Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE)

Data publikacji 2013-10-30
Data zakończenia 2013-11-12 09:00:00
Instytucja Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
Miejscowość Krotoszyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Skrzynki na liczniki i taśma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 228633 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301995005, 228160003, 301976301, 301921215, 301921301, 302374302, 444242000, 301973308, 301973205, 301972204, 301244008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE)
których rodzaj oraz ilości zostały określone w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art.34 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Prawem opcji jest możliwość uzupełniającego zwiększenia dostaw materiałów biurowych określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ na warunkach zawartej umowy (w tym, po cenach zawartych w formularzu cenowym) do 50 % zamówienia podstawowego, tzn. każda pozycja materiałów biurowych określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ może zostać zwiększona do ilości 50 % zamówienia podstawowego. Szczegółowe ilości materiałów z prawem opcji podane zostały w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji, od zapotrzebowania na materiały biurowe wyszczególnione w załączniku Nr 1. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest oświadczenie woli zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza ilość materiałów biurowych stanowiącego zamówienie podstawowe. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Wszystkie ewentualne wskazania z nazwy poszczególnych artykułów składających się na przedmiot zamówienia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Oznacza to, ze zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, ze oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie oceny ofert, zażądania od wykonawcy próbek (egzemplarza) zaoferowanego towaru w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do jego zgodności z wymogami zamawiającego. Ilości danego asortymentu wymienione w załączniku Nr 1 do SIWZ kolumna ilość są wielkościami stałymi, które zamawiający zobowiązany jest zamówić. Na podstawie tych ilości wykonawca zobowiązany jest wyliczyć wartość oferty. Wyliczona na tej podstawie wartość oferty służyć będzie do porównania ofert w kryterium cenowym. Rozliczenie dostaw następować będzie wg cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Ceny jednostkowe wyszczególnione w ofercie nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy. Ilości podane w kolumnie ilość z zastosowaniem prawa opcji służą jedynie wskazaniu, iż zamawiający może jeszcze domówić określoną ilość asortymentu. Jednak nie więcej niż ilość wskazana w przedmiotowej kolumnie. Minimalna wartość zamawianego towaru wynosi 20,00 PLN brutto (wynika to z braku możliwości magazynowania większej ilości towaru).Zamówiony towar należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia, w tym również koszty transportu, rozładunku, wniesienia i składowania materiałów biurowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, z logo producenta. Wszystkie artykuły należy dostarczać w oryginalnych opakowaniach. W momencie dostarczenia towaru będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Towar niezgodny z wymaganiami Zamawiającego nie będzie przyjmowany. Wykonawca udziela Zamawiającemu rocznej gwarancji na dostarczone artykuły Okres gwarancji liczony jest od daty odbioru artykułów przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia wad jakościowych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na wolny od wad nie później niż w terminie 3 dni roboczych licząc od daty telefonicznego potwierdzenia, pocztą elektroniczną lub faksem, zgłoszenia wad przez Zamawiającego Zamówienie na materiały biurowe będzie składane wg potrzeb. Zamówienie może być składane w formie elektronicznej (na wskazany adres e mail), fax em, na wskazany numer. Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania, zobowiązany jest dostarczyć do siedziby zamawiającego zamówiony towar. W przypadku wyjątkowych okoliczności, których zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć; wymagana będzie natychmiastowa dostawa materiałów biurowych określonego rodzaju, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 1 dnia od złożenia zapotrzebowania dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego. Rozliczenie dostaw na koniec miesiąca, za dany miesiąc. Płatności faktur za dany okres rozliczeniowy w ciągu 21 dni od daty otrzymania ich przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ,Miejsce dostaw Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63700 Krotoszyn Faktury wystawiane będą na :Powiat Krotoszyński ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63700 Krotoszyn NIP 6211694066 Instrukcja wypełnienia załącznika Nr 1 do SIWZ Artykułom biurowym wypisanym z nazwy towarzyszy wskazanie lub równoważne (zgodnie z zasadami określonymi w powyższym pkt. 6a)Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumny 3 Załącznika Nr 1 do SIWZ, poprzez podanie nazwy własnej asortymentu. Przez nazwę własną rozumie się dane określające dany asortyment (np. nazwa producenta, marka, model, typ, nr katalogowy dane identyfikujące dany produkt itp.). Powyższe służyć będzie ocenie, czy oferowany towar spełnia wymagania zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez wykonawców oferty. Nie podanie informacji, o których mowa w powyższym punkcie 7b spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej ze SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
Ulica ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
Nr domu 10
Miejscowość Krotoszyn
Kod Pocztowy 63-700
Województwo wielkopolskie
Tel 062 7254256
Fax 062 7253423
Regon 25085475400000
E-mail przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/08/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia
Wiedza Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia
Potencjał Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia
Zdolne Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia
Sytuacja Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnionym załącznikiem - formularz cenowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) Zmiana miejsca świadczenia dostaw (zmiana siedziby zamawiającego) w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł zapewnić miejsca wykonania dostaw, wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych. b) Urzędowa zmiana stawki podatku VAT c) Zmiana określonego typu, modelu materiału biurowego w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym ze cena jednostkowa wskazana w załączniku do umowy nie może ulec podwyższeniu/zmniejszeniu, a parametry techniczne nie mogą być mniej korzystne niż wskazane w formularzu cenowym.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl, lub Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn
Data składania wniosków 12/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Krotoszynie ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10 63-700 Krotoszyn
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Postępowanie realizowane jest w ramach projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim (nr WND POKL.03.05.00-00-157/12) realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)