DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ POJEMNIKÓW NA ODPADY MEDYCZNE DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Data publikacji 2014-02-28
Data zakończenia 2014-03-14 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68204 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331412002, 331416408, 331416202, 331416257, 331412208, 331413209, 331990001, 331400003, 395180006, 331694006, 446190002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy asortymentu szczegółowo opisanego w Pakietach stanowiących integralną część do niniejszej SIWZ pogrupowanych od nr 1 do nr 19 przy czym Pakiety: 4 i 7 są Pakietami, na które Wykonawcy mogą składać oferty na wybrane przez siebie pozycje:

Nr części
Nr Pakietu/Pozycji
Określenie przedmiotu zamówienia
1
Pakiet 1
CEWNIKI DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH
2
Pakiet 2
NABÓJ DO KLIPSOWNICY CHALLENGER TYP PL575
3
Pakiet 3
FILTRY DO INSUFLATORA
4
Pakiet 4 poz. 1
ODZIEŻ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA PACJENTÓW
5
Pakiet 4 poz. 2
ODZIEŻ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA PACJENTÓW
6
Pakiet 4 poz. 3
ODZIEŻ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA PACJENTÓW
7
Pakiet 5
ZESTAW DO PODAWANIA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
8
Pakiet 6
STRZYKAWKA INSULINOWA
9
Pakiet 7 poz. 1
ZGŁĘBNIKI ŻOŁĄDKOWE I DWUNASTNICZE
10
Pakiet 7 poz. 2
ZGŁĘBNIKI ŻOŁĄDKOWE I DWUNASTNICZE
11
Pakiet 7 poz. 3
ZGŁĘBNIKI ŻOŁĄDKOWE I DWUNASTNICZE
12
Pakiet 7 poz. 4
ZGŁĘBNIKI ŻOŁĄDKOWE I DWUNASTNICZE
13
Pakiet 8
DRENY DO DRENAŻU DRÓG ŻÓŁCIOWYCH TYPU KEHRA
14
Pakiet 9
ROZCINACZ DO PĘPOWINY
15
Pakiet 10
KLIPSY LIGATUROWE DO ZAMYKANIA NACZYŃ KRWIONOŚNYCH
16
Pakiet 11
ZESTAW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ U DZIECI
17
Pakiet 12
ZESTAW DO ECMO
18
Pakiet 13
CEWNIKI DO WKŁUĆ CENTRALNYCH
19
Pakiet 14
CEWNIKI NACZYNIOWE CENTRALNE
20
Pakiet 15
ZESTAW DO GŁOWICY USG
21
Pakiet 16
RURKI DOOSKRZELOWE
22
Pakiet 17
ZESTAW DO KONTROLOWANEJ ZBIÓRKI STOLCA
23
Pakiet 18
NAKLEJKA NA LEK RECEPTUROWY
24
Pakiet 19
POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Ulica ul. J. Iwaszkiewicza 5
Nr domu 5
Miejscowość Legnica
Kod Pocztowy 59-220
Województwo dolnośląskie
Tel (076) 721 11 26
Fax (076) 721 11 27
Internet www.szpital.legnica.pl
Regon 39099944100000
E-mail zam.publiczne@szpital.legnica.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 24
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 17/09/2015
Wadium Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy (dotyczy Pakietu nr 19 ) 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny** 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na dalsze 4 miesiące, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Zmiany wymienione w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego przesłany w formie propozycji aneksu do umowy. (dotyczy Pakietów 1-17 ) 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny.** 2.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie wyrobu medycznego objętego umową innym wyrobem medycznym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania wyrobu medycznego objętego umową lub wstrzymania bądź wycofania wyrobu z obrotu przez właściwy organ, b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 3. Zmiana o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik zastępowanego wyrobu medycznego będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co wyrób medyczny objęty umową, będzie posiadał cechy jakościowe nie gorsze niż wyrób medyczny objęty umową i przy cenie: a) nie wyższej niż cena wyrobu medycznego objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt a), b) niższej od ceny wyrobu medycznego objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt. b), 4. Zmiany mogą nadto dotyczyć wielkości opakowania. 5. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w § 10 ust. 1 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 9 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. (dotyczy Pakietu 18 ) 1.Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny** 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na dalsze 4 miesiące, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.legnica.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica pok. 36 B
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica Sekretariat Szpitala
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w formularzu ofertowym stanowiącym integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do potwierdzenia spełnienia wymogów we właściwej Kolumnie Pakietu, bądź złożenia z ofertą opisu oferowanego przedmiotu zamówienia jako odrębny załącznik opisany nr pozycji oraz numerem Pakietu. 2. Dodatkowo każdy z oferowanych wyrobów medycznych- musi posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą certyfikatów jednostki notyfikowanej i deklaracji zgodności dla wyrobów medycznych klasy I sterylnych, IIa, IIb i III. Dla wyrobów medycznych klasy I niesterylnych wymagane jest złożenie z ofertą deklaracji zgodności.)
Informacje dodatkowe Zamówienie publiczne należy realizować w okresie: 1) od dnia zawarcia umowy do 17-09-2015 roku dla Pakietów od nr 1- do 18 2) 24 m-ce od dnia zawarcia umowy - dla Pakietu 19
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)