Zakup środków ochrony osobistej: maseczek jednorazowych, bezpudrowych, nitrylowych rękawiczek jednorazowych oraz fartuchów jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586373-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej: maseczek jednorazowych/ rękawiczek jednorazowych bezpudrowych, nitrylowych /fartuchów jednorazowych* dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera Załącznik nr 1 do Umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db43997a-9c2d-4c1a-aec5-8d5b7b886cdc
Biuletyn 586373-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Regon 00001775600514
Zamawiajacy adres ulica Chmielna
Zamawiajacy adres numer domu 27/33
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-748
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 078 200,
Zamawiajacy fax 583 018 459
Zamawiajacy email Malgorzata.Rzepko@zus.pl,
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup środków ochrony osobistej: maseczek jednorazowych, bezpudrowych, nitrylowych rękawiczek jednorazowych oraz fartuchów jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer referencyjny 100000/271/17/2020-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup środków ochrony osobistej: maseczek jednorazowych/ rękawiczek jednorazowych bezpudrowych, nitrylowych /fartuchów jednorazowych* dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawiera Załącznik nr 1 do Umowy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1) cz. I - Maseczki jednorazowe: I partia 5.000 sztuk – 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy II partia 42.500 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy 2) cz. II - Rękawiczki jednorazowe bezpudrowe, nitrylowe: I partia 40.000 sztuk – 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy II partia 200.000 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy 3) cz. III - Fartuchy jednorazowe: I partia 3.000 sztuk – 5 dni od dnia zawarcia umowy. II partia 12.840 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem zapis ust. 11.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Oferty wypełniony z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy/ Wykonawców – zasady określa § 10 we wzorach umów - Załączniki nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 07:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że z uwagi na obowiązywanie ustawy z dnia 02.03.2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 roku, poz. 374) oraz wprowadzone ograniczenia z powodu sytuacji epidemicznej w Polsce, oferta zostanie poddana obowiązkowej „kwarantannie” przez 1 dzień kalendarzowy, wobec czego należy złożyć ofertę w terminie umożliwiającym poddanie jej kwarantannie przed publicznym otwarciem ofert.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa cz. I - Maseczki jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup 47.500 szt. maseczek jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku 1. Maseczki jednorazowe powinny: 1) spełniać wymagania normy EN 14683 • skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR, • oddychalność (ciśnienie różnicowe - Pa) jak dla masek typu II lub IIR. • biostatyczność (zachowanie czystości bakteryjnej), - lub powinny być wykonane z materiału spełniającego powyższe wymagania 2) być wykonane z trójwarstwowej włókniny, 3) być wiązane z tyłu na troki lub posiadanie gumki umożliwiającą założenie maseczki o uszy, 4) w części środkowej posiadać zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy - zakrycie nosa, ust i brody, 5) w jednej krawędzi posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania, 6) rozmiar wyrobu „na płasko" ma wynosić co najmniej 17,5 cm x 9 cm, 2. Maseczki powinny być zapakowane w opakowania zbiorcze. 3. Minimalna liczba maseczek w opakowaniu – 30 szt. 4. Cena powinna zawierać koszt dostawy 5. Termin dostawy: I partia 5.000 sztuk – 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy II partia 42.500 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa cz. II - Rękawiczki jednorazowe bezpudrowe, nitrylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa 240.000 sztuk bezpudrowych, nitrylowych rękawiczek jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku 1. Rękawiczki powinny być pakowane w opakowaniach zbiorczych po 100 sztuk 2. Rozmiary i ilości rękawiczek: Rozmiar rękawiczek 7 (S) 8 (M) 9 (L) 10 (XL) Suma Liczba rękawiczek 51000 125000 42000 22000 240000 Liczba opakowań (100szt) 510 1250 420 220 2400 3. Cena powinna zawierać koszt dostawy 6. Termin dostawy: • I partia 40.000 sztuk – 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy • II partia 200.000 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa cz. III - Fartuchy jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zakup 15.840 sztuk fartuchów jednorazowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku Fartuch jednorazowe powinny spełniać następujące parametry: • Wykonane z flizeliny, • wiązane lub na rzepy, • kolory: biały, zielony, niebieski (do wyboru), • rozmiar: uniwersalny, • gramatura: 40 g/m2 Termin dostawy: I partia 3.000 sztuk – 5 dni od dnia zawarcia umowy. II partia 12.840 sztuk – 3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)