Zakup i dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu pn. Budowa użytecznych usług ePUAP oraz kreowanie świadomości mieszkańców w celu stworzenia elektronicznej administracji publicznej - II

Data publikacji 2014-07-25
Data zakończenia 2014-08-04 12:30:00
Instytucja Powiat Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162355 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302161100, 324200003, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia stanowi: 93 zestawy komputerów stacjonarnych wraz z monitorami, 25 komputerów przenośnych, 3 skanery, 1 serwer, 4 urządzenia firewall

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Sprzęt komputerowy należy dostarczyć do: Siedziby Zamawiającego (ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole) oraz do siedzib partnerów w projekcie tj.:
Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki
Urząd Miejski w Głubczycach, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce
Urząd Gminy w Cisku, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek
Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Tadeusza Kościuszki 76, 48-200 Prudnik
Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek
Urząd Gminy w Lubszy, ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza
Urząd Gminy w Olszance, Olszanka 16, 49-332 Olszanka
Urząd Gminy w Popielowie, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów
Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew
Urząd Miejski w Głuchołazach, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
Urząd Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice
Starostwo Powiatowe w Głubczycach, ul. Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 ZłotoryjaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Sprzęt komputerowy należy dostarczyć do: Siedziby Zamawiającego (ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole) oraz do siedzib partnerów w projekcie tj.:
Urząd Miejski w Głubczycach, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce
Urząd Miejski w Prudniku, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 48-200 Prudnik
Urząd Gminy w Olszance, Olszanka 16, 49-332 Olszanka
Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew
Starostwo Powiatowe w Głubczycach, ul. Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Opolski
Ulica ul. 1 Maja 29
Nr domu 29
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-068
Województwo opolskie
Tel 77 54 15 101
Fax 77 54 15 103
Internet www.powiatopolski.pl
Regon 53141258500000
E-mail hsiuta@powiatopolski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 7000,00 zł na zadanie nr 1 oraz 1500,00 zł na zadanie nr 2. Jeżeli wykonawca składa ofertę na oba zadania sumuje wartość wadium z poszczególnych zadań. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny Wykonawca: co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00PLN każde, z potwierdzeniem, że dostawa ta została wykonana należycie i w ustalonym terminie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) należy: 1. dot. zadania nr 1 - Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć tabelę (formularz nr 1.3) stanowiącą opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 2. dot. zadania nr 2 - Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć tabelę (formularz nr 1.4) stanowiącą opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje procesory, których nie ma w zestawieniach publikowanych na stronach: http://www.cpubenchmark.net, ma on obowiązek załączyć do oferty wyniki testów CPU Passmark przeprowadzonych przy pomocy aktualnej wersji oprogramowania testującego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Wykonawca wprowadzi nową stawkę z dniem obowiązywania. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy. 4. Jeżeli zwłoka w realizacji umowy przekroczy 14 dni, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, bez wyznaczenia terminu dodatkowego dla jej realizacji. 5. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.powiatopolski.pl
Adres uzyskania siwz ze str. internetowej jak wyżej , pod adresem: Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania.
Data składania wniosków 04/08/2014
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - kancelaria (parter, pok. nr 4)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.05.02.01-00-122/13-00
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)