Dostawa wyrobów tytoniowych

Data publikacji 2013-12-20
Data zakończenia 2013-12-30 11:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Zapalniczki, wyroby z tworzyw palnych, wyroby pirotechniczne, zapałki i ciekłe lub skroplone paliwa gazowe,
  • Wyroby tytoniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529898 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 159910001, 159913004, 159912003, 392253008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1)Dla Części I: dostawa wyrobów tytoniowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno - Wypoczynkowego w Łańsku;
2)Dla Części II: dostawa wyrobów tytoniowych na potrzeby Zespołu Rezydencjalnego Parkowa w Warszawie.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów tytoniowych na potrzeby Kompleksu Recepcyjno - Wypoczynkowego w Łańsku. Szacunkowe ilości i zakres przedmiotowego zamówienia dla części I postępowania wskazane zostały w załączniku nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia zawarty został w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów tytoniowych na potrzeby Zespołu Rezydencjalnego Parkowa w Warszawie. Szacunkowe ilości i zakres przedmiotowego zamówienia dla części II postępowania wskazane zostały w załączniku nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia zawarty został w Istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Wspólnych
Ulica ul. Powsińska 69/71
Nr domu 69/71
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-903
Województwo mazowieckie
Tel 22 6946359
Fax 22 6946076
Internet www.cuw.gov.pl
Regon 01226172500000
E-mail eszlasa@cokprm.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1)Dla części I: Formularz asortymentowo - ilościowy (załącznik nr 4 do SIWZ); 2)Dla części II: Formularz asortymentowo - ilościowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2)w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 3)w przypadku, gdy Wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia, zobowiązany jest załączyć oryginał dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia o którym mowa w Rozdziale IV Podrozdziale II pkt 1 ppkt 2 SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: 1)wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy; 2)zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; 3)urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; 4)zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 5)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: -konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; -okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; -okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy; -inne przyczyny zewnętrzne, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.cuw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamóień Publicznych, pokój nr 5
Data składania wniosków 30/12/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, Wydział Zamóień Publicznych, pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)