Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem składająca się z dwóch zadań w ramach realizacji Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego o Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego.
ZADANIE 1 - Zestaw Komputerowy 62 szt.
ZADANIE 2 - Urządzenie wielofunkcyjne” 10 szt.
1. Miejscem wykonania zamówienia jest:
1) 20 komputerów i 7 urządzeń wielofunkcyjnych jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13
2) 42 komputerów i 3 urządzeń wielofunkcyjnych jest siedziba Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych 33-300 Nowy Sącz, ul. Łącznik 20.
2. Przez dostarczenie Towaru rozumie się dowóz do siedziby wraz z wniesieniem do pomieszczenia, wypakowanie przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Jednocześnie osoba upoważniona przez Zamawiającego oraz osoba upoważniona przez Wykonawcę dokonają, sprawdzenia pod względem ilościowym i jakościowym Towaru tzn. zostanie przeprowadzona również weryfikacja parametrów Towaru wskazanego w ofercie wykonawcy w tym oprogramowania, mająca na celu upewnienie się, że dostarczony Towar spełnia minimalne wymagania określone w SIWZ i umowie.
3. Wykonawca oświadcza, że dostarczony Towar:
a. jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.), nieużywany, w pełni sprawny, bez wad, gotowy do użycia,
b. jest oryginalnie pakowany przez producenta,
c. spełnia parametry opisane przez zamawiającego i jest zgodny ze złożoną ofertą,
d. nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 21.12.2016r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz.1922 z późn. zm.),
e. pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta, a w przypadku oprogramowania zaoferowanego w złożonej ofercie ma prawo do jego odsprzedaży.
4. Dodatkowo Wykonawca zapewnia że:
a. przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do producenta sprzętu lub oprogramowania w celu potwierdzenia jego autentyczności, oryginalności i wszelkich innych kwestii z tym związanych,
b. rozporządzanie lub korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu umowy w tym z dokumentacji oraz dóbr niematerialnych wskazanych w niniejszej umowie, nie będzie przedmiotem praw osób trzecich w zakresie:
a) praw autorskich,
b) praw własności intelektualnej lub przemysłowej,
c) warunków gwarancji lub serwisu oprogramowania komputerowego, wchodzącego w zakres infrastruktury Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedmiotu zamówienia i mających z nim związek certyfikatów lub etykiety producenta.
6. W przypadku zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń osób trzecich mających związek z przedmiotem zamówienia, Wykonawca podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu oraz poniesie wszelkie koszty poczynając od zastępstwa procesowego na kosztach wszelkich odszkodowań skończywszy.
7. Dodatkowo w sytuacji wystąpienia, jakiejkolwiek z wyżej wskazanych sytuacji mających związek z naruszeniem ogólnie pojętych praw Wykonawca będzie również zobowiązany do zmodyfikowania lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia lub jego części na nowy/inny, o co najmniej równoważnych parametrach i wymaganiach wskazanych w SIWZ, umowie oraz złożonej ofercie.
a) W sytuacji braku możliwości zaoferowania nowego/innego, co najmniej równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zwróci Zamawiającemu całą należną jego wartość oraz pokryje wszelkie szkody z tym związane.
8. Wykonawca obowiązany jest do odbierania zgłoszeń o awarii od poniedziałku do piątku pisemnie lub w godzinach ustalonych i pod wskazany w umowie numer telefonu, faksu lub adresem e-mail, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca potwierdza Zamawiającemu w ten sam sposób odbiór zgłoszonej awarii.
9. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki lub naprawy trwającej dłużej niż 30 dni, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia upłynięcia 30 dni od zgłoszenia dokonuje wymiany na sprzęt taki sam, jaki dostarczony był na podstawie prowadzonego postępowania i zawartej umowy, ale pozbawiony wad/nowy.
10. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu odbiór/dostawy uszkodzonego sprzętu.
11. Wykonawca wystawi fakturę/rachunek najpóźniej w 3 dniu licząc od dnia potwierdzenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za prawidłowo zrealizowany przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze/rachunku w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku. Zapłata kwoty wskazanej w fakturze/rachunku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dwóch faktur oddzielnie dla każdego zadania.
12. Wykonawcę obciążają wszystkie wymienione i niewymienione koszty związane z wykonaniem dostawy.
13. Szczegółowy opis (minimalne wymagania zamawiającego) oraz pozostałe obowiązki Wykonawcy określone są w SIWZ oraz umowie stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ |
GuidZP400 |
6aa66116-3498-4ad5-81db-5038d7848837
|
Biuletyn |
587304-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
Regon |
44006180000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żywiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184 443 623,
|
Zamawiajacy fax |
184 435 239
|
Zamawiajacy email |
zp@mops.nowysacz.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Spłecznej w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13 - Sekretariat pok. 209
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem składająca się z dwóch zadań w ramach realizacji Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego.
|
Numer referencyjny |
MOPS.VII.2710.ZP.09.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem składająca się z dwóch zadań w ramach realizacji Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego o Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego.
