Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) dla Prudnickiego Centrum Medycznego Spółka Akcyjna w Prudniku

Data publikacji 2014-07-17
Data zakończenia 2014-07-25 10:00:00
Instytucja Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku
Miejscowość Prudnik
Województwo opolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania medycznego,
  • Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości,
  • Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi,
  • System zarządzania bazą danych,
  • Systemy informacji medycznej,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 239874 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 488140007, 481800003, 484400004, 484500007, 722630006, 722650000, 722680001, 486120001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI), która obejmuje:
1. komercyjne oprogramowanie realizujące funkcje bazy danych,
2. oprogramowanie HIS (Hospital Information System),
3. oprogramowanie RIS PACS (Radiology Information System/Picture Archiving and Communication System),
4. oprogramowanie ERP (Enterprise Resource Planning).
b) Instalacja, konfiguracja, wdrożenie oprogramowania i migracja danych z programów używanych przez Zamawiającego do wdrażanego ZSI:
1. instalacja, konfiguracja i wdrożenie oprogramowania bazy danych na sprzęcie serwerowym wskazanym przez Zamawiającego wyszczególnionym w załączniku nr 8,
2. instalacja, konfiguracja i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego HIS, RIS PACS i ERP na sprzęcie wskazanym przez Zamawiającego - serwery, stacje robocze, tablety (zostaną zakupione w późniejszym czasie), wyszczególnionym w załączniku nr 8,
3. przeniesienie danych z baz danych aktualnie eksploatowanych systemów HIS oraz ERP z zakresie danych słownikowych oraz danych umożliwiających zachowanie ciągłości pracy - w tym rozliczeń z NFZ oraz wymaganej przepisami prawa sprawozdawczości,
4. instalacja i konfiguracja bazy danych oraz oprogramowania RIS PACS,
5. integracja HIS i RIS PACS z posiadaną aparaturą medyczną wyszczególnioną w załączniku nr 9,
6. integracja HIS z systemem laboratoryjnym firmy zewnętrznej (outsourcingowej).
c) Szkolenia
1. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie administrowania bazą danych wdrożonych nowych systemów HIS, RIS PACS i ERP,
2. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie administrowania i eksploatacji całego zakresu funkcjonalnego wdrożonego systemu HIS, RIS PACS i ERP.
d) Świadczenie usługi serwisowej w okresie 36 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia.
e) Nadzór autorski dla oprogramowania nabywanego w ramach niniejszego zamówienia w okresie 36 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia.
f) Jeżeli w okresie obowiązywania umów o których mowa w lit. d) i e) zostanie opracowane i wydane na rynek nowocześniejsze oprogramowanie tego samego producenta co zaoferowane w ramach niniejszego postępowania realizujące funkcjonalności opisane w przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do jego zainstalowania, wdrożenia i przeszkolenia pracowników Zamawiającego w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym bez dodatkowych kosztów.

2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 31.12.2014r z zastrzeżeniem pkt. III A.1 lit. d), e) i f).
3. Wykonawca odpowiada za prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania wniosków o dokonanie indywidualnych zmian w oprogramowaniu.
5. Wykonawca w okresie wdrożenia ZSI zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości pracy Zamawiającego. Przez sformułowanie ciągłość pracy Zamawiający rozumie takie przeprowadzenie wdrożenia i migracji danych, które nie będzie powodowało przerw w pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Zapewniona będzie ciągłość:
a) rejestrowania danych przez personel Zamawiającego,
b) dokonywania rozliczeń z NFZ i kontrahentami,
c) sporządzania wymaganej prawem sprawozdawczości.

6. Kody CPV:
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a) 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
b) 48814000-7 Systemy informacji medycznej
c) 48180000-3 Pakiety oprogramowania medycznego
d) 48440000-4 Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości
e) 48450000-7 Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
f) 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
g) 72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania
h) 72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania
i) 48612000-1 System zarządzania bazą danych.

