Dostawa profesjonalnych środków czystości; nr sprawy UM-ZP-262-42/13

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-18 12:30:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Pasty i kremy,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230103 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398313009, 398300009, 398312503, 398312400, 398312404, 398125002, 398123000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanych dalej produktami). Zawartymi w Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącym Formularz asortymentowo-cenowy Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.1. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził pokaz z prezentacją stosowania profesjonalnych środków czystości.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy).
2. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, znaku towarowego, patentu, pochodzenia, nazwy produktu lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służy ustaleniu standardu produktu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
3. Na potwierdzenie równoważności produktów zaoferowanych w stosunku do opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ Wykonawca przedłoży do oferty stosowne dokumenty opisane szczegółowo w rozdz. XI SIWZ cz. B, zgodnie z formą opisaną w rozdz. XI SIWZ cz. C.
4. Pod użytym pojęciem równoważne rozumie się dostawę produktów o przeznaczeniu i funkcjonalności oraz o cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ (Formularz asortymentowo- cenowy).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził prezentację z pokazem stosowania profesjonalnych środków czystości:
5.1 Pokaz odbędzie się w obiektach własnych Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty podpisania niniejszej umowy.
5.2 W pokazie weźmie udział maksymalnie 120 osób, tj. 4 grupy liczące do 30 osób każda.
5.3 Czas prezentacji: po 3 godziny (180 min) dla każdej z grup, łącznie 12 godzin.
5.4 Konkretne miejsca i terminy szkolenia zostaną ustalone przez strony po zawarciu umowy.
5.5 Zamawiający wymaga aby do przeprowadzenia pokazu z prezentacją Wykonawca użył próbek produktów wymienionych w Załączniku Nr 1, poz. 1-64 do niniejszej umowy oraz aby posiadał akcesoria niezbędne do przeprowadzenia tego pokazu.
5.6 Wykonawca ponosi odpowiedzialność ze ewentualne szkody powstałe w trakcie pokazu
z prezentacją, na które Wykonawca miał bezpośredni wpływ.
5.7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził pokaz z prezentacją dotyczące stosowania profesjonalnych środków czystości z zakresu zapoznania osób sprzątających z podstawowymi produktami chemii profesjonalnej tj. prezentacja następujących środków wraz z podstawami technologii sprzątania i dozowania:
5.8 do powierzchni ceramicznych, gresowych, kamiennych, PCV, paneli, parkietu dywanów
5.9 do stali nierdzewnej np. wind, dozowniki;
5.10 do powierzchni szklanych i luster;
5.11 do mebli np. szafy biurka
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.83.13.00-9- Środki do czyszczenia podłóg
39.83.00.00-9- Środki czyszczące
39.83.12.50-3- Roztwory myjące
39.83.12.40-0- Preparaty czyszczące
39.83.12.20-4- Środki odłuszczające
39812500-2 - Substancje uszczelniające39812300-0- Woski polerskie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Ulica Al. Racławickie 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-059
Województwo lubelskie
Tel 81 528 88 88
Fax 81 528 89 18
Internet www.umlub.pl
Regon 00028871600000
E-mail u.czuja@umlub.pl
Captcha sec code 8XjrJ
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy
Wiedza 1) Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. II.3.2) zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy oprócz oświadczenia, że spełniają warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp wykażą się należytym wykonaniem co najmniej 2 dostaw profesjonalnych środków czystości o wartości 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy) każda w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2) Oświadczenie Wykonawcy
Potencjał Oświadczenie Wykonawcy
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego 1. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, w szczególności w załączniku nr 5. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 1, w ofercie należy złożyć 2.1 dokumenty (karty charakterystyki, foldery, prospekty lub inne) potwierdzające ze zaoferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania zawarte w zał. nr 5 do SIWZ. - zakresie poz. od 1 do 64. 2.2 Próbki oferowanych produktów w zakresie - pozycji od 67 do 73 - w ilości po 1 szt. do każdej wymienionej pozycji. Zaleca się, aby dokumenty wymienione w pkt. 2 były opisane z podaniem której pozycji dotyczą.
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. III.4.2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, to zobowiązany jest również przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1.1. zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy. Wykonawca zaproponuje inny zamienny produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym cena zastępczego produktu nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto zastępowanego produktu wskazanego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy; 1.2. wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 1.3. wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu z Załącznika Nr 1 produktem o wyższej jakości przy zachowaniu tej samej ceny; 1.4. zmiany numeru katalogowego produktu, jego nazwy, wielkości opakowań, nazwy producenta produktu objętego umową przy zachowaniu umownych parametrów produktu; 1.5. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.6. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w trakcie obowiązywania umowy - zmianie ulegnie jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmian wartości podatku VAT. 1.7. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony, zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; 1.8. konieczności zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania, lub wykonania przedmiotu umowy; 1.9. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.10. Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku: 1.10.1. Wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw asortymentu - wówczas umowa wygasa automatycznie; 1.10.2. Niewyczerpanie ilości i wartości umowy w okresie jej obowiązywania - umowa może zostać przedłużona do wyczerpania ilości przedmiotu i wartości umowy nie dłużej jednak niż o 18 miesięcy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.umlub.pl
Adres uzyskania siwz 1) j.w. 2) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Piotr Jabłonka, e-mail: piotr.jablonka@umlub.pl, tel. (81) 528-89-71, faks (81) 528-89-70
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego w Lublinie, Al. Racławickie 1 (Kancelaria Ogólna)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)