Stworzenie strony responsywnej – e-przewodnika Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi pt. Włókiennicze tkanki Łodzi

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-11 00:00:00
Instytucja Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580850-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest stworzenie strony responsywnej – e-przewodnika CMWŁ
pt. Włókiennicze tkanki Łodzi.
Strona będzie służyć do nawigacji po obiektach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi oraz po okolicznych budynkach, związanych z historią rodziny Geyerów, wskazanych przez Zamawiającego. Strona będzie dostępna z poziomu menu strony muzeum www.cmwl.pl jak również pod niezależnym adresem url np. https://eprzewodnik.cmwl.pl

Przystosowana będzie do używania na komputerach oraz na urządzeniach mobilnych. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af3f76eb-4a01-499b-af85-1a36728e1d43
Biuletyn 580850-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
Regon 27789400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotrkowska
Zamawiajacy adres numer domu 282
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 6843355
Zamawiajacy fax 426 843 355
Zamawiajacy email ctmustex@muzeumwlokiennictwa.muz.pl
Adres strony url www.cmwl.pl
Adres strony internetowej Nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cmwl.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, ul. Piotrkowska 282, 93 - 034 Łódź
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie dotyczy
Nazwa nadana zamowieniu Stworzenie strony responsywnej – e-przewodnika Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi pt. Włókiennicze tkanki Łodzi
Numer referencyjny DAG.2310.12.2020
Rodzaj zamowienia 2
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest stworzenie strony responsywnej – e-przewodnika CMWŁ pt. Włókiennicze tkanki Łodzi. Strona będzie służyć do nawigacji po obiektach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi oraz po okolicznych budynkach, związanych z historią rodziny Geyerów, wskazanych przez Zamawiającego. Strona będzie dostępna z poziomu menu strony muzeum www.cmwl.pl jak również pod niezależnym adresem url np. https://eprzewodnik.cmwl.pl Przystosowana będzie do używania na komputerach oraz na urządzeniach mobilnych. Szczegółowy opis znajduje się w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia powinien zostać zrealizowany w czasie nie dłuższym niż w terminie do 42 dni od podpisania umowy. UWAGA! Czas realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotycz
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu strony internetowej w technologii Single page, o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł brutto każda
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający uzna, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie wstępnego oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga innych dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeśli dotyczy)
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Przewiduje udzielenie zaliczek Nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Obejmuje ustanowienie Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji Nie dotyczy
Warunki do licytacji Nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji Nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Zamawiający nie przewiduje dialogu konkurencyjnego
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram Nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu Nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Zamawiający nie przewiduje partnerstwa innowacyjnego
IV 3 3 DodatkoweInfo Nie dotyczy
IV 4 6 Zamawiający nie przewiduje licytacji elektronicznej
IV 4 7 Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
IV 4 9 Nie dotyczy
IV 4 12 Nie dotyczy
IV 4 13 Nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia Nie dotyczy
IV 4 14 Nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą nastąpić tylko w trybie przewidzianym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza, oprócz zmian wskazanych w ust. 1 powyżej, zmiany w umowie w następujących przypadkach: a) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; b) zmiana terminu realizacji umowy, w szczególności jeżeli nastąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) zmiana zakresu zamówienia poprzez jego zmniejszenie (rezygnacja z dodatkowych wersji językowych) lub rozszerzenie przez Zamawiającego w przypadku gdy niezbędne będzie nabycie dodatkowych licencji, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania tworzonej Strony; d) zmian wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności gdy Zamawiający nie otrzyma środków na realizację zamówienia w pełnym zakresie lub konieczne będzie rozszerzenie zakresu zamówienia (zgodnie z punktem „c” powyżej) co będzie wiązać się ze zmianą wynagrodzenia za realizację zamówienia; e) zmian w zakresie funkcjonalności Strony w stosunku do wymagań Zamawiającego wynikających z SIWZ, w sytuacji gdy w toku realizacji Umowy wdrożenie tych funkcjonalności okaże się zbędne dla Zamawiającego albo uzyskanie możliwości objętych daną funkcjonalnością będzie możliwe przy zastosowaniu innych rozwiązań; f) zmian powstałych w sytuacji planowanych lub dokonanych zmian w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego, pod warunkiem że zmiana zakresu przedmiotu Umowy jest niezbędna ze względu na konieczność jej dostosowania do zmian w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego; g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dokonania zmiany przedmiotu Umowy, o ile zmiany przepisów prawa wystąpiły po upływie terminu składania ofert; h) prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; i) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kryteria oceny ofert. 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone. 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami: Kryteria oceny ofert Waga Cena (C) 60% Czas realizacji (T) 20% Okres gwarancji (G) 20% 3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). 4. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, wg następującego wzoru: P= (Cn/ Cb)*60+ G+T W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną. gdzie: P - suma punktów, jakie Wykonawca uzyskał w poszczególnych ww. kryteriach, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; Cenę oferty stanowi cena za realizację przedmiotu umowy, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ. Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu; Cb - cena oferty badanej; T - Czas realizacji – licząc od dnia podpisania umowy (z zastrzeżeniem zapisów umowy dotyczących przekazania Wykonawcy materiałów przez Zamawiającego – w przypadku opóźnień, termin ten będzie biegł od dnia przekazania ww. materiałów). Przedmiot zamówienia nie może być realizowany dłużej niż 42 dni kalendarzowe. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w następujący sposób: Lp. Czas realizacji Ilość punktów 1. do 21 dni kalendarzowych 20 2. od 22 do 31 dni kalendarzowych 10 3. od 32 do 42 dni kalendarzowych 5 Jeśli Wykonawca zadeklaruje czas realizacji powyżej 42 dni kalendarzowych, treść oferty nie będzie odpowiadać treści SIWZ - oferta zostanie odrzucona. G - Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, licząc od dnia podpisania protokołu potwierdzającego przyjęcie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy, licząc od dnia Lp. Okres gwarancji Ilość punktów 1. od 25 miesięcy do 36 miesięcy 20 2. od 13 miesięcy do 24 miesięcy 10 3. 12 miesięcy 0 Jeśli Wykonawca zadeklaruje gwarancję poniżej 12 miesięcy, treść oferty nie będzie odpowiadać treści SIWZ - oferta zostanie odrzucona. W przypadku gdy Wykonawca wskaże termin gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, uzyska w powyższym kryterium maksymalnie 20 punktów. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze wartości w Formularzu oferty któregokolwiek z kryteriów, wówczas Zamawiający przyzna w tym kryterium 0 punktów. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów, jako sumę w ramach obydwu kryteriów oceny ofert. W przypadku gdy kilka ofert uzyska taką samą liczbę punktów, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. _______________________________________________________________ PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, 93-034 Łódź ul. Piotrkowska 282; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych może Pani/ Pan uzyskać pod adresem iod@cmwl.pl/ oraz telefonicznie pod numerem 42 684 33 55 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze DAG.2310.12.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawi art. 8 i nn oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI ustawy, do upływu terminu do ich wniesienia. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Criterion

Kryteria Czas realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)