7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) WYMAGANIA DOTYCZĄCE OPROGRAMOWANIA REALIZUJĄCEGO FUNKCJE BAZY DANYCH
Zamawiający wymaga dostawy i zainstalowania komercyjnego (ze wsparciem producenta) oprogramowania realizującego funkcje bazy danych - w wersji najnowszej z aktualnymi poprawkami producenta, obsługujące platformę sprzętową wyposażoną w dwa procesory minimum sześcio-rdzeniowe, przystosowanego do wirtualizacji oraz działania w klastrze - minimalne warunki jakie musi spełniać dostarczane oprogramowanie realizujące funkcje bazy danych umożliwiające zainstalowanie, wdrożenie i eksploatację ZSI.
2) WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRAWA UŻYTKOWANIA OPROGRAMOWANIA - LICENCJI
a) Prawo użytkowania (licencja) na oprogramowanie HIS:
1. bezterminowa,
2. bez ograniczeń liczby zarejestrowanych użytkowników,
3. umożliwiająca jednoczesną pracę ogółem do 100 użytkowników,
4. szczegółowo określona funkcjonalnie w Załączniku nr 13;
b) Prawo użytkowania (licencja) na oprogramowanie RIS PACS:
1. bezterminowa,
2. bez ograniczeń liczby zarejestrowanych użytkowników,
3. umożliwiająca jednoczesną pracę ogółem do 20 użytkowników,
4. szczegółowo określona funkcjonalnie w Załączniku nr 13;
c) Prawo użytkowania (Licencja) na ERP:
1. bezterminowa,
2. bez ograniczeń liczby zarejestrowanych użytkowników,
3. umożliwiająca jednoczesną pracę do 6 użytkowników,
4. szczegółowo określona funkcjonalnie w Załączniku nr 13,
W załączniku nr 13 do SIWZ Zamawiający określił wymagane funkcjonalności. Ich nazewnictwo, podział i przypisanie do określonego systemu modułu oprogramowania ma charakter przykładowy. Wykaz jednostek przeznaczonych do informatyzacji został zamieszczony w załączniku nr 10.


3) WYMAGANIA DOTYCZACE WDROŻENIA ZSI:
1. Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej oraz sporządzenie szczegółowego harmonogramu wdrożenia poszczególnych modułów oferowanego systemu. Wynikiem prac z tego zakresu musi być dokument koncepcji wdrożenia, który po jego zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie podstawą do konfiguracji oferowanego systemu.
2. Przeprowadzenie próbnej migracji danych w ZSI.
3. Wykonanie instalacji systemów: HIS, ERP oraz RIS/PACS w części serwerowej oraz na wskazanych w załączniku nr 8 stacjach roboczych.
4. Przeprowadzenie konfiguracji oraz parametryzacji oprogramowania aplikacyjnego zgodnie z dokumentem koncepcji wdrożenia,
5. Wykonawca po podpisaniu umowy przeprowadzi audyt przedwdrożeniowy we wszystkich jednostkach organizacyjnych PCM i w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram wdrożenia ZSI z uwzględnieniem terminów określonych w SIWZ, zgodnie z którym nastąpi przejście z pracy na obecnie wykorzystywanych modułach systemu na oprogramowanie dziedzinowe zaoferowane przez Wykonawcę. Opracowany harmonogram musi zapewnić płynną pracę wszystkich jednostek organizacyjnych Zamawiającego objętych wdrażanym oprogramowaniem dziedzinowym, a w szczególności terminowe wykonywanie rutynowych zadań.
6. Szczegółowe zakresy danych podlegających migracji oraz ich formaty zostaną uzgodnione podczas prowadzenia prac analizy przedwdrożeniowej i budowania koncepcji wdrożenia systemu. Zamawiający wskaże osoby merytoryczne odpowiedzialne za uzgodnienie zakresu migracji danych w poszczególnych obszarach. Użytkowane przez Zamawiającego programy zostały wyszczególnione w załączniku nr 12 do SIWZ.
7. Integracja z oprogramowaniem do obsługi laboratorium (moduł Laboratorium firmy Asseco) obsługiwanego obecnie przez kontrahenta Zamawiającego (Laboratorium Analiz Medycznych ANALMED, 48 - 200 Prudnik, ul. Powstańców Śląskich 7, tel fax. 077 436-00-06, tel kom. 603-790-461, 603-799-291, e-mail: analmed@analmed.pl, www.analmed.pl). Kontrahent PCM w porozumieniu z Zamawiającym dopuszcza wymianę aktualnie użytkowanego oprogramowania.
8. Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia winny odbywać się w godzinach pracy pracowników Zamawiającego tj. w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godz. 7.30-15:30. Zamawiający dopuszcza wykonywanie prac w innym czasie niż wskazany, po odpowiednim uzgodnieniu i jego akceptacji przez Zamawiającego.
9. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania określone niniejszą SIWZ oraz uwzględniać charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności i spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustaw i rozporządzeń dotyczących:
Podmiotów objętych ustawą o działalności leczniczej,
Rozliczeń i sprawozdawczości do NFZ,
Rodzaju i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania,
Ochrony danych osobowych,
Informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne,
Rachunkowości i sposobu liczenia kosztów u Zamawiającego,
Systemu informacji w ochronie zdrowia.
10. Zamawiający wymaga, by docelowo wdrożone oprogramowanie spełniało następujące warunki:
umożliwienie kontynuacji sprawozdawania i rozliczania świadczeń udzielonych pacjentom od 1.01.2008 r. (możliwość przesłania do NFZ pełnej historii hospitalizacji oraz historii rozliczeń), przy wykorzystaniu jednego modułu aplikacji,
umożliwienie dokonywania korekt zakwestionowanych przez NFZ świadczeń sprawozdanych i rozliczonych od 1.01.2008 r.,
zachowanie przekazanej do NFZ historycznej numeracji zestawów świadczeń, świadczeń i procedur rozliczeniowych oraz zachowanie historycznej numeracji wszystkich innych danych przekazanych do NFZ i potwierdzonych przez niego,
zapewnienie możliwości wykonywania kopii zapasowych danych w trakcie ich pracy,
winno być w języku polskim i komunikować się z użytkownikiem w języku polskim, udostępniając mu możliwość korzystania z podpowiedzi,
winno posiadać aktualną dokumentację w języku polskim - instrukcję obsługi każdego modułu systemu dla użytkownika (w wersji papierowej - wydruku oraz w wersji elektronicznej) pozwalającą na samodzielną naukę obsługi każdego modułu. Wykonawca w trakcie wdrożenia dostarczy do wszystkich komórek organizacyjnych Zamawiającego ww. dokumentację w wersji elektronicznej oraz dodatkowo trzy egzemplarze w formie wydruku - w języku polskim.

