1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi.
2. Zamówienie realizowane jest na potrzeby projektu wpółfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych kosztów utworzenia i kosztów działania zakładu aktywności zawodowej w ramach zadań samorządu województwa kujawsko-pomorskiego.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, zwanych dalej zadaniami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z następującym podziałem:
1) Zadanie 1 pn. Dostawa i montaż wyposażenia sali zabaw.
2) Zadanie 2 pn. Siłownia.
3) Zadanie 3 pn. Rehabilitacja.
4) Zadanie 4 pn. Surowce i materiały potrzebne do rozpoczęcia działalności wytwórczej i usługowej ZAZ.
4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację całego zamówienia, bądź ofertę częściową na wybrane zadania, o których mowa w ust. 3.
5. Oferowane wyposażenie musi być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ.
6. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających wymagania opisane przez Zamawiającego o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich samych bądź lepszych
w stosunku do wyposażenia określonego w Załącznikach Nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ
8. Wyposażenie dostarczone będzie Zamawiającemu na adres wskazany przez Zamawiającego tj. do siedziby Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych im. Ziemi Tucholskiej w Tucholi, ul. Świecka 89a, 89-500 Tuchola, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
9. Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do dostarczenia fabrycznie nowego wyposażenia, wolnego od wad fizycznych i prawnych do siedziby jednostki, o której mowa w ust. 8, a także w przypadkach tego wymagających (określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) do montażu bądź uruchomienia wyposażenia oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego wyposażenia, sporządzonej w języku polskim, w tym m. in. certyfikatów, atestów lub deklaracji zgodności.
10. Wykonawca z chwilą dostarczenia i protokolarnym przekazaniem wyposażenia w przypadkach tego wymagających (określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia) zobowiązuje się do przeszkolenia wyznaczonego pracownika Zamawiającego.
11. W cenie oferty należy uwzględnić montaż, ewentualne uruchomienie wyposażenia, przeszkolenie pracownika Zamawiającego oraz transport towarów i ubezpieczenie towarów od ewentualnych uszkodzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
12. Odbiór dostarczonego wyposażenia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.
13. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza cenowego z wzorem określonym w Załączniku nr 6a, 6b, 6c i 6d do SIWZ, stosownie do wybranego zadania.
15. W przypadku Zadania 4 wskazane ilości przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy i ostateczna wielkość zamówienia (ilość asortymentu) może ulec zmianie, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu do 20% wartości brutto.
OpisPrzedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż 1 kompletu konstrukcji zabawowej wielopoziomowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6a do SIWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Apteczka oraz podstawowe leki -1 komplet,
2) Atlas wielostanowiskowy - szt. 1,
3) Bieżnia elektryczna - szt.1,
4) Cyklotrenażer - szt. 1,
5) Fotel masujący - szt. 1,
6) Gryfy, obciążenia żeliwne, stojak na gryfy i talerze - 1 komplet,
7) Kozetka - szt. 1,
8) Ławki do ćwiczeń - szt. 2,
9) Mata gimnastyczna - szt. 4,
10) Orbitrek - szt. 1,
11) Parawan medyczny, duży - szt. 1,
12) Parawan medyczny, mały - szt. 1,
13) Rower treningowy - szt. 3,
14) Steper - szt. 2,
15) Wioślarz - szt. 1,
16) Zestaw hantli - 1 komplet.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6b do SIWZPrzedmiot zamówienia obejmuje:
1) Bieżnia - szt. 1,
2) Ciśnieniomierz naramienny - szt. 1,
3) Drabinka gimnastyczna - szt. 1,
4) Kabina do ćwiczeń i zawieszeń - UGUL - szt. 1,
5) Lampa do terapii światłem ze statywem - szt. 1,
6) Manżeta z obciążeniem - 1 komplet,
7) Orbitrek - szt. 1,
8) Mata gimnastyczna - szt. 2,
9) Osprzęt standardowy UGUL - 1 komplet,
10) Piłka rehabilitacyjna - szt. 2,
11) Poduszka równoważna - szt. 1,
12) Power Wheel - szt. 1,
13) Pufa rehabilitacyjna - szt. 1,
14) Rollmasażer - szt. 1,
15) Stół rehabilitacyjny (z elektryczną zmianą wysokości + podłokietniki, stół składany) - szt. 2,
16) Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem - szt. 1,
17) Wałek rehabilitacyjny - szt. 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6c do SIWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Podkład higieniczny celulozowy, wkład wymienny na kozetkę, oliwka:
a) Olejek do masażu - szt. 10,
b) Podkład higieniczny na kozetkę - 3 opakowania,
c) Pokrycia pod głowę na kozetkę - 2 opakowania,
2) Środki czystości:
a) Środek do czyszczenia ekstrakcyjnego - szt. 3,
b) Mydło antybakteryjne - szt. 2,
c) Płyn do dezynfekcji rąk i skóry - szt. 2,
d) Środek do maszynowego mycia naczyń - szt. 2,
e) Płyn do dezynfekcji powierzchni - szt. 2.
3) Artykuły spożywcze:
a) Olej - szt. 10,
b) Ryż - szt. 20,
c) Cukier - kg 60,
d) Bułka tarta - szt. 20,
e) Mąka - kg 50,
f) Kawa - szt. 50,
g) Herbata - szt. 30.
4) Przybornik do przypraw, cukierniczka - 25 zestawów,
5) Zmiękczacz do wody - szt. 1,
6) Materiały tekstylne i pasmanteryjne - 1 komplet.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6d do SIWZ. |