Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - miasto Wodzisław Śląski obręby Wodzisław i Wilchwy

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-12 10:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych,
  • Usługi analizy danych,
  • Usługi dostarczania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 230213 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 712500005, 712510002, 723120005, 723121006, 723160003, 723190004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Wodzisław i Wilchwy, miasta Wodzisław Śląski prowadząca do integracji części opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków prowadzonej dla tych obrębów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy.
2. Zakres opracowania:
ETAP I
OBRĘB WODZISŁAW:
- Zmiana granicy obrębu dla kompleksu 33 działek.
- Ustalenie granic działki 810/296 położonej na karcie mapy 3. Wyjaśnienie rozbieżności w zakresie działek 1438/213 i 1439/213 położonych na karcie mapy 5.
OBRĘB WILCHWY:
- Zeskanowanie i podpięcie do mapy istniejących materiałów archiwalnych dotyczących położenia punktów granicznych
- Dostosowanie oznaczeń działek i użytków gruntowych do wymogów rozporządzenia.
- Zmiana numeracji arkuszy map ewidencyjnych w części opisowej i kartograficznej ewidencji gruntów i budynków.
OBRĘBY WODZISŁAW I WILCHWY:
- Uzupełnienie istniejącej numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej.
- Uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków i lokali na podstawie dostępnych zbiorów informacji źródłowych oraz w wyniku wywiadu terenowego.
- Aktualizacja konturów użytków gruntowych terenów zabudowanych i zurbanizowanych, rolnych zabudowanych oraz aktualizacja pozostałych danych o działkach.
- Weryfikacja pozostałych konturów użytków gruntowych na podstawie materiałów archiwalnych.
- Aktualizacja bazy danych obiektów topograficznych.
- Transfer opracowanych danych do bazy testowej.
- Skompletowanie operatu technicznego i odbiór I etapu.
ETAP II
- Wyłożenie projektu operatu opisowo- kartograficznego na okres 15 dni roboczych.
- Skompletowanie aneksu do operatu technicznego
- Prawidłowy transfer opracowanych danych do bazy danych oraz uruchomienie systemu zintegrowanego nie później niż 10 dni roboczych po wyłożeniu.
- Zakończenie prac.
3. Wielkość obiektu:
Wielkość obiektu, a tym samym przewidywany nakład pracy przy wykonywaniu zadania obrazuje kilka wybranych danych, charakteryzujących przedmiotowy obiekt:
Województwo: śląskie
Powiat: wodzisławski
Jednostka ewidencyjna: Wodzisław
Obręb: Wodzisław
Powierzchnia obiektu: 1186 ha
Ilość działek ewidencyjnych: 6662
Orientacyjna liczba budynków: 4600
Orientacyjna liczba lokali: 3500
Obręb: Wilchwy
Powierzchnia obiektu: 776 ha
Ilość działek ewidencyjnych: 3423
Orientacyjna liczba budynków: 2100
Orientacyjna liczba lokali: 1000
Uwaga: Obręb Wilchwy jest położony w terenach zakończonej eksploatacji górniczej.
Zamawiający informuje, że w związku z planowanym wejściem w życie rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji zmieniającego rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (aktualny projekt dostępny na stronie internetowej http://legislacja.rcl.gov.pl/lista/519/projekt/53524) przewidział w rozdziale XVII SIWZ możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania prac oraz wysokości wynagrodzenia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres 3 lat od daty jego ostatecznego odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
Zamówienie należy wykonać w wymaganym terminie: ETAP I do 15 maja 2014r., ETAP II do 18 sierpnia 2014r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Wodzisławski
Ulica ul. Bogumińska 2
Nr domu 2
Miejscowość Wodzisław Śląski
Kod Pocztowy 44-300
Województwo śląskie
Tel 32 412 09 30
Fax 32 412 09 31
Internet www.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27625523000000
E-mail katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 18/08/2014
Wadium Nie dotyczy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 1 (jednego) obiektu ewidencyjnego w programie GEO-INFO (baza budynków, działek i użytków) - obejmującego nie mniej niż 3000 działek; b) 1 (jednego) obiektu z założenia ewidencji budynków obejmującego co najmniej 3000 budynków; c) pomiaru bezpośredniego budynków na terenie występowania szkód górniczych (założenie ewidencji budynków dla 1 (jednego) obrębu ewidencyjnego lub pomiaru uzupełniającego powyżej 20 ha). Spełnienie powyższego warunku (określonego w ppkt a-c) wykonawca może: - wykazać łącznie na jednym obiekcie w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego lub - wykazać realizację dwóch usług na jednym obiekcie w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego, a realizację trzeciej usługi na innym obiekcie w ramach odrębnej umowy lub - wykazać oddzielnie na różnych obiektach, w takiej sytuacji wykonawca winien wykazać, że każda ze wskazanych usług wykonana została w ramach jednej (odrębnej) umowy.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej: a) jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika pracy geodezyjnej posiadającą uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne; b) jedną osobą - geodetą, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Sytuacja Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika), 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób; b) ustawowej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy o stawkę podatku VAT - zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; c) podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany podwykonawcy ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności gdy wejdzie w życie rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji zmieniające rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (aktualny projekt dostępny na stronie internetowej http://legislacja.rcl.gov.pl/lista/519/projekt/53524). W takim przypadku, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania prac oraz wysokości wynagrodzenia. Wynagrodzenie wykonawcy będzie podlegało zwiększeniu o dodatkowe koszty powstałe w związku z wejściem w życie w/w rozporządzenia i zmianą sposobu wykonania zamówienia o 10% w stosunku do ceny określonej w ofercie. Termin wykonania zamówienia zostanie wydłużony pod warunkiem, że w/w rozporządzenie wejdzie w życie w okresie od 1 marca 2014r. do końca trwania umowy. Okres o który zostanie wydłużony termin wykonania będzie wynosił 40 dni. 3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania prac w przypadku wystąpienia okoliczności, niezależnych od wykonawcy tj. z uwagi na sytuacje wynikające ze specyficznych okoliczności mających miejsce w siedzibie zamawiającego typu np: wizytacje, kontrole, awarie systemu, oraz w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych uniemożliwiających całkowicie prowadzenie robót, takich jak: długotrwałe ulewne deszcze, śnieżyce, gradobicie, porywiste wiatry. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 1 i 3 wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji. Ponadto w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 3 zamawiający po negocjacjach z wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia, a utrudnienia te zostaną potwierdzone przez Geodetę Powiatowego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatwodzislawski.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl.
Data składania wniosków 12/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3 musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie, za wyjątkiem warunku określonego w pkt III.3.5), który musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów. Warunki określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien spełniać każdy z tych podmiotów oddzielnie. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt III.3 rozdziału V SIWZ (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków), wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego lub kogo konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a także w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia zawierać również informacje w jaki sposób wykonawca będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt III.3 rozdziału V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania usług w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Dopuszcza się, aby wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)