Docieplenie, wymiana stolarki oraz adaptacja poddasza na cele dydaktyczne - centrum edukacji ekologicznej w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze

Data publikacji 2013-03-26
Data zakończenia 2013-04-10 11:00:00
Instytucja Gmina Jawor
Miejscowość Jawor
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45361 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452140000, 391600001, 391620005, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest docieplenie, wymiana stolarki oraz adaptacja poddasza na cele dydaktyczne - centrum edukacji ekologicznej w obiekcie przy Pl. Bankowym nr 1 w Jaworze - projekt z działania 4.7 Regionalnego programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (RPO WD). Zakres prac:
1) adaptacja poddasza na cele dydaktyczne centrum edukacji ekologicznej, w ramach której powstaną dwie pracownie językowe do ekologicznych warsztatów, pracownie ekologiczne - edukacja ekologiczna w szkole, pracownia ekologiczna info-point - punkt informacyjny dla uczniów w zakresie ekologii, zaplecze dydaktyczne pracowników, biblioteka proekologiczna z czytelnią ekologiczną, sala spotkań, łazienka oraz sanitariaty dla chłopców i dziewcząt,
2) wykonanie w połaci dachu okien połaciowych,
3) dostawa, montaż i instalacja wyposażenia meblowego oraz pozostałego dla centrum edukacji ekologicznej do:
pracowni do zajęć z zakresu ekologii
pracowni do zajęć z zakresu chemii środowiska
pracowni do zajęć z zakresu eko-fizyki
pracowni ekologiczna info-point
biblioteki i czytelni
w tym dostawa, montaż i instalacja sprzętu:
Komputer przenośny 19 kpl.
Projektor multimedialny 3 kpl.
Ekran 3 kpl.
Tablica interaktywna 3 kpl.
Wizualizer 3 kpl.
Stoliki uczniowskie 3-osobowe 30 kpl.
Stoliki laboratoryjne 9 kpl.
Stół laboratoryjny nauczycielski 3 kpl.
Krzesła szkolne 90 kpl.
Krzesła obrotowe 3 kpl.
Tablica biała tryptyk 3 kpl.
Szafa metalowa 6 kpl.
Digestorium PRO II W 2 kpl.
Dostarczone elementy muszą być fabrycznie nowe i posiadać karty gwarancyjne producentów.
Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia trzeba uwzględnić rysunek A-12- rzut poddasza- wyposażenie z oznaczonym ustawieniem poszczególnych elementów.
2.Lokalizacja obiektu na działce nr ewidencyjny 83/1 obręb nr 7 - Stare Miasto.
3.Pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Jaworskiego Decyzja nr 25/2007 z dnia 29.01.2007 r., Decyzja zmieniająca nr 44/09 z dnia 20.02.2009 r., decyzja zmieniająca nr 81/2010 z dnia 09.04.2010 r., decyzja zmieniająca nr 428/2011 z dnia 30.12.2011 r..
Postanowienie wydane przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy nr 658/2011 z dnia 27.12.2011 r.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje prace ujęte w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy dla wskazania technologii wykonania robót i obliczenia ceny oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Jawor
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowość Jawor
Kod Pocztowy 59-400
Województwo dolnośląskie
Tel 076 8702021
Internet www.jawor.pl
Regon 39064739200000
E-mail um@jawor.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/08/2013
Wadium 25000 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę obejmującą roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej, instalacji wodnej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania o łącznej wartości minimalnej 800.000,00 zł
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz 2) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz 3) instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz 4) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych - zgodnie z art. 14 Prawa budowlanego. W przypadku uprawnień uzyskanych przed wejściem w życie ww. ustawy należy powołać się na inne aktualne uprawnienia, odpowiednie do wymaganego przez Zamawiającego zakresu
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w Dziale IX, ust. 1 pkt 2 lit. a) SIWZ. Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w lit. a) może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie określone w §1 ust. 1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane, wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej, 3) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca składa dokumenty dotyczące w szczególności (załącznik nr 6 do SIWZ): a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ), 5)dowód wniesienia wadium, 3)kosztorys ofertowy, 4)pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa.
Niepełnosprawne Nie
Inne dokumenty potwierdzające nie dotyczy
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony Umowy ustalają, że w przypadkach przewidzianych w Umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez obie Strony Umowy. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust.1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust.1 mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany producenta urządzeń i wyposażenia, 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 5) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 6) zmiany ilości robót budowlanych ze względu na wady dokumentacji projektowej 7) zmiany ilości w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, 8) zmiany inspektorów nadzoru oraz kluczowych osób i podmiotów uczestniczących w realizacji przedmiotu Umowy, 9) zmiany formy zabezpieczenia Umowy (zmiana przewidziana art. 149 ust. 1 Pzp), 10) dłuższy okres rękojmi za wady i gwarancji, 11) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 12) inne zmiany, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty, które nie będą ingerować w przedmiot zamówienia, a ich wprowadzenie będzie niezbędne do należytego wykonania zamówienia. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust.4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności lub nie, zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. 6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.4 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienia zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w Umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania Umowy. 7. Zmiany, o których mowa w ust.4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawy wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiany obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa robót, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 7) śmierć, choroba, zwolnienie z pracy lub inne okoliczności lub zdarzenia losowe dotyczące osób, podmiotów uczestniczących w realizacji umowy ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego, 8) kolizje z niezinwentaryzowanymi, podziemnymi sieciami i urządzeniami, 9) wady dokumentacji projektowej, 10) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub zatrudnionego przez niego personelowi, 11) nieprzewidziane warunki geologiczne, hydrogeologiczne, wykopaliska, wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne, a także inne przeszkody uniemożliwiające kontynuowanie Umowy na przewidzianych w niej warunkach w tym zagrażających wykonaniem zamówienia z wadą, 12) siła wyższa. 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużania terminu wykonania Umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. 9. Wprowadzenie zmiany umowy, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust.4 pkt 6, wymaga podpisania aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.jawor.dolnyslask.pl/ oraz http://www.jawor.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski, Rynek 1, 59-400 Jawor
Data składania wniosków 10/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miejski, Rynek 1, 59-400 Jawor I piętro, sekretariat, pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Działanie 4.7
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)