11. Wymagania zamawiającego dotyczące personelu wykonawcy dokonujących prac instalacyjnych. wdrożeniowych oraz szkoleniowych:
a) Zamawiający wymaga, by prace instalacyjne i wdrożeniowe systemu przeprowadzały osoby posiadające doświadczenie w zakresie produktów, których dotyczyć będzie instalacja oraz wdrożenie.
b) Osoby wykonujące prace instalacyjne i wdrożeniowe muszą być dyspozycyjne w trakcie trwania prac instalacyjnych i wdrożeniowych. Wymagany jest stały kontakt roboczy z Zamawiającym.
c) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz numerów telefonów kontaktowych do osób wykonujących prace instalacyjne, wdrożeniowe i szkolenia. Stały kontakt oznacza dyspozycyjność osób wykonujących prace instalacyjne i wdrożeniowe w trakcie trwania prac instalacyjnych i wdrożeniowych w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7:30 do 15:30.
d) Zamawiający wymaga, by wszelkie zastępstwa lub trwała zmiana w osobach instalujących i wdrażających zgłaszana była niezwłocznie przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że osoba zastępująca musi posiadać nie mniejsze kwalifikacje niż osoba zastępowana. Zastępstwo lub trwała zmiana danej osoby wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego.
e) Zamawiający może zażądać zmiany osoby wdrażającej.

Wykonawca zapewni nadzór serwisowy (fizyczną obecność w siedzibie Zamawiającego przedstawicieli konsultantów Wykonawcy) po produkcyjnym uruchomieniu systemów w ilości i czasie wystarczającym do poprawnego funkcjonowania systemów przy wykonywaniu przez pracowników Zamawiającego rutynowych czynności.

