Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Ulica |
ul. Mączna 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-780
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 8806260
|
Fax |
091 8806203
|
Internet |
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Regon |
00029141100000
|
E-mail |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/11/2014
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument: pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Wiedza |
W celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie główne dostawy. Za jedną główną dostawę Zamawiający uzna dostawę polegającą na dostawie różnego rodzaju druków (medycznych lub niemedycznych takich jak ulotki, druki akcydensowe itp.), z których co najmniej jedna dostawa - w odniesieniu do odpowiedniego pakietu - będzie o wartości niemniejszej niż określona poniżej:
l. p.Nr pakietu.Nazwa Pakietu,za kwotę, co najmniej: 1.Nr 1.Druki 55 000,00 zł; 2.Nr 2.Naklejki 2 500,00 zł; 3.Nr 3.Papier firmowy 1 000,00 zł; 4.Nr 4.Recepty 3 500,00 zł;
5.Nr 5. Miarki wzrostu 700,00 zł. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Potencjał |
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;
|
Zdolne |
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;
|
Sytuacja |
W celu spełniania tego warunku, Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia - dla każdego pakietu.- nie niższą niż : l. p.Nr pakietu.Nazwa Pakietu.na sumę ubezpieczenia:
1.Nr 1.Druki 55 000,00 zł; 2.Nr 2. Naklejki 2 500,00 zł; 3.Nr 3.Papier firmowy 1 000,00 zł; 4.Nr 4.Recepty 3 500,00 zł; 5.Nr 5. Miarki wzrostu 700,00 zł. Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Załącznik nr 1 - oferta; Załącznik nr 1.1-1.5 - oferta cenowa; Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy - o parametrach; Załącznik nr 5 - oświadczenie o grupie kapitałowej;
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach: a) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
b) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych, cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy;
c) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy;
d) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy.
e) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
f) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy
g) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia)
h) zmiana jest nie istotna.
3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30
|
Data składania wniosków |
19/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|