Drób, wędliny z drobiu i jajka

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-08 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 1189
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 445072 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151120006, 151311350, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa drobiu, wędlin drobiowych oraz jajek.
Miejsce dostaw i ilości w poszczególnych częściach zamówienia:
1. Pierwsza : drób 3900 kg ; siedziba zamawiającego.
2. Druga : wędliny drobiowe 800 kg; siedziba zamawiającego.
3. Trzecia : jajka 6000 szt.; siedziba zamawiającego.
4. Czwarta : drób 570 kg; JW.1198 Glewice woj. zachodnio-pomorskie
5. Piąta : wędliny drobiowe 150 kg; JW.1198 Glewice woj. zachodnio-pomorskie
6. Szósta : jajka 960 szt.; JW.1198 Glewice woj. zachodnio-pomorskie

Częstotliwość dostaw poszczególnych części zamówienia:
I i II część : 3 razy w tygodniu w poniedziałek, środę i piątek - w godz. 7.00 - 11.00
III część : 1 raz na 2 tygodnie w piątek w godz. 07.00 do 11.00
IV i V część : 1 raz w tygodniu we wtorek - w godz. 07.00 - 11.00
VI część :1 raz na 2 tygodnie w piątek w godz. 07.00 - 11.00.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 1189
Ulica ul. Powstańców Warszawy 2
Nr domu 2
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-915
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 48-52 378 16 40
Fax 48-52 378 12 34
Internet www.1blog.wp.mil.pl
Regon 09317109000000
E-mail 1blog.zampub@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie nadzorowany przez właściwy organ weterynaryjny, sanitarny oraz spełni wymogi bezpieczeństwa żywności i wymogi HACCP;
Wiedza Warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art. 44 ustawy wg. zasady spełnia/nie spełnia
Potencjał Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 środkiem transportu zapewniającym wymagania temperaturowe przewozu żywności (chłodnia) szybko psującej się zgodnie z wymogami HACCP oraz konwencji ATP
Zdolne Warunek będzie spełniony na podstawie oświadczenia z art. 44 ustawy wg. zasady spełnia/nie spełnia
Sytuacja Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Certyfikatu HACCP albo zaświadczenia właściwego organu weterynaryjnego lub sanitarnego o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP; 2) Protokół kontroli prowadzonej odpowiednio dla danego wykonawcy przez właściwy organ Inspekcji Weterynaryjnej , Sanitarnej , Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych z ostatnich 12. miesięcy. Protokół powinien zawierać pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP. 3) Jeżeli posiada, aktualne świadectwo nadania znaku jakości Poznaj Dobrą Żywność.
Inne dokumenty 1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów prowadzonego przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego nie objętych urzędową kontrolą inspekcji weterynaryjnej zgodnie z art. 61 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2010 r., nr 136,poz. 914 ze zm. 2) Aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużania warunkowego zatwierdzenia zakładów ( art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 roku o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz 127 ze zm) - jeżeli dotyczy Wykonawcy; 3) Zaświadczenie o zgłoszeniu wojewódzkiemu Inspektorowi Jakości Handlowej Art. Rolno-Spożywczych podjęcie działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno spożywczymi właściwemu ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę zgłaszającego - jeżeli dotyczy Wykonawcy 4) Zaświadczenie o wpisie do rejestru prowadzonego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii na obszarze swojej działalności do zakładów obejmujące zakłady prowadzące sprzedaż bezpośrednią produktów pochodzenia zwierzęcego oraz zakłady prowadzące działalność marginalną, lokalną i ograniczoną, 5) Prowadzący sprzedaż bezpośrednią oraz prowadzący produkcje pierwotną ( jajka ) dostarczą również wpis do rejestru właściwej Inspekcji Sanitarnej. 6) Decyzji o nadaniu numeru weterynaryjnego. 7) Wykazu wymaganych środków transportu wraz z podaniem ich nr rejestracyjnych oraz stosownych zezwoleń na transport żywności szybko psującej się;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidywane zmiany umowy mogą dotyczyć: 1. Ilość towaru i wartość dostaw określonych w SIWZ są ilościami i wartościami planowanymi. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie możliwość zmniejszenia, nie więcej jednak niż o 25%, wartości przyjętych w SIWZ ilości lub wartości w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Wartością umowy będzie wówczas końcowa wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. 2. Zamawiający może w formie pisemnej dokonywać korekt ilościowych tego samego towaru pomiędzy odbiorcami, dla których ma być dostarczany towar w ramach jednego lub dwóch zadań (jeżeli wykonuje je ten sam Wykonawca), przy założeniu, że nie zmieniona zostanie wartość umowy. Zamawiający określi wymagane ilości towaru do poszczególnych Odbiorców, częstotliwości dostaw oraz wskaże ewentualnie nowych Odbiorców i dzień do którego zmiany będą obowiązywały. 3. Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentów przewidzianych w umowie na inne asortymenty w niej przewidziane z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy. Zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu, a także ich ilości.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.1blog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz ul. Powstańców Warszawy 2; 85-915 Bydgoszcz; sekcja zamówień publicznych
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce kancelaria na pierwszym piętrze w sztabie, w siedzibie zamawiającego, wejście przez biuro przepustek
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część lub części. Oferta wraz z załącznikami powinna być napisana w języku polskim i złożona w formie oryginału na formularzu oferty stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza, aby wykonawca sporządził ofertę oraz złożył wymagane oświadczenie na własnym formularzu pod warunkiem, że ich istotna treść odpowiadać będzie warunkom określonym przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i ustawie. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Wraz z ofertą w rozumieniu art. 66 § 1 k.c., należy w kopercie złożyć: a) w formie pisemnej wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające niepodlegania wykluczeniu; b) ewentualne pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (np. s.c.; konsorcjum); c) inne dokumenty wymagane w SIWZ. 3. Pierwsza strona złożonych dokumentów powinna zawierać spis treści. Strony powinny być ponumerowane i trwale spięte. 4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do składania oświadczeń woli (podpisywania oferty). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 5. Kopie oraz kserokopie dokumentów muszą być podpisane Za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy w formie określonej w art. 78 § 1 k.c. Dokumenty z datą wystawienia inną niż wymagane w SIWZ muszą być potwierdzone przez właściwy organ jako nadal aktualne. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości. 6. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy. Podpisy nieczytelne powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować. 7. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części (zakres) zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 8. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto ofertę wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami, należy umieścić nazwę i adres wykonawcy. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać Oferta na przetarg, sprawa 06/Żyw/D/13 nazwa części, z dopiskiem: nie otwierać przed 08.11.2013 r. godz10:00 9. Otwarcie ofert odbędzie się o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, budynek nr 8, p.222 (pomieszczenia sekcji zamówień publicznych). 10. Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej jeżeli jej wartość przekroczy 50 000,00 PLN. 11. Dokumenty wymagane przy dostawie jaj: Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI) z określeniem daty zniesienia jaj. Aktualne badanie w kierunku salmonellozy, okres ważności badania 4 miesiące
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)