GuidZP400 |
bc2d2818-84e4-4dcd-b207-7d81b707028a
|
Biuletyn |
587168-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego
|
Regon |
17970800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gdańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Braniewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-55 243 26 06
|
Zamawiajacy fax |
0-55 243 26 06
|
Zamawiajacy email |
zszbraniewo@o2.pl
|
Adres strony url |
https://www.zszbraniewo.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
ZSZ – nowoczesna szkoła, RPWM.02.04.01-28-0057/19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.zszbraniewo.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, doręczenie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego w Braniewie ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania
|
Numer referencyjny |
05/2020/START
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na trzy części:
Cz. I – sprzęt Agd
Cz. II – akcesoria kuchenne
Cz. III - oprogramowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony:
- dla cz. I –sprzęt Agd - w załączniku nr 6 ( poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz.4)
- dla cz. II –akcesoria kuchenne - w załączniku nr 6 ( poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz.8)
- dla cz. III –oprogramowanie –w załączniku nr 6 ( poz. 9, poz. 10, poz. 11)
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do udzielenia gwarancji (dla tych pozycji, dla których wymagana jest gwarancja wskazana w cz. I w opisie przedmiotu zamówienia oraz
w ofercie Wykonawcy) - według zasad określonych w projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 7
Zamawiający wymaga dla cz:I
a) czas reakcji 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
b) czas naprawy 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
c) czas wymiany 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje środowisko Microsoft Windows lub inne równoważne oznacza to, że programy, których używa Zamawiający będą funkcjonowały w środowisku danego systemu operacyjnego.
Opis równoważności produktów znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39710000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany formularz oferty załącznik nr 1.
2. Formularz cenowy załącznik nr 5.
3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - załącznik nr 4 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie:
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć przedmiotu umowy będącego przedmiotem umowy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu umowy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej),
c) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy niedostępny będzie na rynku przedmiot umowy zaoferowany przez Wykonawcę, a dostępny będzie zastępczy o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie,
d) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu umowy albo terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych również w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy w tym jego ceny (cena nie będzie wyższa tj. będzie równa albo niższa niż wskazana w ofercie),
e) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
2. Warunki dokonania zmian:
a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej,
b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy,
c) wniosek, o którym mowa w ppkt. b) musi zawierać:
opis propozycji zmiany,
uzasadnienie zmiany,
opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy,
d) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub zwłokę ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt Agd
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
- dla cz. I –sprzęt Agd - opis w załączniku nr 6 ( poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz.4) do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria kuchenne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
- dla cz. II –akcesoria kuchenne - opis w załączniku nr 6 ( poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz.8) do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Cz. III - oprogramowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
- dla cz. III –oprogramowanie – opis w załączniku nr 6 ( poz. 9, poz. 10, poz. 11) do SIWZ
|
| |