
4. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Strony umowy sporządzą wówczas stosowny aneks do umowy, przy czym nowa stawka podatku VAT obowiązywała będzie po dniu podpisania aneksu przez Strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający określił wymagania w Załączniku nr 1 do SIWZ, zawierającym zestawienie parametrów granicznych przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1 – Dostawa warzyw i owoców całorocznych,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce całoroczne - 12 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 2 – Dostawa warzyw i owoców sezonowych,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce sezonowe - 30 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 3 – Dostawa warzyw przetworzonych,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa przetworzone - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 4 – Dostawa warzyw i owoców mrożonych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce mrożone - 9 pozycji asortymentowych.
|
| |