Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miejska Polanica-Zdrój
|
Ulica |
ul. Dąbrowskiego 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Polanica-Zdrój
|
Kod Pocztowy |
57-320
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
074 8680600
|
Fax |
0-74 86 810 46
|
Internet |
www.polanica.pl
|
Regon |
89071794100000
|
E-mail |
architektura@polanica.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
14/06/2013
|
Wadium |
1. Wadium należy wnieść w wysokości 5000,00 zł PLN (słownie: pięć tysięcy złoty) PLN w terminie do dnia 10.04.2013 r. do godziny 10:00.
2. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu przelewem na konto depozytowe Gminy Polanica Zdrój BANK PEKAO S.A. Oddział w Polanicy-Zdroju nr 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269 z dopiskiem pn: Wykonanie monitoringu wizyjnego w Polanicy Zdroju II etap
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej
(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Uwagi: gwarancje w oryginale mają być pozostawione w kasie Gminy Polanica-Zdrój, natomiast kserokopie potwierdzone ze zgodnością z oryginałem załączone do ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji
ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie
przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:
1) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego Wykonawcy,
2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP).
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wybrany Wykonawca lub jego Podwykonawca będzie osobą fizyczną, to przed podpisaniem umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający zażąda od niego przedłożenia kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, aktualnego na dzień składania ofert.
|
Wiedza |
- wykonać w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 roboty polegające na wykonaniu systemu monitoringu miejskiego składającego się z co najmniej 10 kamer obrotowych z transmisją światłowodową, co najmniej 2 centrów dozoru o wartości robót minimum 120 tys. zł brutto każda. Należy przedstawić dokumenty z których wynika że roboty zostały wykonane bezusterkowo i terminowo.
- w okresie ostatnich 3 lat lub wykonuje serwis gwarancyjny lub pogwarancyjny systemu monitoringu miejskiego składającego się z co najmniej 10 kamer obrotowych i dwóch centrów dozoru. Należy przedstawić dokumenty/referencje z których wynika że serwis jest świadczony prawidłowo przez okres co najmniej 12 miesięcy.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych - informacja na temat doświadczenia, wykaz zrealizowanych prac stanowiących przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SWIZ.
|
Zdolne |
wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby:
1.co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie wykonywania sieci i instalacji telekomunikacyjnych. Osoba ta powinna przedstawić oświadczenie potwierdzające, iż w okresie ostatnich 3 lat kierowała robotami polegającymi na budowie systemu wizyjnego monitoringu miejskiego.
2.co najmniej 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie wykonywania instalacji elektrycznych.
3.posiada ważną i czynną koncesję MSWiA na świadczenie usług technicznej ochrony mienia
4. dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracowników zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ .
|
Sytuacja |
znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 zł. PLN.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie zdolności
kredytowej łącznie w wymaganej wysokości ;
a)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł PLN.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Dok potw 4 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
załaczniki nr 1a, 1b, 1c, nr2
|
Niepełnosprawne |
Tak
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a)przesunięcia terminu wykonania robót, które możliwe będzie jedynie na wniosek Wykonawcy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
b)przesunięcia terminu wykonania robót, które możliwe będzie jedynie na wniosek Wykonawcy, w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
c)przesunięcia terminu wykonania robót, które możliwe będzie z przyczyn losowych, jedynie na wniosek Wykonawcy, w przypadku wystąpienia działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, itp.), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
d)w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji Zamówienia;
e)w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f)w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla
Zamawiającego, a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia;
g) zmiany obowiązującej stawki VAT: jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonani umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego
przez Wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia
wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, h) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
konserwacji i obsługi serwisowej systemu monitoringu wizyjnego
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
dzierżawę włókien światłowodowych, dzialających
|
Kryt 3p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.polanica.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
http://bip.polanica.pl/
|
Data składania wniosków |
10/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
1.Ofertę należy złożyć w Gminie Polanica-Zdrój ; zs 57-320 Polanica Zdrój ul. Jarosława Dąbrowskiego 3 pok. 16 (sekretariat).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|