„Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR”

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-17 00:00:00
Instytucja Gmina Podegrodzie
Miejscowość Podegrodzie
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764075-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 397100002, 323246006, 392211204, 411100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych
w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 5 części:
a) CZĘŚĆ nr I:
 zakup, dostawa i montaż mebli dla osób starszych w Gminie Podegrodzie.
Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 a do SIWZ.
b) CZĘŚĆ nr II:
 zakup, dostawa i montaż sprzętu AGD dla osób starszych w Gminie Podegrodzie.
Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 b do SIWZ.
c) CZĘŚĆ nr III:
 zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV i IT dla osób starszych w Gminie Podegrodzie.
Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 c do SIWZ.
d) CZĘŚĆ nr IV:
 zakup i dostawa wyposażenia do pracowni kulinoterapii dla osób starszych w Gminie Podegrodzie.
Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 d do SIWZ.
e) CZĘŚĆ nr V:
 zakup i dostawa dystrybutora do wody dla osób starszych w Gminie Podegrodzie.
Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 e do SIWZ.
3.4. Użyte w dokumentacji nazwy handlowe, pochodzenia materiałów, wyrobów, elementów
i wyposażenia, zwane dalej także „urządzeniami”, „wyposażeniem” i „sprzętem” nie są obowiązujące, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w specyfikacji technicznej (załącznik nr 5 a, b, c, d, e). Użyte nazwy materiałów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się
z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazują, że materiał lub element powinien posiadać cechy – parametry techniczne nie gorsze
od podanego w specyfikacji technicznej.
3.5. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych elementów wyposażenia
w granicach (+/-) 10% wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 a, b, c, d, e) pod warunkiem zachowania wszelkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania.
3.6. Dodatkowe informacje:
a) dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany
w ramach bezpiecznych technologii,
b) Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
c) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia,
d) dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości
i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy,
e) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie kolorów przez Zamawiającego przed dostawą,
f) jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru,
g) wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw,
h) Dostawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczanego wyposażenia zgodnie
z zamówieniem,
3.7. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane zamówienie wynosi: minimum 24 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru dostarczonego towaru.
3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp.
3.9. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie; miejscowość: Podegrodzie; powiat nowosądecki, województwo małopolskie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 301c209d-8de0-494e-a5d4-6bca4254cd9a
Biuletyn 764075-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Podegrodzie
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Podegrodzie
Zamawiajacy adres numer domu 248
Zamawiajacy miejscowosc Podegrodzie
Zamawiajacy kod pocztowy 33-386
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 459 033
Zamawiajacy email gmina@podegrodzie.sacz.pl.
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR”
Numer referencyjny DIN-ZA.271.1.27.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 5 części: a) CZĘŚĆ nr I:  zakup, dostawa i montaż mebli dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 a do SIWZ. b) CZĘŚĆ nr II:  zakup, dostawa i montaż sprzętu AGD dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 b do SIWZ. c) CZĘŚĆ nr III:  zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV i IT dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 c do SIWZ. d) CZĘŚĆ nr IV:  zakup i dostawa wyposażenia do pracowni kulinoterapii dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 d do SIWZ. e) CZĘŚĆ nr V:  zakup i dostawa dystrybutora do wody dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 e do SIWZ. 3.4. Użyte w dokumentacji nazwy handlowe, pochodzenia materiałów, wyrobów, elementów i wyposażenia, zwane dalej także „urządzeniami”, „wyposażeniem” i „sprzętem” nie są obowiązujące, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w specyfikacji technicznej (załącznik nr 5 a, b, c, d, e). Użyte nazwy materiałów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowanie wyrobu czy materiałów danego producenta, lecz wskazują, że materiał lub element powinien posiadać cechy – parametry techniczne nie gorsze od podanego w specyfikacji technicznej. 3.5. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów poszczególnych elementów wyposażenia w granicach (+/-) 10% wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 a, b, c, d, e) pod warunkiem zachowania wszelkich wytycznych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. 3.6. Dodatkowe informacje: a) dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii, b) Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, c) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia, d) dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy, e) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie kolorów przez Zamawiającego przed dostawą, f) jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru, g) wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw, h) Dostawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczanego wyposażenia zgodnie z zamówieniem, 3.7. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane zamówienie wynosi: minimum 24 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru dostarczonego towaru. 3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp. 3.9. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie; miejscowość: Podegrodzie; powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-05T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć na żądanie Zamawiającego – dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3. przedkłada odpowiednio: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dot. pkt 6.2. lit) a) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione w terminach określonych w pkt 6.3 powyżej. 6.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6.6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 6.8. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 a, b, c, d, e), b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) 700,00 zł dot. części nr I, b) 150,00 zł dot. części nr II, c) 400,00 zł dot. części nr III, d) 50,00 zł dot. części nr IV, e) 45,00 zł dot. części nr V, - przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 8.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu: „Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR” dot. części nr …. 8.4. W powyższym przypadku (pkt 8.3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 15.12.2020 r. o godz. 900. 8.5. W pozostałych formach wadium (pkt 8.2 b – f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego – w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 8.6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 8.2 b) – f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja „na pierwsze żądanie”).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 17.1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 17.2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 21. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Podegrodzie z siedzibą w Urzędzie Gminy, adres 33-386 Podegrodzie 248, tel. 18 445-90-33, e-mail: gmina@podegrodzie.pl , strona internetowa: www.podegrodzie.pl BIP: www.bip.podegrodzie.pl,  inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Podegrodzie dostępny pod adresem e-mail: iodo@podegrodzie.pl,  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja k
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a) CZĘŚĆ nr I:  zakup, dostawa i montaż mebli dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja k
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis b) CZĘŚĆ nr II:  zakup, dostawa i montaż sprzętu AGD dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja k
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis c) CZĘŚĆ nr III:  zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV i IT dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja k
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221120-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis d) CZĘŚĆ nr IV:  zakup i dostawa wyposażenia do pracowni kulinoterapii dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja k
Zalacznik cpv glowny przedmiot 41110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-03-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis e) CZĘŚĆ nr V:  zakup i dostawa dystrybutora do wody dla osób starszych w Gminie Podegrodzie. Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 e do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria a) Cena - w złotych
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) Termin płatności faktur – w dniach
Znaczenie 20,00
  
Kryteria c) Okres rękojmi i gwarancji – w miesiącach
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)