GuidZP400 |
e3e9c491-5869-4a75-814c-21c04516d11f
|
Biuletyn |
577918-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Żniński Dom Kultury
|
Regon |
34034862000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pocztowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żnin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 020 517
|
Zamawiajacy fax |
523 020 517
|
Zamawiajacy email |
biuro@zninskidomkultury.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Infrastruktura domów kultury
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zninskidomkultury.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zninskidomkultury.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
tak, pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pocztowa 15 88-400 Żnin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup nagłośnienia i oświetlenia w celu podniesienia jakości oferty kulturalnej Żnińskiego Domu Kultury
|
Numer referencyjny |
ZDK.081.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Zakup nagłośnienia i oświetlenia w celu podniesienia jakości oferty kulturalnej Żnińskiego Domu Kultury. 3. Zakres prac, o których mowa w ust. 1 obejmuje:
1) dostarczenie i rozładunek wszystkich urządzeń i osprzętu niezbędnych do wykonania instalacji,
2) dostarczone urządzenia należy zabezpieczyć w odpowiedni sposób przed kradzieżą, uszkodzeniem lub innymi czynnikami mogącymi wpłynąć na jakość dostarczonych materiałów i urządzeń,
3) montaż, uruchomienie i regulacja urządzeń,
4) dostawa i montaż instalacji przewodów wchodzących w skład instalacji,
5) wszelkie podwieszenia oraz konstrukcje wsporcze wchodzące w skład zakresu prac słaboprądowych - Wykonawca jest obowiązany do dostosowania wszelkich podwieszeń i konstrukcji wsporczych w taki sposób, aby były one trwałe i pewne,
6) wykonanie wszelkich otworów w stropach i ścianach a także uszczelnienie tych otworów przy przejściach przez różne strefy ogniowe masami o odpowiedniej odporności ogniowej,
7) wykonanie przebić w stropach dla prowadzenia instalacji wraz i ich obróbką i uszczelnieniem,
8) dokonanie niezbędnych pomiarów dla poszczególnych typów instalacji oraz przedłożenie wyników tych pomiarów do odbiorów instalacji
9) przedłożenie kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, osprzętu czy innych rozwiązań systemowych, jak również dokumentacji powykonawczej celem dokonania odbioru tych prac.
4. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2
dostawy polegające na dostawie i montażu sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na łączną kwotę
100 000,00 zł brutto – Zamawiający dopuszcza, aby dostawa sprzętu j/w realizowana była w ramach
odrębnych umów (osobno sprzęt nagłaśniający i osobno sprzęt oświetleniowy), z zastrzeżeniem, iż
łączna wartość tych dostaw ma wynieść co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ
oraz Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w
postępowaniu. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców
oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie,
w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) wykonawca, który powołuje
się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniuzamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5 oraz 7 części 5 SIWZ, jeżeli
wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 5) Wykonawca w terminie 3 dni
od zamieszczenia na stronie internetowej www.zninskidomkultury.pl informacji, o której mowa w art.
86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.
1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące
wspólnie wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o
zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego
zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być
złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Strony przewidują następujące rodzaje iwarunki zmiany treści umowy: a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w
pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, b) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie
przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w
pkt. 1, c) zmiana pierwotnie przyjętej technologii wykonania prac w stosunku do założeń zawartych w
dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru wykonanych prac, na
podstawie której realizowana jest niniejsza umowa, w przypadku ujawnienia lokalnych zmian warunków
geologicznych podłoża bądź w przypadku, gdy zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu
budowy czy polepszeniem warunków eksploatacji bądź gdy wykonanie w technologii wskazanej w
dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac albo ofercie stanie się
niemożliwe, a także w przypadku pojawienia się na rynku technologii nowszej generacji pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji prac lub zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu
umowy bądź konieczności zrealizowania prac przy zastosowaniu innego rozwiązania technologicznego,
w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianego wcześniej rozwiązania groziło niewykonaniem lub
wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w
przypadku: 1. gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, 2.
działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie, 3.
konieczności zmiany finansowania, 4. realizacji prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy
zleconych na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub na podstawie odrębnej umowy, wymuszających
konieczność koordynacji tych prac z pracami realizowanymi na podstawie niniejszej umowy i
uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy. 3.
Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: a) zmniejszenie
zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego lub w zakresie
wynikającym z cofnięcia środków pochodzących z zewnętrznych źródeł finansowania, które miały być
przeznaczone na dofinansowanie przedmiotu umowy. b) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy
określonego kwotą ryczałtową brutto § 8 ust. 1 umowy, odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu
zamówienia, c) zmiana pierwotnie przyjętej technologii wykonania prac objętych umową w zakresie
niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy, stosownie do zaistniałych okoliczności, z ewentualną
zmianą wynagrodzenia (zmniejszeniem bądź zwiększeniem), pod warunkiem wykazania przez
Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że
Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do dalszych wyjaśnień ze strony Wykonawcy, celem
stwierdzenia zasadności zmiany wynagrodzenia, d) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) o
okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, b) o okres działania siły wyższej
oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, c) o okres proporcjonalny do zmniejszonego
zakresu, d) o okres niezbędny na wykonanie prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy(zleconych na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub odrębną umową).
|
IV 4 4 data |
2020-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|