Dostawa z montażem mebli do Domu Studenta PWSIP w Łomży

Data publikacji 2014-07-21
Data zakończenia 2014-07-29 12:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Biurka i stoły,
  • Regały biurowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158227 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391310009, 391212008, 391211007, 391360004, 391560000, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa z montażem
mebli do Domu Studenta Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w
Łomży opisanych w Przedmiocie zamówienia - załączniku nr 2 SIWZ.
Dostawa Przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Domu Studenta PWSIP w Łomży ul.
Wiejska 16 A
Przed złożeniem oferty Zamawiający umożliwia Wykonawcom zapoznanie się z miejscem
realizacji przedmiotu umowy, zapoznanie się ze wszystkimi warunkami i okolicznościami, które
są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
Zgłoszenie przyjazdu należy uzgodnić z Kierownikiem Domu Studenta - Panem Markiem
Humeńczukiem lub jego zastępcą, tel. 086 216 31 65 w godzinach od 800 do 1600
Wszystkie wymiary i kolory przedmiotu zamówienia przed realizacją umowy podlegają
weryfikacji z Zamawiającym.
Wykonawca po podpisaniu umowy i przed przystąpieniem do realizacji Przedmiotu
zamówienia zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt,
szczegółowych i ostatecznych pomiarów pomieszczeń, w których będzie on zamontowany, w
celu zagwarantowania zgodności dostarczanego przedmiotu zamówienia z parametrami
pomieszczeń
Wykonawca, po podpisaniu umowy i dokonaniu szczegółowych pomiarów przedstawi
zamawiającemu w terminie 5 dni szczegółowe rysunki i opisy proponowanych mebli wraz z
próbkami materiałów, które zamierza użyć do ich produkcji.
3
Zamawiający, w ciągu 2 dni zgłosi do powyższego opracowania swoje uwagi, które wykonawca
musi uwzględnić podczas produkcji mebli.
Akceptacja rozwiązania przez Zamawiającego upoważnia Wykonawcę do rozpoczęcia
realizacji dostawy.
Przedmiotem dostawy jest wyposażenie meblowe:
· pokoju Z-cy Kierownika domu studenta ( pomieszczenie nr 1/12 (parter) o powierzchni
7,53 m2). W skład wyposażenia meblowego wchodzą m/n: biurko, szafka pod drukarkę,
regały biurowe, zabudowa ściany zawierająca regały na dokumenty i szafę ubraniową.
Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł
· pokoju Kierownika domu studenta ( pomieszczenie nr 1/11 (parter) o powierzchni 9,05
m2). W skład wyposażenia meblowego wchodzi m/n biurko i pomocnik do biurka,
szafka pod urządzenie drukująco-kopiujące, półki odkryte, szafkę pod umywalkę i
szafkę wiszącą nad umywalką, regały biurowe, szafa ubraniowa, stolik, panel na ścianę
z boniowaniem Uwaga! W zakres dostawy wchodzi umywalka z baterią i niezbędnymi
do połączeń akcesoriami. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł
· pokoju wykładowców. Pomieszczenie nr 1/10 (parter) o powierzchni 17,72 m2. W skład
wyposażenia meblowego wchodzi m/n biurko, pomocnik do biurka, szafka stojąca,
szafka pod i nad umywalką, szafa ubraniowo-aktowa, regał biurowy częściowo odkryty,
tablice informacyjne Magnetich. Uwaga! W zakres dostawy wchodzi umywalka z baterią
i niezbędnymi do połączeń akcesoriami. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł
· pomieszczenia portierni/szatni. Jest to pomieszczenie 1/21 (parter) o powierzchni około
20 m2. Planowane wyposażenie meblowe obejmuje m/n ladę szatniową bez bez
nadblatowej zabudowy aluminiowo-szklanej ale z szafkami podblatowymi nośnymi,
regał z częścią odkrytą z przegrodami i częścią zamykaną, 2 szt paneli na klucze, panel
z metalowymi wieszakami ściennymi uchylnymi na około 60 miejsc wraz z brelokami
oraz rozkładaną jednoosobową kanapę służącą jednocześnie do spania. Planowane
wyposażenie nie zawiera krzeseł
· kuchni z jadalnią ( 4 szt) o powierzchni około 14 m2 - znajdujących się po 1 szt na
każdej kondygnacji domu studenta. Planowane wyposażenie pojedynczej kuchni
obejmuje szafkę stojącą pod zlewozmywak, szafkę pod płytę grzewczą, szafkę pod
umywalkę z blatem, blat na szafki kuchenne, półki ścienne pod dwie mikrofalówki, stolik
na nogach aluminiowych. Zakres dostawy obejmuje umywalkę i zlewozmywak z
bateriami i niezbędnymi do połączeń akcesoriami, 2 szt płyt grzejnych- montowanych w
blacie. Planowane wyposażenie nie zawiera krzeseł

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Ulica ul. Akademicka 14
Nr domu 14
Miejscowość Łomża
Kod Pocztowy 18-400
Województwo podlaskie
Tel 086 2155953
Fax 086 2156601
Internet www.pwsip.edu.pl
Regon 45120274000000
E-mail emichalak@pwsip.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 1 400,00 zł
Zaliczka Nie
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość: - co najmniej 50 000 zł brutto
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca dostarczy wraz z ofertą dokumentację: niezbędne certyfikaty i atesty szczegółowo opisane w załączniku nr 2 - Przedmiot zamówienia (Specyfikacja techniczna dostawy).
Inne dokumenty 1. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii). 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia, zdolności finansowych, na zasoby innych podmiotów, przedkłada w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty i oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy załącznik nr 4 do specyfikacji. 2. Wzór umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlega negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w przypadku: a. działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, zmiany cen surowców i materiałów itp.); b. zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; c. konieczności realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych technologicznych w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących; d. utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; e. w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert; f. zmiana ustawowej stawki podatku VAT; g. braku możliwości dostawy i montażu wynikającej z nie zakończenia robót budowlanych w pomieszczeniach, w których przewidziana jest dostawa i montaż przedmiotu zamówienia. 4. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń wykonawcy do ich dokonania. 5. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pwsip.edu.pl
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkołą Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. ul. Akademicka 14 18-400 Łomża
Data składania wniosków 29/07/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)