Dostawa sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Moszczance

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-16 00:00:00
Instytucja Gmina Prudnik
Miejscowość Prudnik
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764076-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Moszczance.

Zakres zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna dostawy sprzętu i wyposażenia wraz z jego uruchomieniem, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Wyposażenie i sprzęt musi być fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany.
Sprzęt komputerowy musi pochodzić z oficjalnego i legalnego kanału dystrybucyjnego, być dopuszczony do obrotu i posiadać oznakowanie CE.

Szczegółową kolorystykę sprzętu i wyposażenia należy uzgodnić z Zamawiającym.
Wszystkie elementy wyposażenia i sprzętu należy dostarczyć, rozpakować i zainstalować we wskazanym miejscu na obiekcie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Moszczance.

Wszystkie elementy wyposażenia i sprzętu podlegają próbnemu uruchomieniu przez Wykonawcę przy udziale Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9f5ea7e-b616-4353-b7e6-d54f46ef8f71
Biuletyn 764076-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Prudnik
Regon 52652900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Prudnik
Zamawiajacy kod pocztowy 48-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 066 200
Zamawiajacy fax 774 066 228
Zamawiajacy email zp@prudnik.pl
Adres strony url www.prudnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.prudnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.prudnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Prudniku ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat – pok. 102
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Moszczance
Numer referencyjny I-II.271.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Moszczance. Zakres zamówienia określa szczegółowa specyfikacja techniczna dostawy sprzętu i wyposażenia wraz z jego uruchomieniem, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wyposażenie i sprzęt musi być fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany. Sprzęt komputerowy musi pochodzić z oficjalnego i legalnego kanału dystrybucyjnego, być dopuszczony do obrotu i posiadać oznakowanie CE. Szczegółową kolorystykę sprzętu i wyposażenia należy uzgodnić z Zamawiającym. Wszystkie elementy wyposażenia i sprzętu należy dostarczyć, rozpakować i zainstalować we wskazanym miejscu na obiekcie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Moszczance. Wszystkie elementy wyposażenia i sprzętu podlegają próbnemu uruchomieniu przez Wykonawcę przy udziale Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-12T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy dołączyć: a) KOSZTORYS z cenami jednostkowymi poszczególnych pozycji i wyliczoną ceną. b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1) Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności: a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, b) wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy, 2) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowanej zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą; Dopuszcza się zmianę terminu wykonania robót spowodowanej: - wystąpienia sytuacja wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, o przedłużony okres dostawy, - zaistnienie siły wyższej. Siłami wyższymi w rozumieniu zamawiającego są m.in. złośliwe uszkodzenie ważnych urządzeń, powódź, protesty, przedłużenie stanu epidemii itp. – o okres przestoju. - w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności gdy oferta złożona przez Wykonawcę przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z Wykonawcą), co wpłynęło na skrócenie czasu Wykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2020-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)