1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej):
A)Zadania 1 pt.:ANALIZY ODDZIAŁYWANIA ZEBRANEJ BAZY DANYCH NA REALIZACJĘ PROJEKTU RE-TURN
B)Zadania 2 pt.: OPRACOWANIE I PUBLIKACJA RAPORTU KOŃCOWEGO Z REALIZACJI PROJEKTU RE-TURN W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM.
2.Zadanie 1 poświęcone będzie opracowaniu raportu końcowego na temat stworzenia wirtualnej bazy danych o ruchu migrantów. Raport ma wykazać wpływ utworzonej bazy danych, na realizację założeń projektowych. Będzie stanowił także materiał badawczy i porównawczy dla pozostałych partnerów projektu. W celu dokonania pomiaru wpływu oddziaływania zebranej bazy danych na realizację celów projektowych w raporcie Wykonawca musi przyjąć następującą klasyfikację mierników:
- Mierniki oddziaływania, przyjęte w celu określenia długofalowych efektów realizacji projektu Re-Turn. Mierniki oddziaływania będą mierzyć bezpośrednie skutki wdrażania projektu, lecz po dłuższym okresie czasu.
- Mierniki rezultatu, mające znaczenie dla pomiaru skutków podejmowanych działań.
- Mierniki produktu, będące odzwierciedleniem efektów statystycznych zadania np.: ilości obsłużonych interesantów, ilości osób zainteresowanych stroną internetową, Punktem Pierwszego Kontaktu One Stop Shop, elektronicznym panelem informacyjnym, infolinią.
- Mierniki skuteczności, które określą poziom osiągnięcia zamierzonych celów projektowych.
- Mierniki efektywności, wykazujące zależności pomiędzy nakładami i osiągniętymi wynikami.
3.Zadanie 2 -obejmuje sprawozdanie końcowe z realizacji projektu zawierające elementy niezbędne do prawidłowej identyfikacji projektu oraz opis działań i wyników, w oparciu o konkretne dane statystyczne. Raport będzie zawierał m.in. syntetyczny opis uzyskanych wyników oraz ich zastosowania praktyczne dla efektów projektu, jak również sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działań wykonanych i planowanych do realizacji w ramach projektu. Schemat opisu wykonywanych w ramach projektu działań, powinien być wykonany zgodnie z załącznikiem nr 1 do Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.Dotychczasowe dane projektowe oraz szczegółowe wytyczne dotyczące zawartości i zakresu tematycznego, każdego z rozdziałów Regionalnego Planu Działań zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy.
5.Sposób przekazania analiz:
Zadanie 1 Analiza oddziaływania zebranej bazy danych na realizację projektu Re-Turn Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (po jednym egzemplarzu w języku polskim i angielskim) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD DVD ( w obu wersjach językowych).
Zadanie 2 Opracowanie i publikacja raportu końcowego z realizacji projektu Re-Turn w województwie świętokrzyskim Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej (po jednym egzemplarzu w języku polskim i angielskim) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD DVD (w obu wersjach językowych).
6.Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.Szczegółowy opis zadań, składających się na przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
8.Wykonawca musi zaoferować wykonanie usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ.
9.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń, warunki gwarancji oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
10.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz ofertowy) części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
11.Zlecenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami.
12.Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest województwo świętokrzyskie.
13.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
Ulica |
al. IX Wieków Kielc 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-516
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3421901, 3421677, 3421576
|
Fax |
41 3445265, 3445723
|
Internet |
www.sejmik.kielce.pl
|
Regon |
29101900500000
|
E-mail |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/06/2014
|
Wadium |
Nie wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
nie dotyczy
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią
wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie
wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: co najmniej jedną
usługę, o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto, której tematyka dotyczyła analizy
sytuacji społeczno-ekonomicznej w danym regionie lub w danym kraju, w której zastosowano
co najmniej 2 metody badawcze tj. analiza dokumentów ( desk resarch) i indywidualne
wywiady pogłębione UWAGA W przypadku wykazania wartości danej usługi w walucie obcej,
Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu
Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o
zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o
zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona
odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP
opublikuje ww. informacje. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie
złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą głównego wykazu usług wykonanych w ciągu
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego dodatek nr
3A do SIWZ, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; UWAGA 1)Zgodnie z §1 ust. 4
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany
wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V
pkt. 1 A.1). SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień.
2)Zgodnie z §1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w
sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w
jakich te dokumenty mogą być składane, dowodami, o których mowa w pkt. 2 są:
poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 3)Wykonawca,
który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia
innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając
w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał podpisany przez podmiot) do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia. Dowody dotyczące tych podmiotów składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w
art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do
wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie
spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru
stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ -oryginał
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia, i w powyższym zakresie zapewnią do realizacji przedmiotu
zamówienia Zespół Specjalistów, składający się z Kierownika Zespołu oraz nie mniej niż 1
(jednego) Eksperta o następujących kwalifikacjach: -Kierownik/Koordynator badania - musi
posiadać wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu co najmniej jednego badania
ilościowego i/lub jakościowego oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jednym zespołem
badawczym; Ekspert - musi posiadać wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w
prowadzeniu co najmniej jednego badania społecznego i/lub badania ewaluacyjnego w zakresie
badań ilościowych i/lub jakościowych. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na
podstawie złożonego wraz z ofertą wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie
dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku dysponowania osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, określonego przez zamawiającego w rozdziale V pkt 1 lit.
A 2) SIWZ, wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ - oryginał lub kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający
oceni spełnianie tego warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonego przez
Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia-wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ
-oryginał
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniony Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.W przypadku
wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie -
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub
poświadczona notarialnie kopia). 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy
wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy
rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które
zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy,
których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im
przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie
poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie
zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania
umowy. Zmiana, o której mowa wyżej dokonywana jest w formie pisemnej, pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.sejmik.kielce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
siedziba
Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój nr 347 III piętro budynek C-2.
|
Data składania wniosków |
27/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego al. IX Wieków Kielc 3; 25-516 Kielce, pokój
nr 147 I piętro budynek C-2. Kancelaria ogólna.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu dla Europy Środkowej 2007-2013
w ramach projektu Regions benefitting from returning migrants-Re-Turn (Regionalne korzyści płynące z
powrotu migrantów) Priorytet 1. Wspieranie innowacyjności na obszarze Europy Środkowej, Działanie
1.3. Wspieranie rozwoju wiedzy.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|