GuidZP400 |
6d8ffd47-18e4-48fb-a9fa-393346b7643c
|
Biuletyn |
587050-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
28836600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
W.K. Roentgena
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-781
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22/570-94-60,
|
Zamawiajacy fax |
22/570-94-60
|
Zamawiajacy email |
Monika.Szwarczewska@coi.pl,
|
Adres strony url |
www.pib-nio.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pib-nio.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pib-nio.pl , portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiajaćy majac na względzie obecną sytuację zagrozenia epidemicznego i wynikające z niej ograniczenia, dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami , w szczególności składanie ofert, oświadczeń oraz dokumentów za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 13, ul. Wawelska 15 b, 02-034 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż, wdrożenie i utrzymanie systemu identyfikacji i ochrony danych pacjentów poddawanych procedurom medycznym radioterapii, wspomagający informację i przygotowanie pacjentów w radioterapii
|
Numer referencyjny |
PN-8/20/DW
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż, wdrożenie oraz utrzymanie systemu identyfikacji i ochrony danych pacjentów poddawanych procedurom medycznym radioterapii, wspomagający informację i przygotowanie pacjentów w radioterapii w Zakładzie Radioterapii I Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne sprzętu określone zostały odpowiednio w załączniku nr 3 oraz w załączniku nr 3.1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia
1. Termin wykonania zamówienia w zakresie etapu I nie może być dłuższy niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Termin wykonania zamówienia w zakresie etapu I obejmuje zakup, dostawę (sprzętu, oprogramowania), instalację, uruchomienie, konfigurację systemu, testy systemu oraz szkolenie instruktażowe personelu Zamawiającego w miejscu wdrożenia systemu identyfikacji i ochrony danych pacjentów tj. w Zakładzie Radioterapii NIO-PIB w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5, w Warszawie.
3. Wykonanie I etapu przedmiotu zamówienia potwierdzone zostanie podpisaniem bez uwag protokołem odbioru etapu I.
4. Termin wykonania usługi hostingu oraz wsparcia technicznego dla wdrożonego systemu identyfikacji i ochrony danych pacjentów realizowany będzie od daty podpisania protokołu odbioru etapu I przez okres kolejnych 12 miesięcy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zdolność techniczna lub zawodowa - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie min. 2 (dwie) usługi rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Za usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna każdą usługę, która polegała na dostawie, montażu i wdrożeniu tzw. "systemu kolejkowego", o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każda.
Przez system kolejkowy należy rozumieć system do obsługiwania kolejki pacjentów/interesantów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał w oświadczeniu miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego;
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, które powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług zgodnie z opisem w pkt. 3.3, wg wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia:
- Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością co najmniej w zakresie: wdrażanie systemów informatycznych, obsługa systemów informatycznych (outsourcing it) np. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2015 lub EN ISO 9001:2000 lub dokument równoważny.
Przez dokument równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny do wskazanego powyżej, w szczególności pod względem dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat, wydanym przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą;
- W zakresie dostaw oferowanych urządzeń w ramach przedmiotu zamówienia wymagane będzie złożenie:
- dokumentów dopuszczających do użytkowania na terenie Polski (deklaracja zgodności CE).
- materiałów informacyjnych producenta lub dystrybutora potwierdzających parametry graniczne wraz z tłumaczeniem (opisy, fotografie, katalogi, foldery, materiały firmowe w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta z czytelnym oznaczeniem odnośników wskazujących na parametry wymagane przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania monitora jako urządzenia wbudowanego w wyświetlaczu firmowanym przez innego producenta, wymagane będzie złożenie oryginalnej karty katalogowej producenta zastosowanego monitora, potwierdzającej spełnienie wymagania przystosowania monitora do pracy ciągłej 24h/7dni.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą:
- Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza);
- Wypełniony formularz cenowy oraz formularz dot. parametrów technicznych – załącznik nr 3.1 do SIWZ.
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
Rodzaje dokumentów zasady ich składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmioty udostępniające zasoby, podwykonawców i podmioty zagraniczne
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SIWZ.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Dokumenty zastrzeżone muszą posiadać w górnym prawym rogu czerwony napis „zastrzeżone” i muszą być włożone w osobną kopertę. Kopertę tą (z napisem „zastrzeżone”) należy włożyć do koperty tzw. zewnętrznej wraz z innymi dokumentami (jawnymi). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy złożyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. W przeciwnym razie Zamawiający przyjmie, iż wszystkie informacje podane w ofercie można ujawniać zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-10-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowy Instytut Badawczy ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa;
2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w NIO-PIB w Warszawie, adres email: iod@pib-nio.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-8/20/DW, prowadzonym w trybie przetragu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. 1847), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
|