1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych zwanego dalej towarem do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załączniki nr 1- 3 do Formularza oferty – Specyfikacje cenowe Wykonawcy. Zamówienie podzielone zostało na części:
1 Akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego.
2 Urządzenia do kinezyterapii.
3 Urządzenie do terapii biofeedback.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, przy czym Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (na wykonawcy spoczywa ciężar dowodzenia równoważności oferowanego produktu w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego).
4. Wymagania ogólne dla zamówienia:
• Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2020), kompletny. Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych,
• Zamawiający wymaga pełnej dokumentacji poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy (odpowiednio: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcja bhp w języku polskim, paszport techniczny, protokół przeciwporażeniowy (jeśli dotyczy), atesty/dokumenty potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE (deklaracje zgodności z oznakowaniem CE) lub dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz inne dokumenty wydane przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski.
• Wykonawca przy przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu medycznego i pracowników obsługi technicznej w zakresie obsługi urządzenia (odbycie szkolenia potwierdzone będzie dokumentem wystawionym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy).
• Odpowiedzialność za dostarczony towar spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy.
• Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące.
• Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru.
• Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego towaru.
• Po zainstalowaniu/ zamontowaniu przez Wykonawcę urządzenie powinno być gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( w pełni operacyjne) związanych z instalacją i bezpiecznym użytkowaniem przez Zamawiającego (przyłącza, kable, detektory itp.)
|
GuidZP400 |
c4f85bee-2fb0-48a9-a8ef-9bb7703ee229
|
Biuletyn |
586849-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
|
Regon |
65013987800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sanatoryjna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Horyniec-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-620
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
016 631 34 43
|
Zamawiajacy fax |
016 631 34 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@crr-horyniec.pl
|
Adres strony url |
www.crr-horyniec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.horyniec.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS ul. Sanatryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój, I p. pok. 176-sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„DOSTAWA URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH I MEDYCZNYCH”
|
Numer referencyjny |
ZP.262.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych zwanego dalej towarem do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załączniki nr 1- 3 do Formularza oferty – Specyfikacje cenowe Wykonawcy. Zamówienie podzielone zostało na części:
1 Akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego.
2 Urządzenia do kinezyterapii.
3 Urządzenie do terapii biofeedback.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia.
3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, przy czym Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (na wykonawcy spoczywa ciężar dowodzenia równoważności oferowanego produktu w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego).
4. Wymagania ogólne dla zamówienia:
• Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2020), kompletny. Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych,
• Zamawiający wymaga pełnej dokumentacji poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy (odpowiednio: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcja bhp w języku polskim, paszport techniczny, protokół przeciwporażeniowy (jeśli dotyczy), atesty/dokumenty potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE (deklaracje zgodności z oznakowaniem CE) lub dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz inne dokumenty wydane przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski.
• Wykonawca przy przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu medycznego i pracowników obsługi technicznej w zakresie obsługi urządzenia (odbycie szkolenia potwierdzone będzie dokumentem wystawionym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy).
• Odpowiedzialność za dostarczony towar spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy.
• Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące.
• Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru.
• Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego towaru.
• Po zainstalowaniu/ zamontowaniu przez Wykonawcę urządzenie powinno być gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( w pełni operacyjne) związanych z instalacją i bezpiecznym użytkowaniem przez Zamawiającego (przyłącza, kable, detektory itp.)
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
PIĘĆ TYGODNI OD DATY ZAWARCIA UMOWY
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy ( o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ( podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja w ciągu 5 tygodni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje 33 pozycje. Szczegółowy opis i wykaz asortymentowo - ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia do kinezyterapii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja - w ciągu 5 tygodni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie zawiera 4 pozycje. Szczegółowy opis i wykaz asortymentowo - ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie do terapii biofeedback
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja- w ciągu 5 tygodni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie zawiera 1 pozycję. Szczegółowy opis i wykaz asortymentowo - ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do formularza oferty.
|
| |