Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762604-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja przez Wykonawcę usługi opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP zwanego dalej oprogramowaniem, które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 80 jednoczesnych użytkowników (operatorów), w zakresie następujących modułów:
• SIMPLE.ERP – FK Finanse i Księgowość
• SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel
• SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny
• SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały
• SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy
• SIMPLE.ERP – PER Zarzadzanie Personelem
• SIMPLE.ERP – ePIT Podpis Elektroniczny
• SIMPLE.ERP – HRUMOP Umowy o pracę z Wersjonowaną Strukturą Organizacyjną
• SIMPLE.ERP – BDG Budżetowanie
• SIMPLE.ERP – BUD Zarządzanie Projektami
• SIMPLE.ERP – SPR_VAT Sprawdzanie statusu podmiotu w VAT
• SIMPLE.ERP – eZLA eZwolnienia
• SIMPLE.ERP – eSprawozdania Elektroniczna Wysyłka Sprawozdań
• SIMPLE.ERP – AB Analizator Biznesowy
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona upgrade’u obecnie używanej wersji 6.10 do wersji 6.20 w najnowszej aktualizacji oraz zapewni co najmniej 50 godzin pomocy HelpDesk.
Warunki świadczenia opieki serwisowej stanowi załącznik 5 do Siwz.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62638f88-2242-4305-9eda-b963105d57d2
Biuletyn 762604-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 00028898100000
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UMW , ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 113.1
Nazwa nadana zamowieniu Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy
Numer referencyjny UMW/AZ/PN-139/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja przez Wykonawcę usługi opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP zwanego dalej oprogramowaniem, które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 80 jednoczesnych użytkowników (operatorów), w zakresie następujących modułów: • SIMPLE.ERP – FK Finanse i Księgowość • SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel • SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny • SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały • SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy • SIMPLE.ERP – PER Zarzadzanie Personelem • SIMPLE.ERP – ePIT Podpis Elektroniczny • SIMPLE.ERP – HRUMOP Umowy o pracę z Wersjonowaną Strukturą Organizacyjną • SIMPLE.ERP – BDG Budżetowanie • SIMPLE.ERP – BUD Zarządzanie Projektami • SIMPLE.ERP – SPR_VAT Sprawdzanie statusu podmiotu w VAT • SIMPLE.ERP – eZLA eZwolnienia • SIMPLE.ERP – eSprawozdania Elektroniczna Wysyłka Sprawozdań • SIMPLE.ERP – AB Analizator Biznesowy W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona upgrade’u obecnie używanej wersji 6.10 do wersji 6.20 w najnowszej aktualizacji oraz zapewni co najmniej 50 godzin pomocy HelpDesk. Warunki świadczenia opieki serwisowej stanowi załącznik 5 do Siwz. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz).
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje min. 5 Serwisantami, z których każdy zrealizował lub realizuje min. 3 usługi polegające na serwisowaniu i rozwijaniu systemu SIMPLE.ERP w instytucjach zatrudniających co najmniej 1000 pracowników.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Doświadczenie zawodowe min. 5 Serwisantów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do Siwz).
Inne dokumenty niewymienione 4. Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do Siwz), wypełniony przez Wykonawcę, 2) Wykaz doświadczenia zawodowego Serwisantów (wzór – załącznik nr 2 do Siwz), wypełniony przez Wykonawcę, 3) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz, 4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 5 niniejszej Siwz – jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o której mowa w art. 144 ust 1 pkt 2-6 Pzp albo zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; 2) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli po-trzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. 3) zmiana Serwisanta(ów) wskazanego w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, pełniącej tę funkcję pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, po dokonanej zmianie proponowany serwisant posiada doświadczenie zawodowe co najmniej od-powiadające ilości punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy za zmienianego serwisanta w kryterium oceny ofert „Doświadczenie zawodowe min. 5 Serwisantów”. 4) Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w czasie obowiązywania umowy ulegnie zmianie minimalne wynagrodzenie za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalone na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2012r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2018, poz. 2177), a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia umownego, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracę na pełny etat za minimalne wynagrodzenie za pracę lub zatrudnionych w ramach umowy o pracę na część etatu za proporcjonalną do części etatu wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać zacznie zmieniona wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę; 5) Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w czasie obowiązywania Umowy ulegnie zmianie wysokość składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracę, poprzez jej obniżenie lub podwyższenie równe odpowiednio wartości obniżenia lub podwyższenia wysokości składek, o których mowa w zdaniu poprzednim. Przedmiotowa zmiana ob-owiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać zacznie zmieniona wysokość składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; 6) Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w czasie obowiązywania Umowy zmianie ulegną zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, którą regulować będą zmienione zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu. Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać zaczną zmienione zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu; 7) Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w czasie obowiązywania Umowy zmianie ulegną zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Podstawą zmiany wynagrodzenia o której mowa w ust. 2 ppkt. 4-7, jest załączenie przez Wykonawcę kalkulacji kosztów uzasadniających wzrost wynagrodzenia umownego z tytułu wzrostu mi-nimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zmiany wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne, lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, potwierdzonych odpowiednim dokumentem.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin usunięcia usterki w zależności od stopnia ważności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Doświadczenie zawodowe min. 5 Serwisantów
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)