sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Gnieźnie, Słubicach, Pile, Ciążeniu, Obrzycku i Białej Górze nośników danych wraz z transportem i wniesieniem pod wskazany adres Zamówienie zostało podzielone na 5 części. Część 1 : sukcesywna dostawa płyt CD, DVD, kaset DVCAM Część 2: sukcesywna dostawa pamięci USBdrive Część 3: sukcesywna dysków zewnętrznych Część 4: sukcesywna dostawa kart pamięci SDHC, SDXC, MS.CF Część 5: sukcesywna dostaw akcesoriów (pudełka, portfele, koperty)

Data publikacji 2014-03-17
Data zakończenia 2014-04-01 10:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Nośniki danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55557 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325820006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Gnieźnie, Słubicach, Pile, Ciążeniu, Obrzycku i Białej Górze nośników danych wraz z transportem i wniesieniem pod wskazany adres Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
Część 1 : sukcesywna dostawa płyt CD, DVD, kaset DVCAM
Część 2: sukcesywna dostawa pamięci USBdrive
Część 3: sukcesywna dysków zewnętrznych
Część 4: sukcesywna dostawa kart pamięci SDHC, SDXC, MS.CF
Część 5: sukcesywna dostaw akcesoriów (pudełka, portfele, koperty)
3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 3.3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będzie uzależniony od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych dostaw nie może przekroczyć maksymalnej wartości tej umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną.
3.4. Cena oferty musi zawierać koszty dostawy oraz transportu przedmiotu zamówienia do właściwych jednostek UAM wymienionych w Załączniku nr 6.1 do SIWZ.
3.5. Częściowe zamówienia będą realizowane w ciągu trzech dni licząc od momentu złożenia zamówienia częściowego na wniosek osób uprawnionych przez Zamawiającego, składany za pomocą pisma lub faxu.
3.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż wymagany przez Zamawiającego pod warunkiem, że spełnia on wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) kolumnę nazwa producenta i typ proponowanego przez Wykonawcę asortymentu równoważnego oraz karty charakterystyki towaru pochodzącej od producenta. Opis techniczny na opakowaniu musi być zgodny z kartą charakterystyki. Gdy w/w kolumna zostanie pusta lub przekreślona Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje asortyment wskazany w kolumnie opis przedmiotu zamówienia i będzie takiego wymagał podczas realizacji umowy.
3.7. Dostarczone nośniki danych muszą spełniać wymagania techniczne,
a w szczególności:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
b) muszą być fabrycznie nowe,
c) muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
3.8. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe, które będą realizowane w ciągu
3 dni licząc od daty złożenia przez Zamawiającego zapotrzebowania.
3.9. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje wykazu - oferty niekompletne zostaną
odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
3.10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.11. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające wyceny pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone 3.12.5.1. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie:
- część nr I płyty CD, DVD, kasety DVCAM) i część nr V (akcesoria) - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty niniejszej umowy;

- część nr II (pamięci USBdrive), część nr III (dyski zewnętrzne), część nr IV (karty pamięci SDHC, SDXC, MS.CF)- 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty niniejszej umowy.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Gnieźnie, Słubicach, Pile, Ciążeniu, Obrzycku i Białej Górze płyt CD, DVD, kaset DVCAM z transportem i wniesieniem pod wskazany adres opisanych w Załączniku 2 do SIWZ [formularz cenowy].
2. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku.
3. Wykonawca udzieli gwarancji licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia na okres min 12 m-cy
4. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty niniejszej umowy;1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Gnieźnie, Słubicach, Pile, Ciążeniu, Obrzycku i Białej Górze pamięci USBdrive z transportem i wniesieniem pod wskazany adres opisanych w Załączniku 2 do SIWZ [formularz cenowy].
2. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku.
3. Wykonawca udzieli gwarancji licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 2-część 2 do SIWZ (formularz cenowy).
4. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty niniejszej umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Gnieźnie, Słubicach, Pile, Ciążeniu, Obrzycku i Białej Górze dysków zewnętrznych z transportem i wniesieniem pod wskazany adres opisanych w Załączniku 2 do SIWZ [formularz cenowy].
2. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku.
