| GuidZP400 |
b8a8ccf0-803c-4541-8639-3622649ae0c4
|
| Biuletyn |
583662-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie
|
| Regon |
30658400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Klonowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Olesno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
46-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
343 582 855
|
| Zamawiajacy fax |
343 582 247
|
| Zamawiajacy email |
dz.szpitalolesno@op.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalolesno.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalolesno.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalolesno.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, za pośrednictwem kuriera, posłańca lub operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oleśnie ul. Klonowa 1 46-300 Olesno
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych w rozbiciu na 5 samodzielnych części
|
| Numer referencyjny |
ZP1 – 29/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Część nr 1 - Czepki, fartuchy, maski, serwety; Część nr 2 – Kompresy; Część nr 3 - Pieluchomajtki, podkłady i środki pielęgnacyjne; Część nr 4 - Opatrunki specjalistyczne; Część nr 5 – Przylepce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – dotyczy wyrobów klasy II A
- opisy, fotografie oraz inne materiały jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego
|
| Inne dokumenty niewymienione |
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 SIWZ
- formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 SIWZ
- oświadczenie że zaoferowane wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 1 SIWZ, są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadają wymagane prawem ważne atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty CE itp. wraz z zapewnieniem że odpowiednie dokumenty zostaną przesłane na każde żądanie zamawiającego.
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
• w przypadku zmian aktów prawnych mających wpływ na cenę lub inne istotne elementy umowy Zamawiający dopuszcza stosowne zmiany w umowie.
• w przypadku wstrzymania, zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
• zmian cen jednostkowych na korzyść Zamawiającego nie wpływających na obniżenie jakości przedmiotu zamówienia
|
| IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Czepki, fartuchy, maski, serwety
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Kompresy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pieluchomajtki, podkłady i środki pielęgnacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Opatrunki specjalistyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Przylepce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 SIWZ.
|
| | |