Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Wodzisławski
|
Ulica |
ul. Bogumińska 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Wodzisław Śląski
|
Kod Pocztowy |
44-300
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 412 09 30
|
Fax |
32 412 09 31
|
Internet |
www.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Regon |
27625523000000
|
E-mail |
katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
18/08/2014
|
Wadium |
Nie dotyczy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a) 1 (jednego) obiektu ewidencyjnego w programie GEO-INFO (baza budynków, działek i użytków) - obejmującego nie mniej niż 3000 działek;
b) 1 (jednego) obiektu z założenia ewidencji budynków obejmującego co najmniej 3000 budynków;
c) pomiaru bezpośredniego budynków na terenie występowania szkód górniczych (założenie ewidencji budynków dla 1 (jednego) obrębu ewidencyjnego lub pomiaru uzupełniającego powyżej 20 ha).
Spełnienie powyższego warunku (określonego w ppkt a-c) wykonawca może:
- wykazać łącznie na jednym obiekcie w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego lub
- wykazać realizację dwóch usług na jednym obiekcie w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego, a realizację trzeciej usługi na innym obiekcie w ramach odrębnej umowy lub
- wykazać oddzielnie na różnych obiektach, w takiej sytuacji wykonawca winien wykazać, że każda ze wskazanych usług wykonana została w ramach jednej (odrębnej) umowy.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie pełniła obowiązki kierownika pracy geodezyjnej posiadającą uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
b) jedną osobą - geodetą, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć:
1) wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika),
2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
a) osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób;
b) ustawowej stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wykonawcy o stawkę podatku VAT - zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian;
c) podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany podwykonawcy ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
d) wprowadzenie podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności gdy wejdzie w życie rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji zmieniające rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (aktualny projekt dostępny na stronie internetowej http://legislacja.rcl.gov.pl/lista/519/projekt/53524). W takim przypadku, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania prac oraz wysokości wynagrodzenia. Wynagrodzenie wykonawcy będzie podlegało zwiększeniu o dodatkowe koszty powstałe w związku z wejściem w życie w/w rozporządzenia i zmianą sposobu wykonania zamówienia o 10% w stosunku do ceny określonej w ofercie. Termin wykonania zamówienia zostanie wydłużony pod warunkiem, że w/w rozporządzenie wejdzie w życie w okresie od 1 marca 2014r. do końca trwania umowy. Okres o który zostanie wydłużony termin wykonania będzie wynosił 40 dni.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie terminu wykonania prac w przypadku wystąpienia okoliczności, niezależnych od wykonawcy tj. z uwagi na sytuacje wynikające ze specyficznych okoliczności mających miejsce w siedzibie zamawiającego typu np: wizytacje, kontrole, awarie systemu, oraz w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych uniemożliwiających całkowicie prowadzenie robót, takich jak: długotrwałe ulewne deszcze, śnieżyce, gradobicie, porywiste wiatry.
4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 1 i 3 wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji. Ponadto w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 3 zamawiający po negocjacjach z wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia, a utrudnienia te zostaną potwierdzone przez Geodetę Powiatowego.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.powiatwodzislawski.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl.
|
Data składania wniosków |
12/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3 musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie, za wyjątkiem warunku określonego w pkt III.3.5), który musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów. Warunki określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien spełniać każdy z tych podmiotów oddzielnie.
W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt III.3 rozdziału V SIWZ (warunki udziału
w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków), wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego lub kogo konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a także w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia zawierać również informacje w jaki sposób wykonawca będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia
z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt III.3 rozdziału V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących
w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania usług w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku.
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Dopuszcza się, aby wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|