GuidZP400 |
72bea6c2-be16-4adf-a2e8-ea0e1e354780
|
Biuletyn |
775485-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
|
Regon |
10055873300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tomaszów Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
447 257 235,
|
Zamawiajacy fax |
447 257 251
|
Zamawiajacy email |
centrum@tomaszow.org.pl,
|
Adres strony url |
szpitalwtomaszowie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą albo kurierem na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jana Pawła II, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, Pokój nr 6 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawiczek medycznych, diagnostycznych, chirurgicznych oraz sekcyjnych dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
ZP/40/Sp./2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych, diagnostycznych, chirurgicznych oraz sekcyjnych dla potrzeb Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szczegółowy opis asortymentu i ilości zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta musi zostać złożona na wszystkie pozycje w danym pakiecie, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje.
2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 m-cy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części asortymentu, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu jakiekolwiek roszczenia.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do dosatrczenia próbek zaoferowanego asortymentu w ilościach i rozmiarach podanych w załączniku 2a do SIWZ. Zamawiający informuje, że próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
99999997,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- katalogi, ulotki informacyjne potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załącznik nr 2a do SIWZ. Każdą ze
stron katalogowych należy opisać, którego pakietu i pozycji dotyczy. Informacje (w języku polskim, a dokumenty
sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Wykonawcę)
- kartę techniczną lub kartę katalogowa z raportem z badań producenta dla oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanych zgodnie z opisem w SIWZ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczy);
- próbki zaoferowanego asortymentu w ilościach i rozmiarach podanych w załączniku nr 2a do SIWZ (próbki są bezpłatne i nie podlegają zwrotowi)
-dokumenty odpowiednio potwierdzające zgodność z normami dla pozycji określonych w załączniku nr 2a SIWZ (z zaznaczeniem Pakietu i pozycji której dotyczy):
1) dla pakietu 1: PN – EN 455-1-2-3
2) dla pakietu 2: PN-EN 455-1-2-3-4 oraz raport potwierdzający
3) dla pakietu 3: PN-EN 374-3
4) dla pakietu 4: PN-EN 455-1-2-3-4, EN455, EN 420, EN 388
5) dla pakietu 5: PN-EN 374-2 i 3 oraz EN 455 oraz EN 420
Zamawiający wymaga, aby dostarczone dokumenty były w języku polskim
|
Inne dokumenty niewymienione |
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
- FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1 i 2 do SIWZ. Formularz ofertowy powinien być wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem),
- Formularz cenowy - załącznik nr 2a do SIWZ – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) ,
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty.
- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen towaru będącego przedmiotem umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
a) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku, gdy jest to możliwe,
b) gdy zmianie ulegną stawki podatku od towarów i usług i zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
Zmiany wynagrodzenia z powyższego tytułu będą dokonywane wg. następujących zasad:
- zmianie mogą ulec tylko ceny brutto o wartość zmniejszenia lub zwiększenia stawki podatku,
- w przypadku zwiększenia stawki podatku Wykonawca zainteresowany wprowadzeniem zmian powinien złożyć do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z projektem aneksu dotyczący zmiany umowy z powyższego tytułu z propozycją dotyczącą zmian zgodną z niniejszą umową. Zmiany będą obowiązywały po podpisaniu przez strony stosownego aneksu do umowy. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę ww. obciążeń podatkowych, będzie to skutkowało dalszą realizacją umowy po dniu wejścia w życie przedmiotowego aktu prawnego wg ceny jednostkowej brutto, po odpowiednim zmniejszeniu ceny jednostkowej netto o wartość zwiększenia podatku. W przypadku, gdy aneks do umowy nie zostanie zawarty do dnia wejścia w życie przedmiotowego aktu prawnego Wykonawca i Zamawiający mają prawo do rozwiązania umowy za 1-miesięcznym wypowiedzeniem.
- w przypadku zmniejszenia stawki podatku zmniejsza się ceny brutto o wartość zmniejszenia od dnia wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmiany, bez potrzeby zawierania aneksu do umowy.
2. Niezależnie od powyższego Strony uzgadniają, że w przypadku stosowania przez producentów towaru okresowych upustów, bonifikat lub promocji na towar objęty umową Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wymienionych form w realizacji dostaw cząstkowych.
3. W przypadku zmiany /wprowadzenia ceny urzędowej towaru cena umowna ulegnie zmianie wyłącznie w przypadku gdy:
a) cena umowna jest niższa od obowiązującej stawki minimalnej – do wysokości stawki minimalnej,
b) cena umowna jest wyższa od obowiązującej stawki maksymalnej – do wysokości stawki maksymalnej
(jeśli dotyczy)
4. Wykonawca oświadcza, że w cenie towaru zawarte są wszystkie koszty pośrednie, w szczególności: koszt opakowania, ubezpieczenia i transportu do magazynu Zamawiającego w związku z czym zmiany tych kosztów nie będą stanowić podstawy do proponowania zmiany umowy – za wyjątkiem zmian czynników opisanych w ust. 1 lit. b.
|
IV 4 4 data |
2021-01-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawiczek chirurgicznych sterylnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawiczek diagnostycznych niesterylnych (nitrylowe i lateksowe)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawiczek sekcyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawiczek diagnostycznych niesterylnych nitrylowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa rękawic nitrylowych
|
| |