4) WYMAGANIA DOTYCZĄCE SZKOLEŃ PERSONELU ZAMAWIAJĄCEGO:
a) Szkolenia obejmować będą:
administrowanie nową wdrożoną bazą danych,
administrowanie wszystkimi wymienionymi modułami oprogramowania aplikacyjnego,
eksploatacja modułów oprogramowania aplikacyjnego.
b) W ramach szkoleń Wykonawca przekaże użytkownikom pełną wiedzę niezbędną do poprawnego użytkowania modułów, potrzebną do wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym stanowisku pracy.
c) Zamawiający, w ramach szkoleń użytkowników, przewiduje szkolenia grupowe i indywidualne. Liczba osób przewidywanych przez Zamawiającego do przeszkolenia w poszczególnych jednostkach organizacyjnych została przedstawiona w załączniku nr 10 do SIWZ.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości osób przeznaczonych do przeszkolenia nie więcej niż 10%.
e) Przed rozpoczęciem szkoleń, o których mowa powyżej, Wykonawca przeszkoli wszystkich administratorów Zamawiającego w pełnym zakresie ZSI.
f) Szkolenia nie mogą odbywać się w grupach większych niż 8 osób.
g) Przed przystąpieniem do szkoleń Wykonawca uruchomi bazy testowe systemu, tak by umożliwić użytkownikom testowanie funkcjonalności modułów.
h) Szkolenia grupowe winny się odbywać w podziale na grupy zawodowe, a tym samym w podziale na poszczególną funkcjonalność modułów.
i) Czas szkolenia z danego modułu systemu dla danej grupy zawodowej powinien uwzględniać stopień skomplikowania modułu.
j) Szkolenia grupowe - Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania we własnym zakresie, w siedzibie Zamawiającego, w miejscu przez niego wskazanym, 8 stanowisk roboczych komputerowych wraz z oprogramowaniem.
k) Każde szkolenie grupowe winno zakończyć się krótkim testem sprawdzającym wiedzę szkolonego personelu uzyskaną podczas szkolenia oraz podpisaniem protokołu z realizacji szkolenia zawierającym: czas trwania szkolenia, jego zakres merytoryczny, wyniki testu końcowego, wykaz uczestników. Protokół winien być podpisany i przez osoby szkolące i uczestniczących w szkoleniu.
l) Zamawiający po zawarciu umowy w ciągu 7 dniu dostarczy listę osób do przeszkolenia, a Wykonawca w ciągu 7 dniu opracuje i dostarczy harmonogram szkoleń do akceptacji Zamawiającego. Harmonogram winien uwzględniać zachowanie ciągłości pracy poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego.
m) Zamawiający przewiduje konieczność przeprowadzenia części szkoleń w dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych.
n) Wykonawca po zakończeniu szkoleń wystawi dla przeszkolonych pracowników Zamawiającego certyfikaty oznaczające uzyskanie przez pracowników Zamawiającego niezbędnej wiedzy do pracy z systemem.

5) WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAKOŃCZENIA I ODBIORU PRAC WDROŻENIOWYCH.
a) Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zgłasza Zamawiającemu fakt zakończenia realizacji przedmiotu Zamówienia. Zamawiający podpisuje Protokół Odbioru Końcowego po stwierdzeniu poprawności funkcjonowania wszystkich wdrożonych programów. Wykonawca zobowiązuje się do zakończenia wszystkich prac do dnia 31.12.2014 r.
b) Po zakończeniu realizacji wdrożenia Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą dla administratorów, zawierającą dokładny opis funkcjonalny poszczególnych modułów systemu z uwzględnieniem ich konfiguracji na etapie wdrożenia.
c) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zagwarantowania ciągłości rozliczeń Zamawiającego z NFZ - w okresie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w okresie objętym gwarancją - z uwzględnieniem zapisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 06.05.2008r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz.U.2008, nr 81, poz.484), a w szczególności terminów rozliczeń wynikających z treści §23 ust. 1 i 3 Załącznika pt. Ogólne warunki umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej do tego rozporządzenia.

6) WYMAGANIA DOTYCZĄCE USŁUG SERWISOWYCH I NADZORU AUTORSKIEGO.
Wymagania dotyczące usług serwisowych i nadzoru autorskiego zostały określone w załączniku nr 11 do SIWZ.
8. WARUNKI DOTYCZĄCE SKŁADANIA OFERT I REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do podania cen, które nie będą się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem pkt. 10 i 11.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na waloryzację ceny usługi w okresie obowiązywania umowy ze względu na zmiany cen producentów oraz w wyniku zmiany cen kursów walut.
7. Rozliczenie między Zamawiającym i Wykonawcą będzie dokonywane w zł polskich.
8. Zamawiający nie przewiduje dokonywania rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny usługi spowodowanej zmianą stawki podatku VAT. Cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto.
11. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany istotnych postanowień umowy:
zmniejszenie ceny jednostkowej netto i brutto.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku
Ulica ul. Szpitalna 14
Nr domu 14
Miejscowość Prudnik
Kod Pocztowy 48-200
Województwo opolskie
Tel 77 4067890
Fax 77 4067872
Internet www.pcm.prudnik.pl
Regon 53244846700000
E-mail przetargi@pcm.prudnik.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca spełni warunek określony w pkt. A.2., jeżeli w przedstawionych do oferty dokumentach wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 usługę, polegającą na świadczeniu usługi dostawy, wdrożenia oraz nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania informatycznego dla jednostki służby zdrowia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługa(i) te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla oferowanego oprogramowania PACS.
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pcm.prudnik.pl
Adres uzyskania siwz Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik tel.: 77 4067890, fax.: 77 4067872
Data składania wniosków 25/07/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czas w miesiącach 36
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)