DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2020-12-08
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
Miejscowość Chojnice
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761800-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 16 zadań. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania, a w zakresie Zadania nr 11 na poszczególne pozycje.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81b69312-78a1-4ed1-96a0-a3cae46d8297
Biuletyn 761800-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
Regon 30816900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Chojnice
Zamawiajacy kod pocztowy 89-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 956 974
Zamawiajacy fax 523 956 505
Zamawiajacy email zampublik@szpital.chojnice.pl
Adres strony url www.szpital.chojnice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.chojnice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.chojnice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice (dział zamówień publicznych p. 208-209; osoby upoważnione do przyjęcia ofert: Anna Tuszkiewicz – Rudnik, Katarzyna Tyborska, Joanna Narloch, Agnieszka Chmielewska)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny FZAP-380-25/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 16 zadań. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania, a w zakresie Zadania nr 11 na poszczególne pozycje.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności, że dysponuje: 1. wykazem minimum 3 dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum dla poszczególnych zadań i pozycji: Zadanie nr 1: 9.100,00 zł, Zadanie nr 2: 15.000,00 zł, Zadanie nr 3: 15.200,00 zł, Zadanie nr 4: 29.700,00 zł, Zadanie nr 5: 32.100,00 zł, Zadanie nr 6: 7.200,00 zł, Zadanie nr 7: 147.300,00 zł, Zadanie nr 8: 17.300,00 zł, Zadanie nr 9: 2.600,00 zł, Zadanie nr 10: 3.800,00 zł, Zadanie nr 11: Pozycja nr 1: 1.000,00 zł Pozycja nr 2: 6.800,00 zł Pozycja nr 3: 70,00 zł Pozycja nr 4: 3.100,00 zł Pozycja nr 5: 400,00 zł Pozycja nr 6: 600,00 zł Pozycja nr 7: 4.000,00 zł Pozycja nr 8: 14.900,00 zł Pozycja nr 9: 700,00 zł Pozycja nr 10: 60,00 zł Pozycja nr 11: 10,00 zł Pozycja nr 12: 250,00 zł Pozycja nr 13: 6.200,00 zł Pozycja nr 14: 7.900,00 zł Pozycja nr 15: 500,00 zł Pozycja nr 16: 1.000,00 zł Pozycja nr 17: 800,00 zł Pozycja nr 18: 100,00 zł Pozycja nr 19: 4.300,00 zł Pozycja nr 20: 2.700,00 zł Pozycja nr 21: 1.000,00 zł Pozycja nr 22: 2.800,00 zł Pozycja nr 23: 4.400,00 zł Pozycja nr 24: 100,00 zł Pozycja nr 25: 1.300,00 zł Pozycja nr 26: 1.300,00 zł Pozycja nr 27: 500,00 zł Pozycja nr 28: 11.600,00 zł Pozycja nr 29: 1.000,00 zł Pozycja nr 30: 3.100,00 zł Pozycja nr 31: 700,00 zł Pozycja nr 32: 400,00 zł Pozycja nr 33: 600,00 zł Pozycja nr 34: 3.300,00 zł Pozycja nr 35: 3.700,00 zł Pozycja nr 36: 200,00 zł Pozycja nr 37: 500,00 zł Pozycja nr 38: 1.400,00 zł Pozycja nr 39: 11.500,00 zł Pozycja nr 40: 2.700,00 zł Pozycja nr 41: 400,00 zł Pozycja nr 42: 8.200,00 zł Pozycja nr 43: 100,00 zł Pozycja nr 44: 1.200,00 zł Pozycja nr 45: 90,00 zł Pozycja nr 46: 400,00 zł Pozycja nr 47: 7.600,00 zł Pozycja nr 48: 2.500,00 zł Pozycja nr 49: 100,00 zł Pozycja nr 50: 7.100,00 zł Pozycja nr 51: 200,00 zł Pozycja nr 52: 700,00 zł Pozycja nr 53: 3.400,00 zł Pozycja nr 54: 5.000,00 zł Pozycja nr 55: 600,00 zł Pozycja nr 56: 500,00 zł Pozycja nr 57: 300,00 zł Pozycja nr 58: 1.300,00 zł Pozycja nr 59: 100,00 zł Pozycja nr 60: 100,00 zł Pozycja nr 61: 80,00 zł Pozycja nr 62: 700,00 zł Pozycja nr 63: 4.400,00 zł Pozycja nr 64: 400,00 zł Pozycja nr 65: 1.400,00 zł Pozycja nr 66: 200,00 zł Zadanie nr 12: 26.200,00 zł, Zadanie nr 13: 40.600,00 zł, Zadanie nr 14: 3.400,00 zł, Zadanie nr 15: 21.000,00 zł, Zadanie nr 16: 4.200,00 zł, brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań