GuidZP400 |
62638f88-2242-4305-9eda-b963105d57d2
|
Biuletyn |
762604-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
00028898100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UMW , ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A 113.1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-139/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja przez Wykonawcę usługi opieki serwisowej oprogramowania systemu informatycznego SIMPLE.ERP zwanego dalej oprogramowaniem, które Zamawiający eksploatuje w swej siedzibie, na podstawie posiadanej licencji dla 80 jednoczesnych użytkowników (operatorów), w zakresie następujących modułów:
• SIMPLE.ERP – FK Finanse i Księgowość
• SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel
• SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny
• SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały
• SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy
• SIMPLE.ERP – PER Zarzadzanie Personelem
• SIMPLE.ERP – ePIT Podpis Elektroniczny
• SIMPLE.ERP – HRUMOP Umowy o pracę z Wersjonowaną Strukturą Organizacyjną
• SIMPLE.ERP – BDG Budżetowanie
• SIMPLE.ERP – BUD Zarządzanie Projektami
• SIMPLE.ERP – SPR_VAT Sprawdzanie statusu podmiotu w VAT
• SIMPLE.ERP – eZLA eZwolnienia
• SIMPLE.ERP – eSprawozdania Elektroniczna Wysyłka Sprawozdań
• SIMPLE.ERP – AB Analizator Biznesowy
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona upgrade’u obecnie używanej wersji 6.10 do wersji 6.20 w najnowszej aktualizacji oraz zapewni co najmniej 50 godzin pomocy HelpDesk.
Warunki świadczenia opieki serwisowej stanowi załącznik 5 do Siwz.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do Siwz).
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje min. 5 Serwisantami, z których każdy zrealizował lub realizuje min. 3 usługi polegające na serwisowaniu i rozwijaniu systemu SIMPLE.ERP w instytucjach zatrudniających co najmniej 1000 pracowników.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Doświadczenie zawodowe min. 5 Serwisantów stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do Siwz).
|
Inne dokumenty niewymienione |
4. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik nr 1 do Siwz), wypełniony przez Wykonawcę,
2) Wykaz doświadczenia zawodowego Serwisantów (wzór – załącznik nr 2 do Siwz), wypełniony przez Wykonawcę,
3) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej Siwz,
4) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 5 niniejszej Siwz – jeżeli dotyczy,
5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności o której mowa w art. 144 ust 1 pkt 2-6 Pzp albo zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp jedna z wymienionych poniżej okoliczności:
1) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy;
2) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli po-trzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
3) zmiana Serwisanta(ów) wskazanego w ofercie Wykonawcy i niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby, pełniącej tę funkcję pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, po dokonanej zmianie proponowany serwisant posiada doświadczenie zawodowe co najmniej od-powiadające ilości punktów uzyskanych przez ofertę Wykonawcy za zmienianego serwisanta w kryterium oceny ofert „Doświadczenie zawodowe min. 5 Serwisantów”.
4) Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w czasie obowiązywania umowy ulegnie zmianie minimalne wynagrodzenie za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej ustalone na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2012r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2018, poz. 2177), a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia umownego, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracę na pełny etat za minimalne wynagrodzenie za pracę lub zatrudnionych w ramach umowy o pracę na część etatu za proporcjonalną do części etatu wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać zacznie zmieniona wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę;
5) Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w czasie obowiązywania Umowy ulegnie zmianie wysokość składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia, którą stanowi wynagrodzenie osób wykonujących przedmiot umowy i zatrudnionych u Wykonawcy w ramach umowy o pracę, poprzez jej obniżenie lub podwyższenie równe odpowiednio wartości obniżenia lub podwyższenia wysokości składek, o których mowa w zdaniu poprzednim. Przedmiotowa zmiana ob-owiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać zacznie zmieniona wysokość składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne;
6) Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w czasie obowiązywania Umowy zmianie ulegną zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana dotyczyć będzie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, którą regulować będą zmienione zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu. Przedmiotowa zmiana obowiązywać będzie od miesiąca następującego po miesiącu, w którym obowiązywać zaczną zmienione zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu;
7) Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego jeżeli w czasie obowiązywania Umowy zmianie ulegną zasady gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, a zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. Podstawą zmiany wynagrodzenia o której mowa w ust. 2 ppkt. 4-7, jest załączenie przez Wykonawcę kalkulacji kosztów uzasadniających wzrost wynagrodzenia umownego z tytułu wzrostu mi-nimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zmiany wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne, lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, potwierdzonych odpowiednim dokumentem.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|