Utrzymanie, konserwacja i naprawy systemu klasyfikacji pojazdów, monitoringu dróg, drogowych tablic zmiennej treści i stacji meteorologicznych na ternie Miasta Krakowa. Znak sprawy:5/IV/2013

Data publikacji 2013-04-16
Data zakończenia 2013-04-25 11:00:00
Instytucja Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57635 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503126001, 637127103, 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymywaniu, konserwacji i naprawie systemu klasyfikacji pojazdów, monitoringu dróg, drogowych tablic zmiennej treści i stacji meteorologicznych na ternie Miasta Krakowa.
a) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą specyfikacji technicznej wraz z wykazem tablic i stacji meteorologicznych - stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
b) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do posiadania bazy i niezbędnych środków pozwalających na całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących prawidłowości funkcjonowania, powstałych awarii i uszkodzeń klasyfikacji pojazdów, monitoringu dróg, drogowych tablic zmiennej treści i stacji meteorologicznych (>KPMTZTiSM<) oraz usuwania powstałych usterek jak również powinien posiadać środki transportu, odpowiednią ilość części zapasowych, narzędzi, przyrządów kontrolno-pomiarowych, środków łączności i niezbędne wyposażenie dla wykonywania napraw, konserwacji, kontroli i likwidacji szkód, jakie powstały w >KPMTZTiSM<. Wszystkie materiały wykorzystane przy realizacji zamówienia powinny posiadać atesty i aprobaty do stosowania.
c) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania serwera umożliwiającego gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję danych pomiarowych z KPMTZTiSM poprzez sieć Internet i światłowodową.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania pracownikami pogotowia serwisowego we wszystkie dni tygodnia, przez 24 godziny na dobę.
e) Na przedmiotową usługę wymagany jest 36 miesięczny okres gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Ulica ul. Centralna 53
Nr domu 53
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-586
Województwo małopolskie
Tel 012 616 74 19
Fax 012 616 74 17
Internet www.zikit.krakow.pl
Regon 35711616300000
E-mail mswida@zikit.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium 1.Wymagania dotyczące wadium: 1)Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 8 000, 00 złotych ( słownie złotych: osiem tysięcy ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2)Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 32124047221111000048503855. 4)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną >za zgodność z oryginałem<. 6)Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 7)Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. (Podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a Pzp).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Wiedza Posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowali co najmniej jedno zamówienie, polegające na konserwacji systemu drogowych tablic zmiennej treści, stacji meteorologicznych, klasyfikacji pojazdów i monitoringu dróg na łączną kwotę co najmniej 200.000,00 złotych,
Potencjał Dysponują potencjałem technicznym tj. następującymi narzędziami, urządzeniami technicznymi i wyposażeniem zakładu: - posiadają środki transportu, - magazyn części zapasowych, narzędzi, przyrządów kontrolno-pomiarowych, - posiadają serwer umożliwiający gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję danych pomiarowych z KPMTZTiSM poprzez sieć Internet i światłowodową.
Zdolne Dysponują odpowiednim potencjałem osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca powinien dysponować osobą posiadają uprawnienia do prac: - na wysokości (posiadających ważne badania lekarskie dopuszczające do prac na wysokości + przeszkolenie), - przy urządzeniach, instalacjach i sieciach elektrycznych do 1 kV w zakresie eksploatacji i pomiarów, - wykwalifikowaną kadrą techniczną, mającą doświadczenie w wykonywaniu prac w zakresie diagnostyki, konserwacji, napraw, przeglądów technicznych, pomiarów urządzeń wchodzących w skład tablic zmiennej treści, stacji pogodowych, klasyfikatorów pojazdów i monitoringu, - pracownikami pogotowia serwisowego przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia.
Sytuacja Posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów ( wg zasady spełnia - nie spełnia ), których wykaz został określony w ogłoszeniu. 2.Ponadto do oferty należy załączyć: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b)pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c)listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacje o tym , ze nie należy do grupy kapitałowej; d)wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1; e)kserokopię dowodu wniesienia wadium. 3.W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty a) oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy c) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5.Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 3. 6.Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania. 7.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności zmiany osób nadzorujących, terminu rozpoczęcia lub zakończenia usługi itp. Jeżeli wystąpią przesłanki tj. konieczność tej zmiany będzie wynikać z okoliczności których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana nie może być niekorzystna dla Zamawiającego
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zikit.krakow.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, 31-586 Kraków, ul.Centralna 53 - Punkt Obsługi Klienta (od pn.do pt.w godz.11:30-14:30) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego
Data składania wniosków 25/04/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, 31-586 Kraków, ul.Centralna 53 - sekretariat p.118 ( budynek B)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Miłosz Świda - Kierownik Działu Umów i Zamówień Publicznych - tel. (12) 616-71-34 (sprawy proceduralne). Marcin Gołoś, Jarosław Kołodziej - Inspektorzy w Dziale Utrzymania Infrastruktury - tel. (12) 616-75-22 (sprawy merytoryczne). 2.Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 147 - 151 Pzp, w wysokości 5% ceny ofertowej.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Czas w miesiącach 24
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)