i pozycji musi wykazać się wykonanymi a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanymi, minimum 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań i pozycji, których dotyczy oferta;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz minimum 3 dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości minimum dla poszczególnych zadań i pozycji: Zadanie nr 1: 9.100,00 zł, Zadanie nr 2: 15.000,00 zł, Zadanie nr 3: 15.200,00 zł, Zadanie nr 4: 29.700,00 zł, Zadanie nr 5: 32.100,00 zł, Zadanie nr 6: 7.200,00 zł, Zadanie nr 7: 147.300,00 zł, Zadanie nr 8: 17.300,00 zł, Zadanie nr 9: 2.600,00 zł, Zadanie nr 10: 3.800,00 zł, Zadanie nr 11: Pozycja nr 1: 1.000,00 zł Pozycja nr 2: 6.800,00 zł Pozycja nr 3: 70,00 zł Pozycja nr 4: 3.100,00 zł Pozycja nr 5: 400,00 zł Pozycja nr 6: 600,00 zł Pozycja nr 7: 4.000,00 zł Pozycja nr 8: 14.900,00 zł Pozycja nr 9: 700,00 zł Pozycja nr 10: 60,00 zł Pozycja nr 11: 10,00 zł Pozycja nr 12: 250,00 zł Pozycja nr 13: 6.200,00 zł Pozycja nr 14: 7.900,00 zł Pozycja nr 15: 500,00 zł Pozycja nr 16: 1.000,00 zł Pozycja nr 17: 800,00 zł Pozycja nr 18: 100,00 zł Pozycja nr 19: 4.300,00 zł Pozycja nr 20: 2.700,00 zł Pozycja nr 21: 1.000,00 zł Pozycja nr 22: 2.800,00 zł Pozycja nr 23: 4.400,00 zł Pozycja nr 24: 100,00 zł Pozycja nr 25: 1.300,00 zł Pozycja nr 26: 1.300,00 zł Pozycja nr 27: 500,00 zł Pozycja nr 28: 11.600,00 zł Pozycja nr 29: 1.000,00 zł Pozycja nr 30: 3.100,00 zł Pozycja nr 31: 700,00 zł Pozycja nr 32: 400,00 zł Pozycja nr 33: 600,00 zł Pozycja nr 34: 3.300,00 zł Pozycja nr 35: 3.700,00 zł Pozycja nr 36: 200,00 zł Pozycja nr 37: 500,00 zł Pozycja nr 38: 1.400,00 zł Pozycja nr 39: 11.500,00 zł Pozycja nr 40: 2.700,00 zł Pozycja nr 41: 400,00 zł Pozycja nr 42: 8.200,00 zł Pozycja nr 43: 100,00 zł Pozycja nr 44: 1.200,00 zł Pozycja nr 45: 90,00 zł Pozycja nr 46: 400,00 zł Pozycja nr 47: 7.600,00 zł Pozycja nr 48: 2.500,00 zł Pozycja nr 49: 100,00 zł Pozycja nr 50: 7.100,00 zł Pozycja nr 51: 200,00 zł Pozycja nr 52: 700,00 zł Pozycja nr 53: 3.400,00 zł Pozycja nr 54: 5.000,00 zł Pozycja nr 55: 600,00 zł Pozycja nr 56: 500,00 zł Pozycja nr 57: 300,00 zł Pozycja nr 58: 1.300,00 zł Pozycja nr 59: 100,00 zł Pozycja nr 60: 100,00 zł Pozycja nr 61: 80,00 zł Pozycja nr 62: 700,00 zł Pozycja nr 63: 4.400,00 zł Pozycja nr 64: 400,00 zł Pozycja nr 65: 1.400,00 zł Pozycja nr 66: 200,00 zł Zadanie nr 12: 26.200,00 zł, Zadanie nr 13: 40.600,00 zł, Zadanie nr 14: 3.400,00 zł, Zadanie nr 15: 21.000,00 zł, Zadanie nr 16: 4.200,00 zł, brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań i pozycji musi wykazać się wykonanymi a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanymi, minimum 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań i pozycji, których dotyczy oferta;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzające te okoliczności tj.: 1 Dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych: deklaracje zgodności i/lub certyfikaty jednostki notyfikowanej w zależności od klasy wyrobu (poszczególne oferowane wyroby powinny być wyraźnie wskazane w załączonych dokumentach, np. poprzez podanie ich nazw handlowych, numerów katalogowych) – jeżeli dotyczy 2 Aktualny katalog umożliwiający identyfikację i weryfikację zaoferowanego asortymentu. 3 Zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 4 Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. W celu złożenia oświadczenia można wykorzystać wzór zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. 