Zakup nagłośnienia i oświetlenia w celu podniesienia jakości oferty kulturalnej Żnińskiego Domu Kultury

Data publikacji 2020-08-26
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Żniński Dom Kultury
Miejscowość Żnin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577918-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 320000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup nagłośnienia i oświetlenia w celu podniesienia jakości oferty kulturalnej Żnińskiego Domu Kultury. 3. Zakres prac, o których mowa w ust. 1 obejmuje:
1) dostarczenie i rozładunek wszystkich urządzeń i osprzętu niezbędnych do wykonania instalacji,
2) dostarczone urządzenia należy zabezpieczyć w odpowiedni sposób przed kradzieżą, uszkodzeniem lub innymi czynnikami mogącymi wpłynąć na jakość dostarczonych materiałów i urządzeń,
3) montaż, uruchomienie i regulacja urządzeń,
4) dostawa i montaż instalacji przewodów wchodzących w skład instalacji,
5) wszelkie podwieszenia oraz konstrukcje wsporcze wchodzące w skład zakresu prac słaboprądowych - Wykonawca jest obowiązany do dostosowania wszelkich podwieszeń i konstrukcji wsporczych w taki sposób, aby były one trwałe i pewne,
6) wykonanie wszelkich otworów w stropach i ścianach a także uszczelnienie tych otworów przy przejściach przez różne strefy ogniowe masami o odpowiedniej odporności ogniowej,
7) wykonanie przebić w stropach dla prowadzenia instalacji wraz i ich obróbką i uszczelnieniem,
8) dokonanie niezbędnych pomiarów dla poszczególnych typów instalacji oraz przedłożenie wyników tych pomiarów do odbiorów instalacji
9) przedłożenie kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, osprzętu czy innych rozwiązań systemowych, jak również dokumentacji powykonawczej celem dokonania odbioru tych prac.
4. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e3e9c491-5869-4a75-814c-21c04516d11f
Biuletyn 577918-N-2020
Zamawiajacy nazwa Żniński Dom Kultury
Regon 34034862000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pocztowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Żnin
Zamawiajacy kod pocztowy 88-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 020 517
Zamawiajacy fax 523 020 517
Zamawiajacy email biuro@zninskidomkultury.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Infrastruktura domów kultury
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zninskidomkultury.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zninskidomkultury.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pocztowa 15 88-400 Żnin
Nazwa nadana zamowieniu Zakup nagłośnienia i oświetlenia w celu podniesienia jakości oferty kulturalnej Żnińskiego Domu Kultury
Numer referencyjny ZDK.081.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zakup nagłośnienia i oświetlenia w celu podniesienia jakości oferty kulturalnej Żnińskiego Domu Kultury. 3. Zakres prac, o których mowa w ust. 1 obejmuje: 1) dostarczenie i rozładunek wszystkich urządzeń i osprzętu niezbędnych do wykonania instalacji, 2) dostarczone urządzenia należy zabezpieczyć w odpowiedni sposób przed kradzieżą, uszkodzeniem lub innymi czynnikami mogącymi wpłynąć na jakość dostarczonych materiałów i urządzeń, 3) montaż, uruchomienie i regulacja urządzeń, 4) dostawa i montaż instalacji przewodów wchodzących w skład instalacji, 5) wszelkie podwieszenia oraz konstrukcje wsporcze wchodzące w skład zakresu prac słaboprądowych - Wykonawca jest obowiązany do dostosowania wszelkich podwieszeń i konstrukcji wsporczych w taki sposób, aby były one trwałe i pewne, 6) wykonanie wszelkich otworów w stropach i ścianach a także uszczelnienie tych otworów przy przejściach przez różne strefy ogniowe masami o odpowiedniej odporności ogniowej, 7) wykonanie przebić w stropach dla prowadzenia instalacji wraz i ich obróbką i uszczelnieniem, 8) dokonanie niezbędnych pomiarów dla poszczególnych typów instalacji oraz przedłożenie wyników tych pomiarów do odbiorów instalacji 9) przedłożenie kompletnej dokumentacji i certyfikatów dla wszystkich zastosowanych urządzeń, osprzętu czy innych rozwiązań systemowych, jak również dokumentacji powykonawczej celem dokonania odbioru tych prac. 4. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 dostawy polegające na dostawie i montażu sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego na łączną kwotę 100 000,00 zł brutto – Zamawiający dopuszcza, aby dostawa sprzętu j/w realizowana była w ramach odrębnych umów (osobno sprzęt nagłaśniający i osobno sprzęt oświetleniowy), z zastrzeżeniem, iż łączna wartość tych dostaw ma wynieść co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy do złożenia dokumentów
Inne dokumenty niewymienione 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniuzamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5 oraz 7 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.zninskidomkultury.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Strony przewidują następujące rodzaje iwarunki zmiany treści umowy: a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, b) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt. 1, c) zmiana pierwotnie przyjętej technologii wykonania prac w stosunku do założeń zawartych w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru wykonanych prac, na podstawie której realizowana jest niniejsza umowa, w przypadku ujawnienia lokalnych zmian warunków geologicznych podłoża bądź w przypadku, gdy zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy czy polepszeniem warunków eksploatacji bądź gdy wykonanie w technologii wskazanej w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac albo ofercie stanie się niemożliwe, a także w przypadku pojawienia się na rynku technologii nowszej generacji pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji prac lub zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy bądź konieczności zrealizowania prac przy zastosowaniu innego rozwiązania technologicznego, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianego wcześniej rozwiązania groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: 1. gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, 2. działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie, 3. konieczności zmiany finansowania, 4. realizacji prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy zleconych na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub na podstawie odrębnej umowy, wymuszających konieczność koordynacji tych prac z pracami realizowanymi na podstawie niniejszej umowy i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego lub w zakresie wynikającym z cofnięcia środków pochodzących z zewnętrznych źródeł finansowania, które miały być przeznaczone na dofinansowanie przedmiotu umowy. b) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy określonego kwotą ryczałtową brutto § 8 ust. 1 umowy, odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu zamówienia, c) zmiana pierwotnie przyjętej technologii wykonania prac objętych umową w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy, stosownie do zaistniałych okoliczności, z ewentualną zmianą wynagrodzenia (zmniejszeniem bądź zwiększeniem), pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do dalszych wyjaśnień ze strony Wykonawcy, celem stwierdzenia zasadności zmiany wynagrodzenia, d) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, c) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, d) o okres niezbędny na wykonanie prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy(zleconych na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub odrębną umową).
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)