Data publikacji |
2014-03-07 |
Data zakończenia |
2014-03-17 10:00:00 |
Instytucja |
Gminna Biblioteka Publiczna w Jabłoniu |
Miejscowość |
Jabłoń |
Województwo |
lubelskie |
Branża |
- Meble,
- Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
- Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
- Meble biurowe,
- Meble komputerowe,
- Wieszaki na odzież,
- Meble łazienkowe,
- Meble różne,
- Meble konferencyjne,
- Sprzęt wystawowy,
- Meble biblioteczne,
- Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
- Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
49677 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
391000003, 391100006, 391200009, 391300002, 391340000, 391360004, 391440002, 391513008, 391530009, 391531000, 391541007, 391550003, 391551004, 392921006, 395154401, 397111103, 397113600, 397114209 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gminna Biblioteka Publiczna w Jabłoniu
|
Ulica |
ul. Jadwigi Tokarskiej 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Jabłoń
|
Kod Pocztowy |
21-205
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
83 356 00 06
|
Fax |
83 356 00 13
|
Regon |
00092518100000
|
E-mail |
zp@jablon.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
16/06/2014
|
Wadium |
1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. w pieniądzu,
3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3. gwarancjach bankowych,
3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 08 8042 0006 0392 0949 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Parczewie O/Jabłoń. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych,
5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych,
6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne
z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności:
7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych,
7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty.
9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 5-7 do oferty wykonawca winien dołączyć oryginał dokumentu.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli, wykonawca, którego oferta została wybrana:
10.1.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
10.1.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
10.1.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
10.1.4. Jeżeli, wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
11. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego (pkt. 10 niniejszego rozdziału). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń zamawiającego wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień.
|
Wiedza |
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się:
- min. 1 dostawą wyposażenia biurowego obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 zł brutto
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny spełnienia tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny spełnienia tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
min. 1 dostawą wyposażenia biurowego obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 zł brutto
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Zestawienie kosztowe dla wyposażenia wg załącznika nr 8 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach:
1.1. Na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia,
1.2. Jeżeli w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT
2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ugjablon.bip.lubelskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Jabłoń
ul. A. Zamoyskiego 27
21-205 Jabłoń
pok. nr 6
|
Data składania wniosków |
17/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy Jabłoń
ul. A. Zamoyskiego 27
21-205 Jabłoń
pok. nr 4 (sekretariat)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|