DOSTAWA INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH IPMED

Data publikacji 2020-09-14
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584842-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest – Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed w ilości 373 sztuk. Cechy dostawy:
1.System zarządzania jakością wykonawcy musi być zgodny z PN-EN ISO 9001:2015.
2.Przedmiot zamówienia podlega nadzorowaniu jakości realizowanemu przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe w zakresie AQAP 2131 wydanie C wersja 1.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c759f772-dd77-4cdd-b0a0-dc5434776dbf
Biuletyn 584842-N-2020
Zamawiajacy nazwa 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okólna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 43 35 40,
Zamawiajacy fax 261 43 36 60
Zamawiajacy email 12wog@ron.mil.pl,
Adres strony url www.12wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.12wog.wp.mil.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/12wog
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Tak, pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Kancelaria Jawna - godziny pracy 7:00 - 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH IPMED
Numer referencyjny P/31/IW/20/A
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest – Dostawa Indywidualnych Pakietów Medycznych IPMed w ilości 373 sztuk. Cechy dostawy: 1.System zarządzania jakością wykonawcy musi być zgodny z PN-EN ISO 9001:2015. 2.Przedmiot zamówienia podlega nadzorowaniu jakości realizowanemu przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe w zakresie AQAP 2131 wydanie C wersja 1.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie (lub wykonywanie) w ciągu ostatnich trzech lat przed datą upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim zakresem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawie materiałów lub zestawów medycznych, wpisujących się w kod CPV 33141620-2 oraz 33140000-3, wykonanej na rzecz jednego Odbiorcy, o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000 zł, potwierdzone dowodami, że dostawa została lub jest wykonywana należycie. Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6.300,00 złotych (słownie: sześć tysięcy trzysta 00/100 zł);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1.1 zmiany numeru konta, adresu firmy w przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie o zaistniałej zmianie; 1.2 zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy. Podwykonawca musi spełniać wymagania określone w pkt. 5 i 6 klauzuli jakościowej, stanowiącej Załącznik nr 3 do Umowy; 1.3 zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawa (np., VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia; 1.4 zmiany oferowanych materiałów na materiały o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowane materiały zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią. 2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku o zmianę wraz z uzasadnieniem pod rygorem nieważności. 3. Oprócz zmian przewidzianych w ust. 1 możliwe są zmiany umowy przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 1)-6) ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem zaistnienia przesłanek w nich określonych.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)