GuidZP400 |
9c625bed-3d5f-47e3-9317-4db6173465b7
|
Biuletyn |
583736-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres:DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105,kancelaria pk.nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa foteli do chemioterapii wraz z ich rozładowaniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.59.2020.KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa foteli do chemioterapii wraz z ich rozładowaniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.nr 2 do oferty ,,Parametry techniczne’’.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych:
• Dokładny opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z powyższym opisem w formie katalogu, lub opisu technicznego albo innego dokumentu w języku polskim (lub obcym z tłumaczeniem danego dokumentu na język polski) z zaznaczeniem, który parametr w wymienionych dokumentach odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego ze wskazaniem strony w dokumencie na której znajdują się powyższe informacje – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy.
• Zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dz. U. nr 107 poz.679 ze zm)- na żądanie Zamawiającego.
• Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim.
• Certyfikat CE na zaoferowane urządzenie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
VIII a. NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ WYKONAWCA.
1. Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), wraz z formularzem cenowym (zał. nr 1 do oferty) i formularzem parametrów technicznych (zał. nr 2 do oferty).
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ).
3. Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ).
4. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu KRS, CEIDG-składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
8. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych:
• Dokładny opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z powyższym opisem w formie katalogu, lub opisu technicznego albo innego dokumentu w języku polskim (lub obcym z tłumaczeniem danego dokumentu na język polski) z zaznaczeniem, który parametr w wymienionych dokumentach odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego ze wskazaniem strony w dokumencie na której znajdują się powyższe informacje – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy.
• Zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dz. U. nr 107 poz.679 ze zm)- na żądanie Zamawiającego.
• Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim.
• Certyfikat CE na zaoferowane urządzenie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
2. wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
3. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów,
4. terminu wykonania, pod warunkiem że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
5. podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
6. zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
7. przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku siły wyższej,
8. z powodu wynikających ze statutowej działalności zmawiającego, zdarzeń masowych, zwiększonej zachorowań.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|