GuidZP400 |
6ecce915-a5fb-47d6-9c48-cb0bd7f8cafe
|
Biuletyn |
584395-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
58444840000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42404
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Międzyrzec Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-560
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy email |
spzozmc@interia.pl
|
Adres strony url |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń w ramach projektu RPLU.13.01.00-06-0016/18-00 pn. Wzrost efektywności i dostępności oraz koordynacji świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim poprzez doposażenie Zakładu i utworzenie Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Łózkach
|
Numer referencyjny |
21/2020/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i wyposażenia pomieszczeń znajdujących się w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Łózkach na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim.
3.2 Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Zestawienie minimalnych parametrów technicznych”.
3.3 Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
3.4 Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje transport, wniesienie, rozładunek, ustawienie, instalację i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia personelu w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu.
3.5 Oferowane wyroby muszą posiadać znak CE lub równoważny, być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z ustawą o wyrobach medycznych.
3.6 Zamawiający wymaga, aby sprzęt był fabrycznie nowy, nie starszy niż z 2020 roku, nieużywany, kompletny, posiadający niezbędne instrukcje, paszporty techniczne, gwarancje i dokumentację w języku polskim.
3.7 Wykonawca dostarczy oferowany sprzęt do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Łózkach, 21-570 Drelów, Łózki 46 na własny koszt i ryzyko, w dni robocze w godz. 8:00-14:00.
3.8 Urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej.
1 Podnośnik pacjenta szt 2
2 Parawan mobilny 3-skrzydłowy szt 6
3 Materac zmiennociśnieniowy z pompą szt 7
1 Wózek inwalidzki szt. 2
2 Wózek toaletowo-prysznicowy szt 4
3 Koncentrator tlenu szt 5
4 Waga osobowa ze wzrostomierzem szt 1
5 Stolik do rozwożenia leków szt 3
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i formularz asortymentowo-cenowy zgodny ze wzorem formularza stanowiącym załącznik do SIWZ (w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2) Dokumentu określającego zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (podpisania umowy), jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych do oferty.
3) Wypełniony „Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - Zestawienie minimalnych parametrów technicznych – wymaganych”, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
4) Katalog, ulotka, strona z katalogu lub folderu, kartę danych technicznych wystawioną przez producenta wyrobu lub inny dokument opisujący oferowany produkt szczegółowo opisujący oferowane parametry celem potwierdzenia jego parametrów zgodnie z opisem przedmiot zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby składane dokumenty zawierały nazwę producenta, nazwę produktu lub nr katalogowy, tak by możliwa była jego jednoznaczna identyfikacja z produktem zaoferowanym w załączniku nr 1 do SIWZ – dotyczy wszystkich części.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
16.1 Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zgodnie z art. 94. ust. 1 pkt 2) ustawy, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 pkt 1) lit. a) oraz art. 94 ust. 2 pkt 3) ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Działu IV ustawy.
16.2 Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
16.3 Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
16.4 Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|