5 Próbki (w zakresie zadania nr 11 dotyczy – systemów wielokrotnego odsysania z rurek tracheostomijnych (Pozycja nr 56); zestawów do BAL i cewników wymiennych (Pozycja nr 58)) i dokumenty wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli osobą podpisującą ofertę w imieniu i na rzecz Wykonawcy, nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty przez tę osobę w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą wystawienia, określać termin jego obowiązywania i zakres umocowania oraz pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale II punkcie 3b SIWZ 2.1. podpunkt 3b. 1 i 2 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. podpunkt 3b. 3 SIWZ – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w punkcie 2.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 2.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulację z punktu 3 stosuje się odpowiednio.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: 1. ilości poszczególnego asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości (bez konieczności podpisywania aneksu), 2. zamiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie nie wyższej niż w złożonej ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności nowego wyrobu w stosunku do uprzednio zaoferowanego (bez konieczności podpisywania aneksu), 3. numeru katalogowego produktu (bez konieczności podpisywania aneksu), 4. liczby opakowań, 5. wymiany/uzupełnienia elementów składowych przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, 6. zmiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn leżących po stronie producenta, 7. przedłużenia końcowego terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania jej ogólnej wartości w pierwotnym terminie, z zastrzeżeniem, że w przypadku aneksowania terminu umowy zastosowanie będzie miał art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, 8. zmiany ceny: 8.1. cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto, 8.2. cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, 9. wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen, 10. zmiana umowy będzie możliwa jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany umowy innego rodzaju niż wymienione w pkt. 1 – 8, pod warunkiem, że zmiana nie będzie ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia, 11. zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony (z wyjątkiem punktu 1, 2 i 3), 12. wynikających z okoliczności związanych z wystąpieniem skutków COVID-19, 13. związanym z wystąpieniem dekoniunktury lub innych nieprzewidzianych okoliczności, niezależnych od żadnej ze Stron (gospodarcze, ekonomiczne, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które wpłyną na okoliczności realizacji umowy, 14. wynikającym z wystąpienia siły wyższej, która wpłynie na okoliczności realizacji umowy w całości lub części.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 8.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 9.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 10.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH NA POSZCZEGÓLNE POZYCJE.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 11.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zadanie nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 12.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zadanie nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 13.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zadanie nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 14.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zadanie nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 15.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zadanie nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, tj. m.in.: igieł, kaniul, przyrządów do przetaczania, cewników, drenów i innego sprzętu medycznego, określonego szczegółowo w Formularzu asortymentowo - cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ w okresie 8 m-cy od udzielenia zamówienia - Zadanie nr 16.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)