3. Wykonawca udzieli gwarancji licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 2-część 3 do SIWZ (formularz cenowy)
4. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty niniejszej umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Gnieźnie, Słubicach, Pile, Ciążeniu, Obrzycku i Białej Górze kart pamięci SDHC, SDXC, MS.CF z transportem i wniesieniem pod wskazany adres opisanych w Załączniku 2 do SIWZ [formularz cenowy].
2. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku.
3. Wykonawca udzieli gwarancji licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 2-część 4 do SIWZ (formularz cenowy)
4. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty niniejszej umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kaliszu, Gnieźnie, Słubicach, Pile, Ciążeniu, Obrzycku i Białej Górze akcesoriów (pudełka, portfele, koperty) z transportem i wniesieniem pod wskazany adres opisanych w Załączniku 2 do SIWZ [formularz cenowy].
2. Zamawiający oczekuje towaru wysokiej jakości w pierwszym gatunku.
3. Wykonawca udzieli gwarancji licząc od dnia dostawy przedmiotu zamówienia na okres min 12 m-cy.
4. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, lub do wyczerpania kwoty niniejszej umowy;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Ulica ul. Wieniawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-712
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8294440, 8291232
Fax 061 8294012, 8291103
Internet www.amu.edu.pl
Regon 00001293330000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zadanie nr 1 - 1 900.00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset 00/100) Zadanie nr 2 - 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100) Zadanie nr 3 - 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100) Zadanie nr 4 - 500.00 zł (słownie: pięćset 00/100) Zadanie nr 5 - 200.00 zł (słownie: dwieście 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonał co najmniej 1 sukcesywną dostawę nośników danych w asortymencie tożsamym z zakresem objętym przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż : - dla części I : 80 000,00 zł brutto - dla części II: 40 000,00 zł. brutto - dla części III: 90 000,00 zł. brutto - dla części IV: 20 000,00 zł. brutto - dla części V: 9 000,00 zł. brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dowody, że zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu dostaw [załącznik nr 5 do SIWZ].
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 3 do SIWZ].
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 3 ust. 1, w przypadku gdy w terminie wskazanym wyżej nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto. W takim przypadku strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego. b) W przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 2 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie, po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności, podpisanego przez osobę/y upoważnioną/e. Oświadczenie winno określać dokładnie jaki model objęty umową został wycofany. Wykonawca przedłoży stosowne dokumenty (karty charakterystyki towaru pochodzącej od producenta) świadczące iż model zaproponowany w miejsce oferowanego w przetargu posiada parametry równoważne lub lepsze, c) W przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ogloszenia.propublico.pl/uam
Adres uzyskania siwz siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, Poznań, Dział Zamówień Publicznych , pokój nr 301
Data składania wniosków 01/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, Poznań, Dział Zamówień Publicznych , pokój nr 301
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie częściowo na potrzeby Projektów: 1. Edukacja wczesnoszkolna z przedszkolną z jęz. angielskim nowym typem studiów zawodowych na Wydziale Pedagogiczno-Artystycznym w Kaliszu, umowa nr: UDA-POKL.03.03.02-00-015/09-00 2. Opracowanie i wdrożenie modelowego programu praktyk nauczycielskich dla studentów Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu: Praktyka Czyni Mistrza, umowa nr: UDA-POKL.03.03.02-00-009/10-00 3. Szkoła i Uniwersytet - wspólne działania na rzecz podniesienia jakości studenckich praktyk pedagogicznych, umowa nr: UDA-POKL.03.03.02-00-040/10-00 4. Dobra szkoła - lepsza praktyka - doskonały nauczyciel. Przygotowanie szkół i opiekunów praktyk do efektywnej współpracy ze studentami chemii, umowa nr: UDA-POKL.03.03.02-00-061/10-00 5. Nowa jakość praktyk pedagogicznych na WPA UAM, umowa nr: UDA-POKL.03.03.02-00-072/10-00 Pozostałe projekty zostały wymienione w SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach do umowy
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1 formularz ofertowy -załącznik nr 1 na każdą część zamówienia Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik 2 formularz cenowy - załącznik nr 2 na każdą część zamówienia Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik 3 dowód wniesienia wadium 4 Pełnomocnictwo: - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik 5 ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp- Zał. Nr 7 na każdą część zamówienia Zamiast niniejszego Formularza można przedstawić inne dokumenty, w szczególności: 1. pisemne zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp 2. dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia UWAGA: niniejsze Zobowiązanie składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (ROZDZ. 6.1 siwz) a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)