ZADANIE 1 - Zestaw Komputerowy 62 szt.
ZADANIE 2 - Urządzenie wielofunkcyjne” 10 szt.
1. Miejscem wykonania zamówienia jest:
1) 20 komputerów i 7 urządzeń wielofunkcyjnych jest siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13
2) 42 komputerów i 3 urządzeń wielofunkcyjnych jest siedziba Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych 33-300 Nowy Sącz, ul. Łącznik 20.
2. Przez dostarczenie Towaru rozumie się dowóz do siedziby wraz z wniesieniem do pomieszczenia, wypakowanie przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Jednocześnie osoba upoważniona przez Zamawiającego oraz osoba upoważniona przez Wykonawcę dokonają, sprawdzenia pod względem ilościowym i jakościowym Towaru tzn. zostanie przeprowadzona również weryfikacja parametrów Towaru wskazanego w ofercie wykonawcy w tym oprogramowania, mająca na celu upewnienie się, że dostarczony Towar spełnia minimalne wymagania określone w SIWZ i umowie.
3. Wykonawca oświadcza, że dostarczony Towar:
a. jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.), nieużywany, w pełni sprawny, bez wad, gotowy do użycia,
b. jest oryginalnie pakowany przez producenta,
c. spełnia parametry opisane przez zamawiającego i jest zgodny ze złożoną ofertą,
d. nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 21.12.2016r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz.1922 z późn. zm.),
e. pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta, a w przypadku oprogramowania zaoferowanego w złożonej ofercie ma prawo do jego odsprzedaży.
4. Dodatkowo Wykonawca zapewnia że:
a. przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do producenta sprzętu lub oprogramowania w celu potwierdzenia jego autentyczności, oryginalności i wszelkich innych kwestii z tym związanych,
b. rozporządzanie lub korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu umowy w tym z dokumentacji oraz dóbr niematerialnych wskazanych w niniejszej umowie, nie będzie przedmiotem praw osób trzecich w zakresie:
a) praw autorskich,
b) praw własności intelektualnej lub przemysłowej,
c) warunków gwarancji lub serwisu oprogramowania komputerowego, wchodzącego w zakres infrastruktury Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedmiotu zamówienia i mających z nim związek certyfikatów lub etykiety producenta.
6. W przypadku zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń osób trzecich mających związek z przedmiotem zamówienia, Wykonawca podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu oraz poniesie wszelkie koszty poczynając od zastępstwa procesowego na kosztach wszelkich odszkodowań skończywszy.
7. Dodatkowo w sytuacji wystąpienia, jakiejkolwiek z wyżej wskazanych sytuacji mających związek z naruszeniem ogólnie pojętych praw Wykonawca będzie również zobowiązany do zmodyfikowania lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia lub jego części na nowy/inny, o co najmniej równoważnych parametrach i wymaganiach wskazanych w SIWZ, umowie oraz złożonej ofercie.
a) W sytuacji braku możliwości zaoferowania nowego/innego, co najmniej równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zwróci Zamawiającemu całą należną jego wartość oraz pokryje wszelkie szkody z tym związane.
8. Wykonawca obowiązany jest do odbierania zgłoszeń o awarii od poniedziałku do piątku pisemnie lub w godzinach ustalonych i pod wskazany w umowie numer telefonu, faksu lub adresem e-mail, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca potwierdza Zamawiającemu w ten sam sposób odbiór zgłoszonej awarii.
9. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki lub naprawy trwającej dłużej niż 30 dni, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia upłynięcia 30 dni od zgłoszenia dokonuje wymiany na sprzęt taki sam, jaki dostarczony był na podstawie prowadzonego postępowania i zawartej umowy, ale pozbawiony wad/nowy.
10. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu odbiór/dostawy uszkodzonego sprzętu.
11. Wykonawca wystawi fakturę/rachunek najpóźniej w 3 dniu licząc od dnia potwierdzenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za prawidłowo zrealizowany przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze/rachunku w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku. Zapłata kwoty wskazanej w fakturze/rachunku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dwóch faktur oddzielnie dla każdego zadania.
12. Wykonawcę obciążają wszystkie wymienione i niewymienione koszty związane z wykonaniem dostawy.
13. Szczegółowy opis (minimalne wymagania zamawiającego) oraz pozostałe obowiązki Wykonawcy określone są w SIWZ oraz umowie stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
16
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane najpóźniej do 16 dni roboczych od dnia podpisania umowy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Do oferty wykonawca winien dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania,
b) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. pkt a),
d) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
e) Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
a) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ),
b) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt. a),
c) Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Adres Zamawiającego: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13 pok. 209,
d) Wzór oświadczenia wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy:
a. zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami
b. wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, w tym w razie zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową i SIWZ.
c. oraz innych zmian wynikłych z nieprzewidzianych okoliczności, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową i SIWZ.
d. Wynikłe z omyłek pisarskich, edytorskich itp.
e. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneksu pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2020-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|