GuidZP400 |
642d8c79-46df-4a58-99e6-82511470490e
|
Biuletyn |
578001-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
27820930000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7637636
|
Zamawiajacy fax |
(032) 2651430
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pzzoz.bedzin.pl
|
Adres strony url |
www.pzzoz.bedzin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzzoz.bedzin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem poczty, kuriera, posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Zamawiającego, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź (pokój A-12)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych.
|
Numer referencyjny |
DZA.381.29.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wskazanych w Formularzach asortymentowo - cenowych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie o posiadaniu na oferowany przedmiot zamówienia dokumentów dopuszczających do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaganych prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), Zał. nr 5 do SIWZ - zgodnie z warunkiem wskazanym w części VII/ 4b. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2. Materiały informacyjne tj. katalogi, foldery, ulotki informacyjne (odpowiednio) oferowanych produktów (wyrobów medycznych) zawierające, nazwę producenta potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
b) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku od towarów i usług oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
c) zmiany ustalonego przez producenta numeru katalogowego dostarczanych Wyrobów medycznych,
d) zmiany producenta Wyrobów medycznych, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie Wykonawcy wycofał się z produkcji danego Wyrobu medycznego. Zmiana taka będzie dopuszczalna jedynie pod tym warunkiem, że Wyroby medyczne innego producenta będą w pełni spełniać wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a cena tych Wyrobów medycznych będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji Wyrobów medycznych oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Wyroby medyczne, które mają być dostarczane w zamian odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym,
e) zmiany sposobu konfekcjonowania, a tym samym zwiększenia lub zmniejszenia ilości zaoferowanych opakowań zbiorczych, z tym zastrzeżeniem, że ilości Wyrobów medycznych muszą być po odpowiednim przeliczeniu zgodne z ilościami określonymi w Zał. nr 1, a ceny jednostkowe określone w tym załączniku nie ulegną podwyższeniu.
f) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania, jednak na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc.
g) zwiększenia ilości poszczególnych Wyrobów medycznych w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i będzie mniejsza od 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych w szczególności: wzrost liczby pacjentów, wzrost liczy zabiegów, zmiana procedur w szpitalu itp. W takim przypadku wartość umowy w danej części ulegnie zmianie maksymalnie do 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części. Cena Wyrobów medycznych w ramach zwiększonych limitów ilościowych będzie nie wyższa niż określona w umowie pierwotnej.
2. Zmiany określone w ust. 1 lit. a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 1 lit. b), c), d), e), f), g), wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, chyba że co innego wynika z tych zapisów.
|
IV 4 4 data |
2020-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Komplet chirurgiczny jednorazowego użytku. Prześcieradło jednorazowego użytku wykonane z włókniny polipropylenowej foliowanej. Prześcieradło jednorazowego użytku wykonane z włókniny polipropylenowej. Podkład bibułowy 2-warstwowy podfoliowany 50cm x 50m, biały
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, chlorowane od wewnątrz, tekstura na końcach palców.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne, lateksowe, bezpudrowe, polimerowane od wewnątrz, mikroteksturowane na całej powierzchni chwytnej, mankiet rolowany, sterylizowane radiacyjnie. Rękawice chirurgiczne, lateksowe, pudrowane, mikroteksturowane na całej powierzchni chwytnej, mankiet rolowany, sterylizowane radiacyjnie. Rękawice diagnostyczne nitrylowe bezpudrowe, z przedłużonym mankietem, niebieskie, chlorowane od wewnątrz, teksturowane na palcach, mankiet rolowany. Rękawice diagnostyczne, winylowe, bezpudrowe, bez DEHP, oznakowane jako wyrób medyczny kl. I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
6
|
Zalacznik krotki opis |
Preparat myjąco odkamieniający ERKUREX STECKURON BDK do stosowania w myjniach-dezynfektorach przeznaczonych do mycia i dezynfekcji naczyń sanitarnych (do urządzenia ERLEN 1.45)
|
| |