GuidZP400 |
d23053ec-3c5e-40ea-9505-8b0be29f1942
|
Biuletyn |
762494-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
|
Regon |
81163200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podmiejska Boczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 323 522
|
Zamawiajacy fax |
957 324 122
|
Zamawiajacy email |
techniczny@dps.gorzow.pl
|
Adres strony url |
www.dps.gorzow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://dps.gorzow.pl/bip/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dps.gorzow.pl/bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ul. Podmiejska – Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
|
Numer referencyjny |
SOZP.261.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
42968200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta (załącznik nr 1a, 1b lub 1 c do SIWZ)
2. Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zamawiający wymaga aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których wyżej mowa składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się
0 udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.
Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oferty zgodnie z formularzem oferty (załącznik nr 1a, 1b lub 1 c do SIWZ), do złożenia oświadczenia o braku podstawy wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.dps.qorzow.pl informacji z publicznej sesji otwarcia ofert przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów,, rachunków bankowych, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
4. Zamawiający ma prawo dokonywać zmian Umowy dotyczących w szczególności: a) zmiany ilości produktów żywnościowych ponad zakres określony w załączniku nr 1 do SIWZ przy zachowaniu wartości wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1, w sytuacji zmiany zapotrzebowania Zamawiającego powstałego w trakcie realizacji umowy o wielkość tego zmienionego zapotrzebowania, b) zmiany produktów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w Ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta lub zmiany gramatury opakowań na etapie realizacji Umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy, c) istotne zmiany w treści umowy wynikające z błędów pisarskich i rachunkowych (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), d) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, wynikających ze zmiany stosunków społeczno- gospodarczych lub z innych powodów wystąpi konieczność zmiany terminu, zakresu, bądź innych zapisów, bez zmiany których realizacja umowy będzie utrudniona, niemożliwa lub narazi Zamawiającego na szkodę, e) zmiana sposobu/ zasad dokonywania rozliczeń i płatności, zmiana płatnika;
|
IV 4 4 data |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42968200-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1a
Jeśli w dokumentach składających się na załączniki do siwz wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu i producenta, produkty te stanowią przykłady, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach dostaw. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może stosować inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich zgodności z produktami podanymi w dokumentacji pod względem:
• gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych),
• charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
• charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
• wyglądu (struktura, barwa, kształt),
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, a wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą środków czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 b, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jeśli w dokumentach składających się na załączniki do siwz wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu i producenta, produkty te stanowią przykłady, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach dostaw. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może stosować inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich zgodności z produktami podanymi w dokumentacji pod względem:
• gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych),
• charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
• charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
• wyglądu (struktura, barwa, kształt),
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, a wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jeśli w dokumentach składających się na załączniki do siwz wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu i producenta, produkty te stanowią przykłady, jakie mogą być użyte przez wykonawców w ramach dostaw. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Oznacza to, że wykonawca nie jest zobowiązany do zastosowania tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może stosować inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich zgodności z produktami podanymi w dokumentacji pod względem:
• gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj oraz liczba elementów składowych),
• charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
• charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
• wyglądu (struktura, barwa, kształt),
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, a wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
|
| |