Dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014.

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-12 10:00:00
Instytucja Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Żagań
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 444250 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, drobiu i wędlin do Ośrodka Pomocy Społecznej w Żaganiu w okresie od 01.01.2014 do 31.12.2014 według poniższego zestawienia:

1.Boczek wędzony Kg 400
2.Filet z piersi z kurczaka świeżego Kg 500
3.Flaki wołowe blanszowane Kg 250
4.Kiełbasa zwyczajna lub równoważna Kg 650
5.Kaszanka jęczmienna w cienkim jelicie Kg 600
6.Kości wieprzowe Kg 900
7.Kurczak świeży cały Kg 300
8.Karkówka wieprzowa bez kości Kg 450
9.Łopatka wieprzowa bez kości Kg 800
10.Mięso mielone wieprzowe z łopatki Kg 300
11.Porcja rosołowa z kurczaka Kg 200
12.Schab wieprzowy bez kości Kg 600
13.Szynka wieprzowa bez kości Kg 200
14.Serca wieprzowe Kg 200
15.Skrzydełka kurczaka Kg 300
16.Udka kurczaka Kg 900
17.Wątróbka drobiowa z kurczaka Kg 300
18. Wątroba wieprzowa Kg 250
19.Wołowina antrykot z kością Kg 100
20.Żeberka wieprzowe mięsne Kg 700
21.Żołądki drobiowe z kurczaka Kg 150
22.Parówki cienkie wieprzowe Kg 400
23.Pasztetowa drobiowa w osłonce sztucznej Kg 250
24.Salceson wieprzowy typu włoskiego lub równoważny kg 200

Cykliczne dostawy mięsa, drobiu i wędlin powinny być realizowane w następnym dniu od złożenia zamówienia, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 10.00.
Mięso, drób i wędliny zamawiane będą przez pracownika Zamawiającego telefonicznie, z podaniem rodzaju oraz ilości produktów.
Cykliczne dostawy realizowane będą środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Żaganiu przy ul. Pstrowskiego 3.

Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia:

1. Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
2. Dostawa mięsa, drobiu i wędlin powinna odbywać się środkiem transportu spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne.
3. Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe wykonanie zamówienia.
4. Każda dostawa towaru wymagająca załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania mięsa, drobiu i wędlin w pierwszej klasie jakości.
6. Mięso, drób i wędliny muszą być dostarczane w ich początkowym okresie przydatności do spożycia,
7. Dostarczane mięso, drób i wędliny muszą być dobrej jakości pod względem organoleptycznym (wygląd, smak, zapach).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru dostarczanych produktów
w przypadku stwierdzenia ich wad jakościowych.
9. W razie stwierdzenia dostawy mięsa, drobiu i wędlin złej jakości, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany towaru.
10. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Opakowania zwrotne Zamawiający zwróci przy kolejnej dostawie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Pstrowskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Żagań
Kod Pocztowy 68-100
Województwo lubuskie
Tel 0-68 4781454/55
Fax 0-68 4781454/55
Regon 00608744000000
E-mail opszagan@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.
Wiedza W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten wymóg Wykonawcę, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej jak 40.000 zł. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawca złoży wraz z ofertą dokumenty określone w punkcie 6.5 podpunkt 1 litera b ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie powyższy warunek mogą spełnić łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym, celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.5 podpunkt 2.
Potencjał W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.
Sytuacja W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Poświadczenie dotyczące dostaw okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, w miejsce poświadczenia może złożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy (tzw. referencje), określone w § 1 ust.1 pkt.3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817). Jeżeli Wykonawca nie jest w stanie z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze uzyskać wymagane poświadczenia może złożyć oświadczenie o należytym bądź nienależytym wykonaniu dostawy. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda poświadczeń, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów- poświadczeń;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art.144 ust.1i2 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W zakresie wartości wynagrodzenia: w przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na dostawę mięsa, drobiu i wędlin Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych produktów o maksymalnie 20% ilości wskazanych w zawartej umowie. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczanych artykułów żywnościowych nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilnoprawne. W zakresie cen towarów: w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen wynikająca ze zmiany stawki podatku od towarów i usług wymaga zawarcia aneksu do umowy. w przypadku obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, bez obniżania jakości dostarczanych produktów. Obniżenie cen jednostkowych przez Wykonawcę nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.um.zagan.pl BIP
Adres uzyskania siwz Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Pstrowskiego 3 68-100 Żagań, pokój nr 4
Data składania wniosków 12/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Pstrowskiego 3 68-100 Żagań, pokój nr 19
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)