Dostawa materiałów biurowych

Data publikacji 2020-10-05
Data zakończenia 2020-10-16 00:00:00
Instytucja Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Organizatory i akcesoria,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588366-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301922110, 301933001, 301976440
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych w ilościach, asortymencie podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b94f8b6a-7b8b-4711-98c1-bc904940576a
Biuletyn 588366-N-2020
Zamawiajacy nazwa Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Regon 30832400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 2633060, 2633061,
Zamawiajacy fax 018 2633952, 2633950
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@pszs.eu,
Adres strony url www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Deinstytucjonalizacja szansą na dobrą zmianę – projekt zintegrowany. Obszar testowania: powiat nowotarski” o sygnaturze POWR.04.01.00-00-D213/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.pszs.eu/www.platformazakupowa.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, Dziennik Podawczy, pokój nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny DZP-271-25/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów biurowych w ilościach, asortymencie podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30192211-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie – w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie – w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - na potwierdzenie oświadczenie – w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Inne dokumenty niewymienione 1) Art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: Wykonawca składa dokument w terminie określonym w art. 24 ust. 11 upzp. 2) Formularz/e cenowy/e oferty. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty - dokumenty z pkt 2 i 3 należy złożyć wraz z ofertą.
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Przewiduje udzielenie zaliczek Zasady udzielania zaliczek zawarte są w par. 4 projektu umowy - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2020-10-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Teczki wiszące z płóciennymi boczkami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30193300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Teczki wiszące z płóciennymi boczkami w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier kserograficzny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Papier kserograficzny w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Tonery odpowiednie do drukarek Lexmark
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192211-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Tonery odpowiednie do drukarek Lexmark w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin załatwienia reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)